Gå til innhold

Frank Løke


123cup456

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ville aldri sett to ganger på han en gang m det veldig oppmerksomhetsbehovet. Tenker det kompenserer for noe annet underliggende behov som ofte handler om et sårt behov for å bli sett men evner ikke stå i seg selv. Lager et lite flatterende image. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er så flau at jeg klarer ikke se på. Han er så cringy at han på h3h3-skalaen plasserer seg helt der oppe hvor man bør ha på seg sveiseutstyr før man ser videoklipp av han. Det er bare for flaut.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære ActionFrankLøke! Du er iferd med å ødelegge lørdagskvelden og min favoritt: "Skal vi danse". Det er helt fantastisk at Tv2 vil ha med en idiotisk klovn som  du velger å framstå som. Kan du ikke holde deg til maraton, sykling og triatlon? Du bruker Instagram som en kanal for mobbing av dommerne i "Skal vi danse" og da særlig Tore Petterson. Dette synes jeg er ynkelig. Du har i mine øyne sunket ganske dypt...

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

Mener du seriøst at han mobber dommerne? Det fjaseinnlegget hans på Instagram er så langt fra mobbing som det går an å komme. Snakk om misbruk av et alvorlig tema. Alle skjønner jo at det bare er tull ut fjas. Kan godt si det er dårlig humor, men spar meg for mobbeprat. 

Idiotisk av Tore P. å si det samme...

Mobbing er og blir alvorlig. ActionFrankLøke burde la sine sosiale antenner få vokse litt ifred, bli voksen og slutte å mobbe andre. Han er et dårlig forbilde og særlig for sine barn. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.2.2018 den 17.14, gobbledigook skrev:

Jeg synes han er direkte skummel. Hadde aldri tatt han med på nachspiel, for å si det sånn

Hahaha,nå har jeg ledd i fem minutter av kommentaren din 😂 hvorfor aner jeg ikke,men takk skal du ha! Jeg trengte det 😅

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker100 skrev:

Har han en bror som heter Morten Løke som lager merkelige videoer på YouTube ? 

Ja.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut ifra hva jeg har lest i avisene og litt her inne så virker det pp meg som at han prøver å lage en figur liksom, som skal være sånn.... men tror han ikke skjønner at fryktelig mange aldri vil se noe figur der, de vil bare se en veldig rar mann som ikke får til ting... det vil aldri funke Frank! 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår ikke TV som vil ha han med i "alle" programmer. Han høyner ikke akkurat programmene der han er med, drar de heller ned. Nei, den fyres synes jeg ikke noe om.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, marthes skrev:

Ut ifra hva jeg har lest i avisene og litt her inne så virker det pp meg som at han prøver å lage en figur liksom, som skal være sånn.... men tror han ikke skjønner at fryktelig mange aldri vil se noe figur der, de vil bare se en veldig rar mann som ikke får til ting... det vil aldri funke Frank! 

Er det ikke på tide å bli voksen ActionFrank? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Han er en "stjerne" (kjendis) som jeg håper brenner jævlig fort ut. Han har fått stått i rampelyset litt for lenge nå. Har ingen pene ord å si om han, så da velger jeg å holde kjeft samtidig som at jeg går å håper på at han bare skal forsvinne fra media. :bond:

Kunne ikke vært mer enig!😐

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det nok fra den kanten! Håper han får så lite stemmer i Skal vi danse at det er siste gang jeg ser han der.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Oppland skrev:

Nå er det nok fra den kanten! Håper han får så lite stemmer i Skal vi danse at det er siste gang jeg ser han der.

Det mest fornuftige Løke har sagt er når han påpeker at Tone (dansepartner) trakk SvartePer.

Stakkars dame.

Endret av BeverTramp
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, BeverTramp skrev:

Det mest fornuftige Løke har sagt er når han påpeker at Tone (dansepartner) trakk SvartePer.

Stakkars dame.

Hun så ut som hun var rimelig satt ut stakkar 😱

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...