Gå til innhold

Gift ved første blikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Se nøye på Andre henge opp bilder i Isabells leilighet.  Han kliner på med lim rundt på rammens bakside og trykker bildene rett på veggen.  Uansett tapet eller malt vegg.  Damen blir ikke glad når hun oppdager det. Jeg måtte se episoden to ganger.  Haha

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, pelargonia skrev:

Se nøye på Andre henge opp bilder i Isabells leilighet.  Han kliner på med lim rundt på rammens bakside og trykker bildene rett på veggen.  Uansett tapet eller malt vegg.  Damen blir ikke glad når hun oppdager det. Jeg måtte se episoden to ganger.  Haha

Han brukte klebemasse, ikke lim!

Det lå framme på bordet da han drev og ramma inn bildene. 

Anonymkode: d5884...f59

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, pelargonia skrev:

Se nøye på Andre henge opp bilder i Isabells leilighet.  Han kliner på med lim rundt på rammens bakside og trykker bildene rett på veggen.  Uansett tapet eller malt vegg.  Damen blir ikke glad når hun oppdager det. Jeg måtte se episoden to ganger.  Haha

Det er bildene han limer inn i rammen, ikke lim på rammen mot veggen! Kanskje du skal se episoden en tredje gang?:fnise:

Anonymkode: df34c...600

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er bildene han limer inn i rammen, ikke lim på rammen mot veggen! Kanskje du skal se episoden en tredje gang?:fnise:

Anonymkode: df34c...600

Trenger ikke. Han har allerede blitt spurt og han brukte sticky tack. 

 

Anonymkode: d5884...f59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg skjønner ikke når i episoden Katarina sa at de hadde hatt sex? Fikk det ikke med meg.. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, ~Mocca~ skrev:

Men jeg skjønner ikke når i episoden Katarina sa at de hadde hatt sex? Fikk det ikke med meg.. 

 

 

Helt på slutten når hun prøver å dekke kamerat når hun snakker med venninna si. Hun ler og er flau når venninna spør om de har hatt sex mener jeg å huske. 

Anonymkode: b17d7...25d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 2.4.2018 den 22.30, ~Mocca~ skrev:

Men jeg skjønner ikke når i episoden Katarina sa at de hadde hatt sex? Fikk det ikke med meg.. 

 

 

Jeg skjønte heller ikke hvor folk hadde fått det med seg. Det er som sagt helt på slutten etter at rulleteksten er begynt å gå. 

Anonymkode: 6aef3...ed7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet når de nye episodene kommer ut? Legges de automatisk ut ved midnatt?

Anonymkode: 73db2...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eksiltronder

Ligger ute nå :)

Edit: forsvant før jeg fikk sett den... J*vla Dplay!

 

Endret av eksiltronder
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, eksiltronder said:

Ligger ute nå :)

Edit: forsvant før jeg fikk sett den... J*vla Dplay!

 

For noe dritt! Jeg er så lite imponert av kanalen og strømmetjenesten noen ganger at jeg kan ikke få sagt det.

Anonymkode: 73db2...4fe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men: episoden er i alle fall på plass nå! Hurra for fri på dagtid, jeg skal se med en gang. :fnise:

Anonymkode: 73db2...4fe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men: episoden er i alle fall på plass nå! Hurra for fri på dagtid, jeg skal se med en gang. :fnise:

Anonymkode: 73db2...4fe

Du har min tillatelse til å spoile i vei😂

Jeg er så nysgjerrig.

Anonymkode: d5884...f59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens episode var veldig god! Og så hjalp den i grunn ingenting på hvor spent jeg var, for nå er jeg akkurat like spent på neste episode. Venter med å diskutere/spoile til i kveld, av hensyn til de som vil se på TV.

Anonymkode: 73db2...4fe

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dagens episode var veldig god! Og så hjalp den i grunn ingenting på hvor spent jeg var, for nå er jeg akkurat like spent på neste episode. Venter med å diskutere/spoile til i kveld, av hensyn til de som vil se på TV.

Anonymkode: 73db2...4fe

Takk :)  Jeg skal hvertfall ikke sjekke denne tråden igjen før etter jeg har sett episoden i kveld for sikkerhets skyld, for jeg tror ikke alle er like snille som deg :) 

Anonymkode: b17d7...25d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har sett episoden på d-play - og ja her var det bedre stemning. Ingen som var stygge med hverandre og folk hadde det generelt greit. Spørs om Geir vil tilgi Anna etter alt som har skjedd. Anna er vel den typen som får angst når noe er bindende og blir interessert med en gang det er "null håp". Får håpe noen tipser henne om terapi etter å ha sett dette programmet.

Anonymkode: bdfca...3a9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kveldens episode er en av de bedre denne sesongen. Synes faktisk det er litt spennende å følge Anna og Geir.... 

Når Isabel og Andre spilte playstation, fikk jeg litt sånn fjortisvibber....og dess er jeg ser på Isabel, dess mer vanskelig har jeg for å forstå den kapitaliserte verdenen hennes. OMG!!!

Anonymkode: 5e165...163

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eksiltronder

Wow, nå virker jo disse blondinene faktisk menneskelige! Nå fikk jeg brått litt mer tro på André og Isabel også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...