Gå til innhold

Gift ved første blikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, Arkana skrev:

Kanskje hun rett og slett prøver å bare redde litt ansikt? Hun har jo ikke vist seg fra sin beste side. Jeg tenker at for ekteskapets skyld er noen få dagers halvhjertet samboerskap fullstendig nytteløst, men hun har kanskje et behov for å vise at hun prøver. 

Hun har i hvert fall nok selvinnsikt til å se at hun har oppført seg som en heks.....i motsetning til en hvis annen #Isabel

Anonymkode: 5e165...163

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun har i hvert fall nok selvinnsikt til å se at hun har oppført seg som en heks.....i motsetning til en hvis annen #Isabel

Anonymkode: 5e165...163

Ja, enig. Synes Anna har være relativt flink til å reflektere over atferden sin. Jeg synes ikke det er greit hvordan hun har oppført seg, men hun bortforklarer det i allefall ikke på samme måten.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabel framstilles som et utrolig usympatisk menneske. 

"det er lov til å ringe!!" på grunn av et tørkepapir. Og "jeg prøver å finne noe positivt ved han" Øh nei.. Du klager over type tørkerull han kjøper til og med. 

Anonymkode: 55149...791

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig i at Anna skal ha for at hun faktisk innrømmer at hun har oppført seg dårlig mot Geir, i motsetning til Isabel som påstår at hun prøver og overhodet ikke virker i stand til å ta selvkritikk. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Xmasclovn skrev:

Fordi hun er en sånn type som plutselig tiltrekkes i det mannen blir litt kald og uinteressert? Og skremt/avvisende/hard to get når mannen er gira.. Min teori😝

Helt enig. Når du treffer et menneske du ikke blir umiddelbart stormforelsket i så er han langt mer interessant om han ikke er spesielt interessert i deg, enn om han blir helt "hundevalp" etter deg fra dag en.. Og det har ingenting å gjøre med good guy/ bad guy. 

Anonymkode: 0f4b8...7bc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, prøver å bli klok på Catharina. Min teori er at hun er ei jente som har mange overfladiske relasjoner, men ytterst få andre. Er det bare meg eller er det alkohol inn i bildet uansett når hun skal ha det gøy/kose seg? Det virker som hun har problemer med å fikse hverdager (uten alkohol) sammen med mannen, men med en gang de drikker så virker hun mer komfortabel. Hun har kanskje vært singel for lenge, og er ikke vandt med å omgås venner/kjæreste på et dypere og hverdagsligere plan. 

Anna og geir er jo egentlig så fine sammen!! På en merkelig måte håper jeg de finner ut det selv også...

Noen skulle gitt Andre et råd om å ikke gå all-in med en gang, huff...selv om hun hadde vært interessert så hadde det nok blitt for mye av det gode lell..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isabell hadde nok dånet om hun kom inn i leiligheten min, jeg har ikke en gang tørkerullholder. Den klarer jo seg helt fint frittstående liksom :P

Anonymkode: 2627c...042

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Lamoramp skrev:

Hmm, prøver å bli klok på Catharina. Min teori er at hun er ei jente som har mange overfladiske relasjoner, men ytterst få andre. Er det bare meg eller er det alkohol inn i bildet uansett når hun skal ha det gøy/kose seg? Det virker som hun har problemer med å fikse hverdager (uten alkohol) sammen med mannen, men med en gang de drikker så virker hun mer komfortabel. Hun har kanskje vært singel for lenge, og er ikke vandt med å omgås venner/kjæreste på et dypere og hverdagsligere plan. 

Det er ikke bare deg 😊 Har tenkt det samme i noen episoder nå, at man merker stor forskjell på henne med og uten et glass i hånden. Det var også litt spesielt at han var i form til å spille kamp morgenen etter den festen de hadde vært på, mens hun måtte sove til halv ett eller hva det var. Da har det nok vært litt forskjell på han og henne i form 😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.4.2018 den 18.21, Lamoramp skrev:

Hmm, prøver å bli klok på Catharina. Min teori er at hun er ei jente som har mange overfladiske relasjoner, men ytterst få andre. Er det bare meg eller er det alkohol inn i bildet uansett når hun skal ha det gøy/kose seg? Det virker som hun har problemer med å fikse hverdager (uten alkohol) sammen med mannen, men med en gang de drikker så virker hun mer komfortabel. Hun har kanskje vært singel for lenge, og er ikke vandt med å omgås venner/kjæreste på et dypere og hverdagsligere plan. 

Anna og geir er jo egentlig så fine sammen!! På en merkelig måte håper jeg de finner ut det selv også...

Noen skulle gitt Andre et råd om å ikke gå all-in med en gang, huff...selv om hun hadde vært interessert så hadde det nok blitt for mye av det gode lell..

Dette!!

Jeg er ikke enig i all kritikken Isabelle har gitt han mtp bosituasjon/lappen/etablere seg, men altså.. Jeg hadde fått helt spasmer om jeg hadde blitt matchet med Andre!! Han er bare så klam, klåfingret, innpåsliten og altfor ivrig. Som en uerfaren tenåringsgutt eller noe. Det er bare helt ubehagelig. Han trenger litt trening i å tolke andres singaler. Hun er ikke på samme plan som han overhode på det fysiske. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Vinky said:

Dette!!

Jeg er ikke enig i all kritikken Isabelle har gitt han mtp bosituasjon/lappen/etablere seg, men altså.. Jeg hadde fått helt spasmer om jeg hadde blitt matchet med Andre!! Han er bare så klam, klåfingret, innpåsliten og altfor ivrig. Som en uerfaren tenåringsgutt eller noe. Det er bare helt ubehagelig. Han trenger litt trening i å tolke andres singaler. Hun er ikke på samme plan som han overhode på det fysiske. 

Enig med deg, bortsett fra at jeg er enig med Isabell angående bosituasjon/lappen/etablering. Man faller nederst på stigen som mann om man ikke har ting på stell dessverre. Det er ingen grunn til å late som noe annet.

Anonymkode: 89bb3...136

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig med deg, bortsett fra at jeg er enig med Isabell angående bosituasjon/lappen/etablering. Man faller nederst på stigen som mann om man ikke har ting på stell dessverre. Det er ingen grunn til å late som noe annet.

Anonymkode: 89bb3...136

Jeg hadde vært enig med henne om han var en boms som bare surret rundt, men når han har utdanning (master?) og fast jobb syns jeg hun er teit som sutrer sånn. Det er ikke sånn at hun er mye mer ressurssterk enn han fordi hun har ordnet leilighet og bil.. Han har jo akkurat samme mulighet, han har bare valgt å leve annerledes enn henne. Han har like mye råd til leilighet, bil og lappen.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det noen som vet om han har kjøpt seg leilighet og tatt lappen nå? Dette ble jo spilt inn på sensommeren, så mye kan ha skjedd siden da..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Vinky skrev:

Jeg hadde vært enig med henne om han var en boms som bare surret rundt, men når han har utdanning (master?) og fast jobb syns jeg hun er teit som sutrer sånn. Det er ikke sånn at hun er mye mer ressurssterk enn han fordi hun har ordnet leilighet og bil.. Han har jo akkurat samme mulighet, han har bare valgt å leve annerledes enn henne. Han har like mye råd til leilighet, bil og lappen.

Helt enig. 

Og han har tross alt lengre utdannelse enn henne og kommer sannsynligvis til å få både bedre jobb og bedre lønn (om han ikke har det allerede). Jeg synes forøvrig det er et svært sympatisk trekk at han ikke allerede har påpekt dette for henne med tanke på at hun er så opptatt av det materialistiske. I møte med noen som Isabel tror jeg ganske mange, forståelig nok, hadde brukt alt de hadde for å jevne ut forskjellene, men han velger faktisk å ikke synke ned på hennes nivå og det synes jeg det står stor respekt av. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 hours ago, Vinky said:

Dette!!

Jeg er ikke enig i all kritikken Isabelle har gitt han mtp bosituasjon/lappen/etablere seg, men altså.. Jeg hadde fått helt spasmer om jeg hadde blitt matchet med Andre!! Han er bare så klam, klåfingret, innpåsliten og altfor ivrig. Som en uerfaren tenåringsgutt eller noe. Det er bare helt ubehagelig. Han trenger litt trening i å tolke andres singaler. Hun er ikke på samme plan som han overhode på det fysiske. 

Helt enig med tanke på hvordan Andre er. 
Han er jo en flott og hyggelig person, men den der tafsingen blir jeg også stresset av. 
Der skjønner jeg Isabell godt, og jeg synes nesten av dette er noe de som spleiset dem burde ha sett at han var sånn. 
Han er jo litt "klønete" person, det merker man jo med en gang. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torky blir aldri det samme igjen, jeg så det på butikken her om dagen og måtte le litt :fnise:

Tror ikke noen av parene holder sammen etter dette. Forstår jo at produksjonen nok klipper det til slik at det skal virke verst mulig, men André og Isabel er jo helt krise. 

Hvordan Geir kan orke å la Anna flytte inn skjønner jeg ikke. Greit å få panikk av hele opplegget, men hvordan får man seg til å f.eks. si (til en person man nettopp har møtt) at han irriterer henne så mye at det ikke egner seg å fortelle på tv hvorfor? Det er sånt jeg kanskje kan si etter flere års samboerskap, i en meget stygg krangel.. Hadde bedt henne ryke og reise, samme med Isabel. 

Det siste paret virker som de ender opp med å bare bli venner.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.4.2018 den 13.32, Scoop skrev:

Torky blir aldri det samme igjen, jeg så det på butikken her om dagen og måtte le litt :fnise:

Tror ikke noen av parene holder sammen etter dette. Forstår jo at produksjonen nok klipper det til slik at det skal virke verst mulig, men André og Isabel er jo helt krise. 

Hvordan Geir kan orke å la Anna flytte inn skjønner jeg ikke. Greit å få panikk av hele opplegget, men hvordan får man seg til å f.eks. si (til en person man nettopp har møtt) at han irriterer henne så mye at det ikke egner seg å fortelle på tv hvorfor? Det er sånt jeg kanskje kan si etter flere års samboerskap, i en meget stygg krangel.. Hadde bedt henne ryke og reise, samme med Isabel. 

Det siste paret virker som de ender opp med å bare bli venner.

Så enig!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, Xmasclovn skrev:

Hvem gleder seg til ikveld? 🍿

Episoden ligger allerede på D-play, så jeg har sniktittet. Jeg er stadig like frustrert over de fleste parene, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Moonwalker skrev:

Episoden ligger allerede på D-play, så jeg har sniktittet. Jeg er stadig like frustrert over de fleste parene, haha.

Skulle gjerne sett det med en gang men har ikke tid før ikveld. Men godt du skriver det siste, da vet jeg å lage en ekstra stor bolle popcorn:ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett den nyeste episoden nå. Blir så sint på Isabel, blææ til henne. 

Synd med catharina.

Og litt kult med Geir og Anna. Selv om Geir med rette, er veldig skeptisk. 

Anonymkode: 55149...791

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...