Gå til innhold

Gift ved første blikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan Anna og Geir, bli de nye Jamie og Doug? 

Jamie tålte ikke heller Doug de første ukene. På bryllupsreisen fikk ikke Doug komme borti henne en gang....ser litt likheter mellom disse to parene. Kan det funke mot alle odds?

Anonymkode: 5e165...163

Nei! Fordi oppførselen Jamie viste mot Doug var en helt annen enn Annas mot Geir. Jamie sa vel aldri heller at det ikke ville fungere mellom dem, eller at det var slutt før det engang begynte. Sånn som Anna. Jamie flyttet inn sammen med Doug, hadde en positiv innstilling på tross av tydelig mangel på attraksjon og gav det en real sjanse i løpet av de 5 ukene. Hun var ikke så ustabil i egne følelser, ønsker og behov som Anna. Og Jamie tok myyye mer hensyn til at opplegget involverte et annet menneske enn henne, i motsetning til Anna som bare ser seg selv og hvordan hun har det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

38 minutter siden, Vinky skrev:

Hvem er jamie og doug?

Amerikansk versjon, sesong 1.

Hun syntes nesten at han var frastøtende da de møttes i vielsen. Hun gråt og ar helt fra seg, men bestemte seg for å bli kjent med ham og gi eksperimentet en real sjanse. Nå har de vært gift i 4 år (tror jeg) og har fått barn.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde lages en ny versjon heller: Gift ved første slikk. DET hadde vært interessant. 

Anonymkode: 21ce3...efa

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Burde lages en ny versjon heller: Gift ved første slikk. DET hadde vært interessant. 

Anonymkode: 21ce3...efa

I Australia(?) har de et datingprogram som går ut på at en mann/dame kysser 10-15 ukjente med bind for øynene. Så skal han/hun velge partner basert på kysset.

Men det var vel ikke på munnen du mente... :edie:

Anonymkode: bb2a9...0c3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

I Australia(?) har de et datingprogram som går ut på at en mann/dame kysser 10-15 ukjente med bind for øynene. Så skal han/hun velge partner basert på kysset.

Men det var vel ikke på munnen du mente... :edie:

Anonymkode: bb2a9...0c3

Oh lord :fnise:

Anonymkode: 2627c...042

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Burde lages en ny versjon heller: Gift ved første slikk. DET hadde vært interessant. 

Anonymkode: 21ce3...efa

Eller gift ved første p**k, ha ha ha :briller:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/13/2018 at 8:17 PM, AnonymBruker said:

Neida, det gjør de ikke. Jeg kjenner også noen som har vært med. 

Anonymkode: db2d9...a8b

De har samtaler med flere folk. Altså med presten og i parterapi. 
Men det er bare en gang med hver av dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne sesongen har de virkelig bommet! Andre og Isabel er jo helt katastrofe. Jeg hadde litt tro på Rune og Katarina, men blir vel ikke noe der heller. Katarina blir nok litt for partyjente. Så har hun alltid nesa i mobilen. Så mye som hun snapper, så ser jeg for meg hun drar på byen med fulladet batteri.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke i hvor stor grad det skyldes dårlig matching. Kanskje matchingen var superbra mens de ble dybdeintervjuet hver for seg.

Jeg tror problemet er at mange kvinner virkelig innerst inne aldri mister troen på den perfekte mannen , som har ALT. Men vi vet også at slike egentlig ikke finnes, så vi snakker sikkert ikke høyt med en terapeut om dette.

Og når man da blir matchet med en fyr som man ikke synes er fysisk tiltrekkende, så greier man kanskje ikke hoppe over sin egen skygge?

Satt litt på spissen: jeg kunne sikkert fylt ut 100 siders matchingskjema og gledet meg til at det fantes en som passet perfekt til meg. Jeg tror likevel ikke det hadde blitt noe forhold dersom jeg ikke fant han tiltrekkende i det hele tatt. Jeg takler f.eks ikke små menn (er liten selv), og det hadde vært veldig vanskelig å komme over.

Når det er sagt så er det jo en selvfølge at man er hyggelig overfor den man blir matchet med likevel , noe jeg føler at Katarina har klart, i motsetning til de to andre.

Anonymkode: fcda5...2bc

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns de får lite parterapi! I den amerikanske versjonen (tror jeg det var), så hadde de flere timer, og den første var vel allerede dagen etter bryllupet om jeg ikke husker feil? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener å huske at i første sesong var de på flere parterapitimer. Og jeg har lest om Vebjørn og Anabelle at de har fortsatt med parterapien også etter programmet fordi de synes det fungerer så bra og forebyggende og anbefaler det til andre. 

Jeg tenker at parterapi må være et must i en sånn situasjon, og sikkert noe vi alle hadde hatt godt a å ha 1-2 timer i året med eller noe for å forebygge og forstå partner bedre også. Om så bare for å få en bekreftelse på at man har det bra sammen.  Så jeg synes det er rart at de ikke har en parterapitime i uka på det programmet. Lurer på hvordan det kunne ha endret forholdene kontra hvordan de er nå. For alle virker å ha endret seg litt etter den timen de hadde, siden de da fikk luftet ting i nøytrale omgivelser. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.4.2018 den 18.37, Xmasclovn skrev:

Amerikansk versjon, sesong 1.

Hun syntes nesten at han var frastøtende da de møttes i vielsen. Hun gråt og ar helt fra seg, men bestemte seg for å bli kjent med ham og gi eksperimentet en real sjanse. Nå har de vært gift i 4 år (tror jeg) og har fått barn.

Hun var med i The Bachelor også. I Ben Flajnik sin sesong. 

Anonymkode: 4272d...274

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når bestemmer de seg om de vil fortsette å være gift eller ikke?

 

Anonymkode: 4272d...274

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Når bestemmer de seg om de vil fortsette å være gift eller ikke?

 

Anonymkode: 4272d...274

Isabel og André får vi vite i neste episode, skal vi tro reklamen. Regner med at de to andre parene avgir sitt svar i siste episoden, som sendes neste uke.

Anonymkode: 73db2...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt rart om vi får vite om Isabel og André holder samme allerede neste gang, er de ikke med i det hele tatt i siste episode da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Arkana said:

Er det ikke litt rart om vi får vite om Isabel og André holder samme allerede neste gang, er de ikke med i det hele tatt i siste episode da?

Jo, det er egentlig litt rart. Ser bare at det vises et klipp i reklamen det presten spør om André vil gå videre inn i framtiden sammen med Isabel. Hvordan dette har vært i tidligere sesonger vet jeg ikke. Regner med vi likevel vil se noe til dem i siste episode.

Anonymkode: 73db2...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eksiltronder
6 minutter siden, Arkana skrev:

Er det ikke litt rart om vi får vite om Isabel og André holder samme allerede neste gang, er de ikke med i det hele tatt i siste episode da?

De kjørte jo bare bryllupet til Katarina og Rune i første episode også, så ser ut til at de ønsker å dele det opp litt mer denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3.3.2018 at 12:16 PM, AnonymBruker said:

Er Andre jomfru?

Han klenger på Isabel og kysser henne hele tiden og klarer ikke lese det avvisende, i beste fall usikre, kroppsspråket hennes overhode...

Virker som en ukysset fyr som ENDELIG får tatt på en kvinne. Pinlig.

Anonymkode: bb2a9...0c3

 

On 3.3.2018 at 12:16 PM, Sveva said:

Og når det gjelder Andrè og Isabel, han er jo altfor på! Han skremmer henne. Og han ser ikke ut til å forstå at det er hans iver som gjør at hun blir helt satt ut. Han bare "ja hun virker tilbakeholden hvorfor det tro". Hallo, du medvirker til det...

Altså, han virker som verdens snilleste, men han ble veldig usikker av dette her. "Takk for at du holder ut med meg." Eh nei, ikke si det, bare ikke si det!

Og Isabel, virker jo som at hennes "forsvar" da blir: Han eier ingenting. Han har ikke lappen. Han er ikke mannen i forholdet. - Men hvis han ikke hadde vært så på, så hadde hun kanskje ikke trengt å bruke alle de der "forsvarsteknikkene" for å fortelle seg selv at han ikke er bra nok.

Så sant... Altså, jo det er ikke helt stuerent å ønske en mann med "leilighet og lappen" tydeligvis.. Men det er jo ikke det som er problemet her. Hadde aldri falt for Andre.. Virker som han aldri har vært borti en kvine før. Han leser henne jo ikke i det hele tatt, og er ekstreemt needy. Blir helt flau av å se på. Til en viss grad av henne og da, såklart.. 

Anonymkode: 23b34...918

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Så sant... Altså, jo det er ikke helt stuerent å ønske en mann med "leilighet og lappen" tydeligvis.. Men det er jo ikke det som er problemet her. Hadde aldri falt for Andre.. Virker som han aldri har vært borti en kvine før. Han leser henne jo ikke i det hele tatt, og er ekstreemt needy. Blir helt flau av å se på. Til en viss grad av henne og da, såklart.. 

Anonymkode: 23b34...918

Det har kommet frem i tråden for lengst at André har hatt kjæreste i mange år før GVFB. 

Anonymkode: d5884...f59

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...