Gå til innhold

Jeg kan spå deg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvinne, kreps. 

Min bestefar døde sist fredag, 93 år, klar og orientert til det siste. Han etterlot et brev til sine døtre og sin kone. Det eneste jeg vet er at brevet ikke bare var positivt. Hva står det i det brevet? Og hvordan opplevde han de to siste døgnene på sykehuset?

Anonymkode: d5a5c...df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
På 15.2.2018 den 23.42, AnonymBruker skrev:

Jeg ser frustrasjonen på dere, det er ikke lett. Jeg fikk opp tallet 4. Dere vil stå mye sterkere sammen økonomisk om fire år, men jeg tror ikke dere "orker" å vente så lenge. Kanskje 4 tallet symboliserer om ca. 4 måneder, kanskje det kommer en bolig som dere vil ha mulighet på rundt den tiden.

Ikke for å være veldig negativ nå, men deres neste bud vil dere heller ikke få, men dere skal likevel ikke unngå å gi bud bare fordi jeg sier dere ikke får den, for dere vil få en viktig erfaring ved neste budrunde, som vil gjøre dere bedre rustet til å få den boligen dere ender med. :)  Jeg ser i allefall at dere kommer til å få dere bolig, en bolig dere vil være svært fornøyd med! 

Anonymkode: e7cb9...f2a

Kanskje du mente innen 4 uker? 🤩

Vi kjøpte en enebolig-oppussingsobjekt med stor potensiale i går på det stedet vi ville. Renovering tar antageligvis rundt 4 måneder (vi håper 😄)

Takk, ville bare gi deg en tilbakemelding. 💕🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du spå meg?

værjente: Lever et eller flere dyr vi savner sårt? 

Anonymkode: 91152...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.2.2018 den 22.29, Nemigirl skrev:

Løve. Skjer det store ting på godt eller vondt i tiden fremover?

Ser ikke at jeg ble spådd. Hadde vært spennende å høre hva du ser i kortene for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...