Hulderen Skrevet søndag kl. 13:36 #1181 Skrevet søndag kl. 13:36 punkyB skrev (1 time siden): Det må vel være tidenes av og på forhold. Han hintet jo til noen søndagsaktiviteter han skulle drive med - så om ikke de er sammen så antar jeg de har seg litt. Vil jo anta det er andre ting som gjør at at forhold mellom de ikke fungerer Sånn det var fremstilt i media, så kunne det virke som om det var begge bikinijentene han skulle ha seg med. Jeg tenker at begge jentene må ha lav selvrespekt som stiller som trofe på den måten. 5
punkyB Skrevet søndag kl. 15:16 #1182 Skrevet søndag kl. 15:16 Hulderen skrev (1 time siden): Sånn det var fremstilt i media, så kunne det virke som om det var begge bikinijentene han skulle ha seg med. Jeg tenker at begge jentene må ha lav selvrespekt som stiller som trofe på den måten. Ja enig - de fremstår å være litt enkle . All oppmerksomhet er ikke god oppmerksomhet De burde bruke utseende og kroppen sin på en bedre måte enn dette 3
Sandie Skrevet søndag kl. 15:59 #1183 Skrevet søndag kl. 15:59 punkyB skrev (41 minutter siden): Ja enig - de fremstår å være litt enkle . All oppmerksomhet er ikke god oppmerksomhet De burde bruke utseende og kroppen sin på en bedre måte enn dette Dette er nok bare en parodi. De spiller en rolle og det er bare på tull alt sammen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå