Gå til innhold

Jeg kan spå deg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fiskene. Kvinne. Om jeg blir gravid på nytt.. vil svangerskapet da vare i 9 mnd? Med det mener jeg at jeg ikke mister tidlig ved neste graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnelig kreps.

Mitt spørmål er om min store kjærlighet snart kommer over en vanvittig forelskelse, og snart ser meg... 

Han var egentlig forelsket i meg, men siden vi jobbet sammen, og jeg var i forhold, fikk han kalde føtter. Dette er 3 år siden. Nå har han møtt en annen, og virker forelsket, men jeg tror han er forelsket i forelskelsen. Jeg kommer ikke over ham. Han har aldri vært sammen med noen før henne, og er 40 år. Har jeg noe håp? Jeg er selv på vei ut av forholdet til mannen min. 

Anonymkode: 1e369...52d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På økonomi fikk jeg dessverre opp nederlag. I den nærmeste fremtid vil du stå med den samme økonomien som du allerede har en god stund frem i tid. 

Takk for svar. Er det lov spørre om nederlaget? Om økonomien blir slik den er nå en stund er det bra synes jeg 💜

Anonymkode: 23c4b...ddc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, Carressa skrev:

Skytten. Vil jeg noen gang nå målet mitt? Og hvis jeg kan stille et spørsmål til, hvordan ser kjærlighetslivet ut fremover? :)

Får faktisk opp at du har flere mål, stemmer det? Jeg fikk opp kortet "styrke" på deg. Jeg tror du vil få suksess med det ja, kanskje det ikke blir helt slik du hadde tenkt deg, men du vil komme godt i gang på det du ønsker å oppnå:)  

Oi, kjærlighetslivet ditt blir spennende. Fikk opp nesten bare gode kort, litt grums her og der, men ellers bra. Jeg tror du har en spesiell i kikkerten, eller så kommer han ganske snart :) Blir i hvertfall ekte følelser fra begge, men noen problemer ser jeg jo, men det får dere ta når det kommer. 

Anonymkode: e7cb9...f2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Steinbukk

Hvorfor er svigersøster så bitter hver gang jeg og sambo planlegger noe hyggelig og hvordan blir vårt forhold til henne fremover?

Anonymkode: 23983...d04

Jeg får opp at familie betyr mye for dere. Det at hun oppfører seg slik gjør at dere føler dere dårlig. Men hun er faktisk glad i dere, hun er faktisk ikke selv klar over hvor bitter hun virker, det bare skjer med henne uten at hun får styrt seg. Det handler om noe angående "rettferdighet", hun ønsker kontroll over en urettferdig situasjon, hun er ikke sjalu, men på grensen til det, kanskje hun misunner at dere har det så bra? Det bør hun i såfall ikke ha noe grunn til å være, for hun har et ganske greit liv selv og det bør hun prøve å innse. 

Anonymkode: e7cb9...f2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Skogrose skrev:

Kreps. Vil jeg lykkes som selvstendig næringsdrivende? Verdt å satse på?

Ja, du vil lykkes. Men det første året vil gå i tap, eller så er det  ganske mangenegative hendelser som vil skje som vil føre til at du får lyst til å gi opp, år nummer to vil gå i "null", altså ingen tap, men heller ikke så mye til overs, men fra år nummer 3 vil det bare gå opp over, men det krever veldig mye jobb og egen innsats fra deg, og jeg ser du vil bli veldig sliten psykisk. Kanskje du ansetter, eventuelt samarbeider med noen som ikke er helt til å stole på, eller  noen som blir litt "tafatte og giddalause" etterhvert. Litt usikker på om du vil trives med dette i lengden, men du vil absolutt få en fortjeneste på det etterhvert :)  

Anonymkode: e7cb9...f2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogrose
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, du vil lykkes. Men det første året vil gå i tap, eller så er det  ganske mangenegative hendelser som vil skje som vil føre til at du får lyst til å gi opp, år nummer to vil gå i "null", altså ingen tap, men heller ikke så mye til overs, men fra år nummer 3 vil det bare gå opp over, men det krever veldig mye jobb og egen innsats fra deg, og jeg ser du vil bli veldig sliten psykisk. Kanskje du ansetter, eventuelt samarbeider med noen som ikke er helt til å stole på, eller  noen som blir litt "tafatte og giddalause" etterhvert. Litt usikker på om du vil trives med dette i lengden, men du vil absolutt få en fortjeneste på det etterhvert :)  

Anonymkode: e7cb9...f2a

Tusen takk for at du spådde meg 😊 Spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fisk. Vil det bli bedre i nærmeste framtid? Lever jeg i 2019?

Anonymkode: f48d8...74a

Av etiske grunner så ønsker jeg ikke å spå om liv og død, derfor legger jeg heller ikke noen kort på deg angående det. Men likevel må jeg være ærlig og si at magefølelsen min angående deg er god. :) Du må ikke se så mørkt på det. Har du forresten en barnetro? Jeg får opp at du bør søke tilbake til den :)  Jeg vil også gjerne få be for deg og oppfordrer deg til å søke forbønn! Healing er også noe mange søker til og som hjelper mange, men hos deg får jeg opp at det ikke er riktig med healing, men heller forbønn.

Anonymkode: e7cb9...f2a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannmann. Vil jeg og mannen min finne tilbake til hverandre?

Anonymkode: 8319b...207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne, Fisk. Jeg er gravid, på overtid og håper fødselen starter snart, kan du se hvilken dag jeg føder på? ☺️

Og (om det forrige blir for nært) ser du om jeg får jobben jeg har søkt og vært på intervju på? Jeg vet jeg er på oppløpet, men ikke fått svar enda.. 

Endret av Gray
La til noe.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skytten. Hva skjer egentlig med meg og T videre?

Anonymkode: 2c723...b2c

Jeg får opp at du bør gi slipp på T, fordi det er en annen som vil være bedre for deg, en som er annerledes enn T, en som vil gi deg den tryggheten og kjærligheten du fortjener.  Jeg får også opp at du bør være litt påpasselig hvis du ikke ønsker å bli gravid i år... Jeg er ganske sikker på at T kommer til å ønske å være alene fremover, men du har fortsatt sjans hvis du virkelig prøver, for "lykkehjulet" kom opp.  

 

Anonymkode: e7cb9...f2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krepsen (kvinne). Vil jeg noen gang bli lykkelig? Føle på litt lykke?

Anonymkode: 12d43...c40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mary2017 skrev:

Hei. 

Vannmann, kvinne. Når kan vi endelig kjøpe  hus? Vi mister bare budrunder. :( Mister også håp, det er det verste. (

Jeg ser frustrasjonen på dere, det er ikke lett. Jeg fikk opp tallet 4. Dere vil stå mye sterkere sammen økonomisk om fire år, men jeg tror ikke dere "orker" å vente så lenge. Kanskje 4 tallet symboliserer om ca. 4 måneder, kanskje det kommer en bolig som dere vil ha mulighet på rundt den tiden.

Ikke for å være veldig negativ nå, men deres neste bud vil dere heller ikke få, men dere skal likevel ikke unngå å gi bud bare fordi jeg sier dere ikke får den, for dere vil få en viktig erfaring ved neste budrunde, som vil gjøre dere bedre rustet til å få den boligen dere ender med. :)  Jeg ser i allefall at dere kommer til å få dere bolig, en bolig dere vil være svært fornøyd med! 

Anonymkode: e7cb9...f2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...