Duff Skrevet 16. september 2018 #121 Del Skrevet 16. september 2018 2 timer siden, Calypso skrev: Han er en vandrende dickpick, ingen har behov for å se ham men han dukker opp og gjør seg til likevel... Spot on! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 16. september 2018 #122 Del Skrevet 16. september 2018 Få han ut av media snarest. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husholdning1 Skrevet 16. september 2018 #123 Del Skrevet 16. september 2018 Greier ærlig talt ikke se problemet. Synes stuntet var morsomt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nobile Skrevet 16. september 2018 #124 Del Skrevet 16. september 2018 Siden det har stått i media i ca et døgn at Frank vurderte å gjøre et “nakensjokk” forstår jeg helt ærlig ikke at hverken TV2 eller dansepartneren så dette komme. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 16. september 2018 #125 Del Skrevet 16. september 2018 56 minutter siden, Nobile skrev: Siden det har stått i media i ca et døgn at Frank vurderte å gjøre et “nakensjokk” forstår jeg helt ærlig ikke at hverken TV2 eller dansepartneren så dette komme. Tenker det samme. Dette var neppe noen overraskelse i det hele tatt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 16. september 2018 #126 Del Skrevet 16. september 2018 Nå er det litt motstridende opplysninger ute og går, så litt usikker på hva som er tilfellet. På et eller annet vis har dog Frank Løke overrasket dansepartneren sin, og det er ikke greit. FL har vært idrettsmann innen for lagspill, og det er her jeg lar meg sjokkere. Man gjør ikke slik mot en «medspiller». Det handler både om å være respektløs ovenfor den jobben som partneren har lagt ned og også hensynsløs i forhold til å sette henne i en slik situasjon når de skal levere. Det vitner om ren egoisme og null respekt for dansepartneren. Synd han ikke røyk ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 16. september 2018 #127 Del Skrevet 16. september 2018 Fikke ikke meg at han ikke røk ut. SKAL ikke se på programmet før han ryker ut. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Mayhem_ Skrevet 16. september 2018 #128 Del Skrevet 16. september 2018 (endret) Håhå! Boratdrakt! Håhå! Seriøst, det er over, nok nå. Det var morsomt og kreativt for 10000 utdrikningslag/stunts/innslag siden. Å se en 40ish årig mann valse rundt i noe slikt er ikke humor altså.. Og, mange her ser ut til å blande alfa med narsissist, just sayin. Endret 16. september 2018 av _Mayhem_ 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. september 2018 #129 Del Skrevet 16. september 2018 8 timer siden, Janzypants skrev: Han er kun opptatt av én ting, og det er å vise seg naken i tide og utide. Ekkel fyr. Med ham blir det for meg kun i utide, nettopp fordi han er som han er. Han er tragisk. 2 timer siden, Nobile skrev: Siden det har stått i media i ca et døgn at Frank vurderte å gjøre et “nakensjokk” forstår jeg helt ærlig ikke at hverken TV2 eller dansepartneren så dette komme. For de fleste er det forskjell på å være litt breikjefta og å faktisk gjøre ting som dette, men ikke for Løke. Han viser null respekt for programmet slik det er ment å være, for meddanserne og omgivelsene. For han er det visst kun det å få oppmerksomhet som betyr noe. Beklager å måtte si det, men for meg er dette taperoppførsel. Nå har han ikke mere å kle av seg, så hva skal han finne på nå...? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude.lutt Skrevet 16. september 2018 #130 Del Skrevet 16. september 2018 -Han mener han er en alfa. Menn som er alfa snakker ikke om at de er alfa. -Han er respektløst overfor partneren sin. Hun er en proff danser. -Han omtaler seg selv i 3.person. Diagnose? -Han har brutt kontrakten med TV2, fortalt hva han tjener. -Han kan slenge ut av seg dritt, men når han blir konfrontert så blir han barnslig og snurt. Han er bare barnslig og et stort gjesp. HVORFOR FÅR HAN TILGANG PÅ SKJERMTID? 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husholdning1 Skrevet 16. september 2018 #131 Del Skrevet 16. september 2018 14 minutter siden, Trude.lutt skrev: -Han mener han er en alfa. Menn som er alfa snakker ikke om at de er alfa. -Han er respektløst overfor partneren sin. Hun er en proff danser. -Han omtaler seg selv i 3.person. Diagnose? -Han har brutt kontrakten med TV2, fortalt hva han tjener. -Han kan slenge ut av seg dritt, men når han blir konfrontert så blir han barnslig og snurt. Han er bare barnslig og et stort gjesp. HVORFOR FÅR HAN TILGANG PÅ SKJERMTID? Du diskuter et stort gjesp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 16. september 2018 #132 Del Skrevet 16. september 2018 Fyren er rett og slett patetisk. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søtsaka Skrevet 16. september 2018 #133 Del Skrevet 16. september 2018 For meg er det pussig hvordan frank løke liksom skal tas så hardt, mens enda mer patetiske menn som mads hansen blir hyllet her inne for å mobbe fine jenter med forvrengte selvbilder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SelinaKyle Skrevet 16. september 2018 #134 Del Skrevet 16. september 2018 Tipper eks-kona er glad for at hun er nettopp det; en eks.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøff Eløff Skrevet 16. september 2018 #135 Del Skrevet 16. september 2018 Det er litt fascinerende å se på Løke. Han spretter rundt i pungposen sin, framstår drittsur resten av programmet og kommer så med et urbrøl når han kommer videre. Det henger liksom ikke sammen. Det er ingen latter, ingen humor, kun nakenhet og alvor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søtsaka Skrevet 16. september 2018 #136 Del Skrevet 16. september 2018 Og hvorfor er det ingen som reagerer på det ufattelige barnslige utspillet fra dansepartneren om at hun ikke vil snakke med han etterpå? Skulle ikke tro noen av partene her var voksne. Blir bare for dumt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 16. september 2018 #137 Del Skrevet 16. september 2018 Når man er så lite mann, at man må bevise at man har pikk, da er man så langt fra alfa som det går an. For meg havner Løken i samme kategori som menn som sender dick-picks. Taper uten sosiale antenner. Hvis ikke TV2 sender han på rævva ut av programmet, så har jeg sett SVD for siste gang. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs O'Donell Skrevet 16. september 2018 #138 Del Skrevet 16. september 2018 8 minutter siden, SelinaKyle skrev: Tipper eks-kona er glad for at hun er nettopp det; en eks.. Det er vel ingen tvil om hvem som sitter med sympatien etter det bruddet 🙈 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 16. september 2018 #139 Del Skrevet 16. september 2018 Uff, han der altså. En mindre sjarmerende fyr skal man lete lenge for å finne. Han er virkelig ikke verken morsom eller hyggelig. Skjønner ikke hvordan det kan ha gått til at han og søsteren er sååå forskjellige? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude.lutt Skrevet 16. september 2018 #140 Del Skrevet 16. september 2018 13 minutter siden, søtsaka skrev: Og hvorfor er det ingen som reagerer på det ufattelige barnslige utspillet fra dansepartneren om at hun ikke vil snakke med han etterpå? Skulle ikke tro noen av partene her var voksne. Blir bare for dumt. Jeg forstår henne. Hun er profesjonell danser. Han driter i henne og den jobben hun gjør. Null respekt for andre og andre sine følelser. Hun valgte ikke han som partner. 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå