Gå til innhold

Gift ved første blikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Oi oi, her har gutta tatt helt regi. Ingen tvil om hvem som kommer best ut av kjønnene i denne  sesongen. Håper at de har funnet seg bra damer alle sammen. 

Anonymkode: 17eff...2bc

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri si aldri, kanskje til og med Andre er den som kjører! :ler2:

Jeg går på den jeg. Jeg tror at Katarina har et alkoholproblem jeg, noe som har blitt diskutert tidligere i denne tråden, men nå har det virkelig eskalert.

Anonymkode: 2627c...042

Jeg syntes det blir feil å si at man har et alkoholproblem fordi man drikker litt nå og da. Jada, hun ble dritings i dagens episode. Men sånn ellers virker det som om de drikker litt for å kose seg, hun drikker seg ikke dritings hver dag. 

Selv kan jeg fint drikke flere ganger i uken. Hey, drakk litt i går. På en helt vanlig onsdag! Jeg har ikke et alkoholproblem kun fordi jeg syntes det er hyggelig å dele en flaske vin til maten eller i solen. Drikke meg dritings er jeg dog ferdig med. Men noen vil kanskje kalle det å ha et alkoholproblem. Dere om det. I mine kretser er det ganske vanlig (mine kretser er den litt mer kapitalisere delen av Oslo enn Isabel omgås med 😂). 

Anonymkode: da407...0c9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syntes det blir feil å si at man har et alkoholproblem fordi man drikker litt nå og da. Jada, hun ble dritings i dagens episode. Men sånn ellers virker det som om de drikker litt for å kose seg, hun drikker seg ikke dritings hver dag. 

Selv kan jeg fint drikke flere ganger i uken. Hey, drakk litt i går. På en helt vanlig onsdag! Jeg har ikke et alkoholproblem kun fordi jeg syntes det er hyggelig å dele en flaske vin til maten eller i solen. Drikke meg dritings er jeg dog ferdig med. Men noen vil kanskje kalle det å ha et alkoholproblem. Dere om det. I mine kretser er det ganske vanlig (mine kretser er den litt mer kapitalisere delen av Oslo enn Isabel omgås med 😂). 

Anonymkode: da407...0c9

Ja så man ikke glemme at en uke er klippet til en episode. Så om hun faktisk har drukket en eller to ganger per uke, en eller toenheter er det ikke spesielt ille akkuat. Har ikke fått inntrykk av at hun drikker dramatisk mye?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, missmcbeal skrev:

 Ja så man ikke glemme at en uke er klippet til en episode. Så om hun faktisk har drukket en eller to ganger per uke, en eller toenheter er det ikke spesielt ille akkuat. Har ikke fått inntrykk av at hun drikker dramatisk mye?

100 % enig med deg! Men ser det er flere her som mener hun har et alkoholproblem. Ifølge disse bør hele sør Europa være en gjeng alkoholikere..

Anonymkode: da407...0c9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja jeg synes hun drikker en del faktisk og det kommer av en dame som er meget glad i rødvinen sin! Men du ser humøret blir helt forandret. Hun drikker også mye forskjellig og begynner å drikke allerede ved middagsbordet. De drikker uansett aktivitet de er på, og hun har nå ved minst tre anledninger sagt at hun er fyllesyk. Det er ganske godt gjort når dette var episode 8 og hun sees med alkohol i hver episode ! Mens han er i form til fotballkamp greier hun ikke å stå opp fra senga før klokken 1!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

100 % enig med deg! Men ser det er flere her som mener hun har et alkoholproblem. Ifølge disse bør hele sør Europa være en gjeng alkoholikere..

Anonymkode: da407...0c9

Det er vel ikke nødvendigvis mengden folk reagerer på, men oppførselen. I mine øyne så kan man også ha et alkoholproblem dersom alkoholen fører til at man  begynner å oppføre seg som en dritt i fylla. Jeg drikker kanskje 3-4 ganger i året, men jeg har likevel et problem med sprit (blir lett sint) så det holder jeg meg helt unna. Det er en form for alkoholproblem det og. 

Anonymkode: cba08...09d

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, lillemy02 skrev:

Tja jeg synes hun drikker en del faktisk og det kommer av en dame som er meget glad i rødvinen sin! Men du ser humøret blir helt forandret. Hun drikker også mye forskjellig og begynner å drikke allerede ved middagsbordet. De drikker uansett aktivitet de er på, og hun har nå ved minst tre anledninger sagt at hun er fyllesyk. Det er ganske godt gjort når dette var episode 8 og hun sees med alkohol i hver episode ! Mens han er i form til fotballkamp greier hun ikke å stå opp fra senga før klokken 1!

Ja...det meste må liksom gjøres med alkohol for henne....jeg kjenner meg igjen litt der altså.....og det har betydd at eg har måttet ta noen grep. Et slags alkoholproblem vil man vel si....

At hun ikke klarer å la være å drikke seg dritings når de blir filmet og de er med hans venner, er urovekkende....

Anonymkode: 2dd86...a87

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan Rune egentlig er. Synes han får så lite sendetid. Har ikke fått noe inntrykk av han?

Han holdt seg saklig i dagens episode, det er jo et bra personlighetstrekk! Men hvordan er humoren hans? Hvordan høres latteren hans ut? Hva liker han å gjøre? Osv osv...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke C brukt gifteringen gjennom hele greia eller er det bare dagen derpå hun ikke bruker den?
Ser episoden dagens episode nå og C og R sitter i sofaen og diskuterer greia hun gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

100 % enig med deg! Men ser det er flere her som mener hun har et alkoholproblem. Ifølge disse bør hele sør Europa være en gjeng alkoholikere..

Anonymkode: da407...0c9

Ikke glem at Katarina er halvt serber. Nedi «der» lever jo folk av vodka og hjemmebrent. Det ligger i genene :ler:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker said:

100 % enig med deg! Men ser det er flere her som mener hun har et alkoholproblem. Ifølge disse bør hele sør Europa være en gjeng alkoholikere..

Anonymkode: da407...0c9

Det er forskjell på den kontinentale drikkekulturen og den typiske norske fylla. Katarina ser ut til å kose seg med alkohol stadig vekk (typisk sør-Europeisk som du kaller det), men blir også dritings. Så dritings at hun råflørter med en annen fyr rett foran øynene på mannen sin, og kompisene hans, før hun bare blir borte og ikke gir lyd fra seg. Episoden før måtte hun sove til halv 2 (?) etter en fest, mens Rune var oppe mye tidligere og spilte fotballkamp og greier. Jeg ville ALDRI vært sammen med noen som drikker som Katarina gjør. Og jeg er 28.

Anonymkode: 2627c...042

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Moongirl skrev:

Andre har nettopp fått lappen, hurra!👏

Og der ble Isabel sikkert forelsket! Nå må han bare få leilighet og hun vil stå klar som rugekasse :ler:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Mippi skrev:

Lurer på hvordan Rune egentlig er. Synes han får så lite sendetid. Har ikke fått noe inntrykk av han?

Han holdt seg saklig i dagens episode, det er jo et bra personlighetstrekk! Men hvordan er humoren hans? Hvordan høres latteren hans ut? Hva liker han å gjøre? Osv osv...

Han spiller blandt annet fotball. Synes jeg har sett en del til humoren hans jeg. Han har da mange smil på lur. Skjønner godt at de uteble i dagens episode..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Irja skrev:

Han spiller blandt annet fotball. Synes jeg har sett en del til humoren hans jeg. Han har da mange smil på lur. Skjønner godt at de uteble i dagens episode..

Hm.., kanskje bare jeg som ikke ser det/husker så mye av han. Synes ikke R og K er så spennende å følge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kjempespennende neste episode!! Andre flytter ut ser det ut som 😱

Anonymkode: 237d9...3eb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

100 % enig med deg! Men ser det er flere her som mener hun har et alkoholproblem. Ifølge disse bør hele sør Europa være en gjeng alkoholikere..

Anonymkode: da407...0c9

Det kan jo diskuteres hvor sunn Sør-Europas alkoholforbruk er da. Det er vel ingen tvil om at de sliter med alkoholrelaterte sykdommer.

På generell basis: Problemet for oss i Norden er at vi har hatt/har litt andre drikkevaner. Vi har tidligere drukket lite til hverdags og så drikker vi massevis i helgene. I det siste har vi adoptert søreuropeernes drikkevaner, med litt hverdagsdrikking, et glass om kvelden, et par glass til maten, men dette har ikke kommet i stedet for helgefyllen, men i tillegg til, og det er ganske bekymringsfullt.

Endret av Arkana
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler jeg må forsvare Anna litt her.. Jeg likte henne heller ikke i starten. Synes synd på Geir. Men etterhvert som hun evaluerte seg selv, og roet seg kraftig ned etter parterapien, så liker jeg henne. Jeg synes ikke hun er manipulerende, og jeg synes ikke at hun kjeftet og ble svart i øynene under dagens diskusjon. Det tror jeg enkelte av dere ser fordi dere allerede har gjort dere opp en mening om henne, og den er veldig negativ. Jeg derimot så en dame som ville prøve å forklare seg. Og som ble i diskusjonen i håp om å løse dette, fordi jeg virkelig tror hun begynner å falle for Geir. Hun er enig i at hun har oppført seg dårlig, og at hun har forståelse for at Geir er skeptisk, men hun håper likevel hun kan få en sjanse. 

Jeg tror hun ble redd og stresset, og dermed fikk panikk og stengte alt ute fordi det var en ubehagelig setting og langt utenfor hennes komfortsone.

Jeg synes de er søte sammen, og har litt troen på de to.

Hadde også troen på Katarina og Rune, men nå håper jeg han dropper henne og finner seg en mye bedre. André og Isabel har jeg aldri hatt, og har fortsatt ikke troen på. 

Anonymkode: 29e00...4d8

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Xmasclovn skrev:

Ikke glem at Katarina er halvt serber. Nedi «der» lever jo folk av vodka og hjemmebrent. Det ligger i genene :ler:

Jeg selv er fra ett østeuropeisk land det stemmer aldeles ikke! Det er en uting å bli full. Ja det drikkes på en annen måte men det å vise at du er full spesielt som kvinne, regnes som meget uappetittlig! Det at det drikkes en shot før middag/etter middag er ikke samsvarende med det hun driver med. 

Som sagt jeg drikker selv en del. Men jeg kan faktisk ikke huske at jeg noen gang drakk så mye at jeg ikke husker!! Og spesielt ikke at jeg gikk rundt og er utro mot mannen min grunnet det!! Det er ikke normalt uansett og spesielt ikke når man er 30!!!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette har vært den kjipeste sesongen hittill. 
Sesong 3 var sånn halvveis, de hadde valgt et par rare par og folk var litt kjipe da også, men denne sesongen synes jeg de har bommet så totalt med de de har valgt ut.

Jeg lurte også på hva som skjedde helt på slutten med Andre og Isabell som sto der på vinteren og ba folk melde seg på. Om ikke annet så er de hvertfall på talefot ;)

Jeg føler egentlig med alle jentene, ingen av de har oppført seg noe særlig hyggelig. Men jeg skjønner dem også. 
For alle gutta har vært pågående og det driver jenter unna, særlig når man ikke føler forelskelse. Så er det bare klamt å ha noen som egler seg inn på deg. Geir er nok ikke så eglete, men for Anna, så tror jeg det føltes som Isabell og Andre.

Anna og Geir
Anna tror jeg er en veldig hyggelig person, men hun har ikke kommet godt ut av dette. 
Hun er nok vant til å få det som hun vil og er pen og jeg tror faktisk hun har en hyggelig personlighet og er morsom. Men hun slo seg helt vrang og hadde bestemt seg for at dette var feil, og da ble det jo bare det.
Når det kom til flyplassen burde hun hentet han og spurt om det var greit at hun flyttet inn dagen etter. Så han kunne komme seg hjem og summe seg litt. Han hadde helt sikkert sagt ja uansett. 
Hun er jo pen og ser generelt bra ut. jeg tror hun er vant til å få det slik hun vil. Pene mennesker har det ofte "lettere" i livet, for andre mennesker "føyer" som som regel ganske ubevist etter pene mennesker. Nå har det ikke helt gått som hun vil og det er nok litt nytt.

Men de ser jo ut til ha ha litt samme humor. På intervjuet når Anna sier at menn må ut i skogen og skyte bjørn, og Geir svarer at ja, han trodde ikke man måtte skyte den bjørnen. Men ta den med nevene, det var mye mer mandig. 
Jeg lo så jeg grein. Han har morsomme replikker. 

Isabell og Andre
Isabell sa jo at nå skulle hun gjøre morsomme ting de siste ukene, men hun var ikke forelsket. 
Andre hadde vært lik uansett hvem han hadde fått som kone. Han er en person man må bli kjent med før man kan slippe han inn på seg. Andre tenker at nå er vi gift, så det er fritt frem :P
Men igjen skjønner jeg også Isabell, hadde blitt skuffet selv om jeg hadde blitt spleiset med en sånn klenger. Han stryker på henne, men det er ikke mykt og godt. Til og med det er hakkete og klønete. Og når det vises på tv, tenk på hvordan det kjenner på kroppen til den som blir tatt på.

Så forresten Torky på butikken i går, det har fått en ny mening :ninuskapus:

Katarina og Rune
Igjen skjønner jeg dama her også, det hun har gjort er ikke riktig. 
Men får inntrykk av at hun er supersingel, og plutselig har hun fått et nytt liv. Hun er livlig og flørtete person og er nok vant til å være ute og smile og flørte med andre. Nå har hun helt klart gjort noe hun ikke skulle ha gjort.
Ang drikking, så ja kanskje litt mye. Men igjen det er sommer, det er kos, hun bor midt i byen. Jeg drakk også ofte da jeg var singel og i begynnelsen av 30 årene. Vi var en gjeng single jenter som alltid hadde en andleing til å kose oss. Ingen av oss er alkoholikere i dag og de fleste er gift med barn. 
Katarina er den jeg føler virkelig har prøvd å få det til å fungere. Men skjønner henne også når hun nå sa at hun ikke kjente noe forelskelse der. Da er det ikke lett å skulle være sammen med en person man synes er hyggelig og liker som en venn. Men ikke nødvendigvis på noe dypere plan. Fortsatt jeg unnskylder ikke det som skjedde i går. Men på generelt plan av tidligere episoder. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...