Gå til innhold

Gift ved første blikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Herregud hvor kleint den videoen med Anna og Geir er. 

Det virker som Anna jobber på for å imponere, men klarer likevel ikke å la være å be Geir om å fikse bilen. 

 

Anonymkode: d5884...f59

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anna prøver veldig hardt nå, det ser faktisk nesten litt desperat ut.

Men hun var jo ikke klar for å snakke ordentlig ut om sin oppførsel i starten, det virker bare som at hun vil at Geir skal glemme alt og starte på nytt. Jeg er spent om Geir går med på dette, eller om hennes oppførsel gnager i bakhodet på han. Blir veldig spennende med disse to.

Anonymkode: fcda5...2bc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager for å si det, men synes dere er utrolig fordømmende og slemme! En ting synes ting om andre men det går da ann og holde litt tilbake på hva som skrives!? Diskuter gjerne men det er faktisk mennesker det er snakk om her, ikke en sofa fra Skeidar!

Hadde ikke sansen for Anna i starten og synes hun var lite sjarmerende, men hun kommer mer og mer frem og jeg liker henne bedre og bedre. Hun har selvironi til 1000 og i tillegg så er hun jo ærlig og forteller rett ut hvordan hun har det, synes det er en veldig god egenskap! Er vel ingen av de andre parene som faktisk har snakket så godt sammen som Anna og Geir, de er ærlige med hverandre og det er faktisk kun de av de 3 parene som faktisk kan ro dette i land. Og jeg oppfattet ikke Anna som sint da de snakket sammen i forrige episode, men som engasjert og forklarende, vi har jo alle ulike måter og være på. Jeg ler ikke når jeg er sint ihvertfall. Geir er en god fyr og har mere bein i nesa enn hva mange tror, han er ingen "nikkedukke" - men voksen og reflektert. 

Rune og Katarina hadde jeg faktisk troa på for de er flinke til å både kysse hverandre og gi hverandre oppmerksomhet, men tror ikke Katarina er klar for dette, og følelsene er heller ikke der de skal være. Men for all del, time will show! Når Rune flytter nå så kommer hun til å savne han og det kan gjøre underverker det...

Andre og Isabel blir det IKKE - tror ikke hun klarer å se noen positive sider av Andre og de er nok alt for ulike både i måten og være på som menneske på alle måter - de er rett og slett ikke på samme planet. Han gjør ihvertfall rett i å flytte. De er garantert ikke gift i dag.

Dette er nok en veldig ekstrem ting å være med på og jeg tror det er lett for oss utenforstående og være "fordømmende" og himle med øya - vi hadde garantert ikke taklet det bedre selv. En ting er jeg ihvertfall glad for og det er at jeg ikke skal oppleve at andre skal diskutere og analysere, sanse og tro sånn som de blir nå - misunner de ikke...

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

One down, two to go!

Ingen overrraskelser i kveldens episode. Nå gleder jeg meg bare til neste uke :P

 

Anonymkode: 5e165...163

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper Andre har fått nok og skjønner han godt. Han har virkelig prøvd, men Isabel har vist helt siden reisen at hun ikke er interessert. Finner bsre negative ting om han og kan ikke huske hun har gitt han noen komplimenter. Har ikke vært lett å ha gjøre. Han har prøvd flere ganger å gjøre hyggelige ting, men hun bryr seg ikke

Jeg tror heller ikke det vil funke mellom Rune og Katarina. Katarina virker ikke helt klar. Tror hun er litt for vant med singellivet. Dra ut på byen å flørte med menn. Virker som Rune har begynt å miste følelsene for henne. Kan jo så klart være han gir henne en ny sjanse 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner at jeg fikser dårlig hun der parterapauten/Psykologen? Når hun snakker må jeg bare bla forbi. Hun snakker så saaaaakte

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, kindagirl skrev:

Jeg kjenner at jeg fikser dårlig hun der parterapauten/Psykologen? Når hun snakker må jeg bare bla forbi. Hun snakker så saaaaakte

Så sier hun "mmmmmm" og "jaaa" "jaaa" "jaaa" "jaaa" hele tiden mens parene prater. Fryktelig irriterende!  Og hun avbryter dem ofte. Hva med å bare lytte først, SÅ prate?

Anonymkode: bb2a9...0c3

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som irriterer meg over at de bruker de samme sangene i hver bidige episode? :fnise:  "Hoooow long do i have to staaaay"

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Bambi en han eller hun?

Kanskje jeg hørt feil, men kalte Katarina bikkja for han?

Anonymkode: 5e165...163

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så sier hun "mmmmmm" og "jaaa" "jaaa" "jaaa" "jaaa" hele tiden mens parene prater. Fryktelig irriterende!  Og hun avbryter dem ofte. Hva med å bare lytte først, SÅ prate?

Anonymkode: bb2a9...0c3

Hahahaha, jaaa! Sjuuuuükt irriterende! Er ikke ho forresten gift med Tore Sagen?Synes også ho virker som å ta mer "parti" med jentene. Ooog, talefeilen. Gaaad. Sikkert hyggelig da 🙊

Anonymkode: 3d344...a00

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hahahaha, jaaa! Sjuuuuükt irriterende! Er ikke ho forresten gift med Tore Sagen?Synes også ho virker som å ta mer "parti" med jentene. Ooog, talefeilen. Gaaad. Sikkert hyggelig da 🙊

Anonymkode: 3d344...a00

Han er gift med live nelvik

Anonymkode: 42ca8...c2a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahahaha, jaaa! Sjuuuuükt irriterende! Er ikke ho forresten gift med Tore Sagen?Synes også ho virker som å ta mer "parti" med jentene. Ooog, talefeilen. Gaaad. Sikkert hyggelig da 🙊

Anonymkode: 3d344...a00

Det er broren til Tore, Steinar Sagen hun er gift med :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, nutella skrev:

Det er broren til Tore, Steinar Sagen hun er gift med :)

Aaah, selvfølgelig. Takk 😊

Anonymkode: 3d344...a00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isabel har jo vist Andre NULL interesse hele sesongen. Hun klarer ikke å få følelser for han. Ville ikke en gang gi han en klem da hun dro. Så er vel ingen grunn til å fortsette.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er Bambi en han eller hun?

Kanskje jeg hørt feil, men kalte Katarina bikkja for han?

Anonymkode: 5e165...163

Bambi (rådyret) er jo en gutt, så Bambibikkja er nok også det.

Anonymkode: fcda5...2bc

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For første gang fikk jeg litt sympati for Isabel. Når de sitter ved kjøkkenbordet og hun sier at det bare har gått nedover siden de møttes og han sier at det er nok ikke noe vits i å bestemme seg for det ene eller andre, men gi hverandre mer tid. Får rett og slett vondt av henne der. Hun vil ikke mer, og han gnåler på om å gi det mere tid og at han føler at han ser gløden i henne innimellom. LORD! For en klam fyr. Isabel har vært slem, men altså... Han tar jo ingen hint. Tror jeg hadde blitt en bitch med en sånn fyr hengende rundt meg og. 

Anonymkode: 0f4b8...7bc

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døde litt da André skulle tørke opp da han hadde sølt under matlagingen. Gikk først mot holderen på benken, før han snudde og fant fram torky-en 😅

Anonymkode: 1a661...f21

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For første gang fikk jeg litt sympati for Isabel. Når de sitter ved kjøkkenbordet og hun sier at det bare har gått nedover siden de møttes og han sier at det er nok ikke noe vits i å bestemme seg for det ene eller andre, men gi hverandre mer tid. Får rett og slett vondt av henne der. Hun vil ikke mer, og han gnåler på om å gi det mere tid og at han føler at han ser gløden i henne innimellom. LORD! For en klam fyr. Isabel har vært slem, men altså... Han tar jo ingen hint. Tror jeg hadde blitt en bitch med en sånn fyr hengende rundt meg og. 

Anonymkode: 0f4b8...7bc

Helt enig. 

Anonymkode: 81967...7ff

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skal prøve alt jeg kan: Jeg synes jeg så et Glimt av en annen Isabel i slutten av forrige episode da de var på Tusenfryd. Hun virket glad og fornøyd og fikk et helt annet utseende faktisk! Dessuten synes jeg hun hadde flere seanser i dagens episode der hun faktisk fremsto omtenksom. Sånn utover det; de to der må ha blitt matchet på langsomprating, sutring og lidende utseende/kroppsspråk (og blek hud). Jeg hadde helt garantert blitt veldig irritert over André selv. Så like greit. Broren til André lot til å ha litt mer tak, da. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...