Gå til innhold

Frank Løke


123cup456

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, neiognei skrev:

I mine øyne er han ingen alfahanne. En alfahanne er maskulin, autoritær, sikker osv. Ikke en liten guttunge overfylt av testo. Er ikke mye sexy over den oppførselen hans.

Du har helt rett. Wannabe-alfahann skulle jeg skrevet. Så lite sexy som man får dem. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble slutt med kona etter farmen, uten å spekulere i hvorfor, så er det jo ganske trist, mtp barna osv! Tror ikke han har godt av før mye oppmerksomhet

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk ikke overrasket. Han var jo ikke sjarmerende på TV. Og oppførsel i etterkant med uttalelser i media forsterket inntrykket. Mye meg meg meg......

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, calium skrev:

Evt så tok han henne. Men det er grunnet ugrei utenomekteskapelig oppførsel på Farmen at de skal skilles, i følge EE. 

Han kjære Erlend Elias kan holde seg for god til å sette ut rykter om en familiefar. Makan til pr-kåt og selvopptatt dramaqueen har jeg aldri sett. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, calium skrev:

Evt så tok han henne. Men det er grunnet ugrei utenomekteskapelig oppførsel på Farmen at de skal skilles, i følge EE. 

Hvor leser du det? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.2.2018 den 1.43, boski skrev:

Takler ikke slike mannfolk. Det går i meg, meg og meg. Hele farmen oppholdet hans gikk i å framsnakke seg selv, og få alle irundt til å bøye seg for sjefen. Gutta samler seg rundt som om det er ungdomsskole igjen. Hadde aldri taklet å vært gift med en slik fyr. Hadde heller aldri hatt sex med han, slike menn er bare frastøtende syns jeg. 

Enig. Skikkelig turn off når de skal være bedre enn alle andre og hele tiden må tøffe seg foran andre. Skikkelig cocky var han og. Gllad han ikke vant farmen 👍

Endret av LeilaS
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte google denne fyren, ante ikke hvem han var. Men nei denne karen her finnes ikke attraktiv på noen som helst måte i mine øyne..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjepphøy brøleape som er høy på seg selv. Æsj så lite attraktiv som partner. Sikkert problemer over alt etter å ha vist at han ikke kan oppføre seg på farmen.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, I Grosny skrev:

Dere snakker slik om tidenes beste norske håndballspiller, kanskje verdens beste strekspiller.

De perfekte er ikke nødvendigvis perfekte på alle måter.

Hæh? 

Jeg har ikke noe forhold til han som idrettsutøver, mitt kjennskap til han er kun fra Farmen og alle de tingene han har ment noe om i ettertid. 

Å være god i en idrett gir ikke adgang til å føle seg bedre enn andre på alle områder. Se bare på Aksel Svindal og Marit Bjørgen, der har man intelligente og empatiske vinnere. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mrs O'Donell skrev:

Hæh? 

Jeg har ikke noe forhold til han som idrettsutøver, mitt kjennskap til han er kun fra Farmen og alle de tingene han har ment noe om i ettertid. 

Å være god i en idrett gir ikke adgang til å føle seg bedre enn andre på alle områder. Se bare på Aksel Svindal og Marit Bjørgen, der har man intelligente og empatiske vinnere. 

Mulig Løke mangler empati, han uttalte iallfall at han ikke eier skam.  Fraværet av slike mentale sperrer kan være vesentlig for å ha den råskapen som gjør at man blir best i verden i kampsituasjoner slik man ser på streken på håndballbanen.

Svindal og Bjørgen fungerer bedre som forbilder. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, Springfjær skrev:

Hadde aldri hørt om han før farmen. Å bare fordi man er god til noe så betyr ikke det st man er fritatt å oppføre seg. 

God oppførsel er hyggelig :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Daisy

Jeg vet ikke helt hva jeg synes om ham jeg hehe. Noen ganger må man bare flire og så har man lyst å dra til fyren :) Han har tro å seg selv ihvertfall så det er jo ikke verst det, men jeg kan se at han kanskje ikke er er den enkleste å bo sammen med. Han er skikkelig vinnerskalle.

Endret av Ms. Daisy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Willow

Har ikke sett farmen, men har fått noen inntrykk gjennom mediene. Han virker som tidenes wannabe alfahann-idiot - akkurat sånne som omtaler seg selv i tredjeperson (Action-Frank? Seriøst?). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...