Zooli Skrevet torsdag kl. 18:57 #3401 Skrevet torsdag kl. 18:57 AnnAnna skrev (På 24.11.2025 den 20.22): Lurer på hva man mener med en « vanlig jobb»🤣 i vår tid er der blitt veldig mye forskjellig , hjemmekontor , internett salg , IT …… er kondomeriet en vanlig jobb og ærlig inntekt feks? Eh… alt du har ramset opp her er da vanlige jobber med ærlig inntekt. Hvis man jobber innen IT eller på hjemmekontor ….. skjønner ikke hva du mener faktisk. 2
AnnAnna Skrevet torsdag kl. 19:52 #3402 Skrevet torsdag kl. 19:52 Det var et spørsmål…. Hva er en vanlig jobb?
AnnAnna Skrevet torsdag kl. 19:54 #3403 Skrevet torsdag kl. 19:54 Det handler om å skape nysgjerrighet og interesse slik at noen ønsker å titte innom …. Tydeligvis hjelper det
AnnAnna Skrevet torsdag kl. 19:55 #3404 Skrevet torsdag kl. 19:55 Hvorfor gidder dere å lese eller besøke innlegget/ene?
AnnAnna Skrevet torsdag kl. 19:57 #3405 Skrevet torsdag kl. 19:57 Jeg tenker hun er flink som får folk til å følge med..
Det handler om deg Skrevet torsdag kl. 20:32 #3406 Skrevet torsdag kl. 20:32 Wanda_2025 skrev (2 timer siden): Skjønner ikke hva hun sutrer over, hun har kommet på Gaselle listen så da må alt være bra? Sammen med TL og Sara Emilie så er denne trioen meget suksessfulle i følge de selv. Er hele den bøtteballetten på gasellelisten? Omg… 1
AnnAnna Skrevet 22 timer siden #3407 Skrevet 22 timer siden Jeg må innrømme at det begynner å bli hysterisk flaut. Jeg så det idag og ble flau på hennes vegne. Det ene øyeblikket høylytt glede over en veske ( noe så hjernetomt) det andre øyeblikket halleluja og ære være til Gud …. For så å sitte å gjøre seg stakkarslig ….. og alle som løper rundt henne for å trøste…. Dette blir for dumt. Sim sagt money talks and b…shit walks, man tjener mye penger på dette. Trolig blir det et intervju i en eller annen avis etter stuntet. 1 3
Kønn Skrevet 21 timer siden #3408 Skrevet 21 timer siden AnnAnna skrev (10 minutter siden): Jeg må innrømme at det begynner å bli hysterisk flaut. Jeg så det idag og ble flau på hennes vegne. Det ene øyeblikket høylytt glede over en veske ( noe så hjernetomt) det andre øyeblikket halleluja og ære være til Gud …. For så å sitte å gjøre seg stakkarslig ….. og alle som løper rundt henne for å trøste…. Dette blir for dumt. Sim sagt money talks and b…shit walks, man tjener mye penger på dette. Trolig blir det et intervju i en eller annen avis etter stuntet. Ser ut som det du beskriver etter veske overrekkelsen er slettet.
Outandabout Skrevet 21 timer siden #3409 Skrevet 21 timer siden Ingen finaleplass i Vixen til tross for alle tårene i det siste? Misforstå meg rett, jeg er for åpenhet omkring å ha det tøft. Når det brukes for å fylle opp snap og få klikk, da mener jeg det bikker mot kynisme og galskap. Nyhus: finn en nisje som dere kan jobbe med. Ikke barna…. 2
Kønn Skrevet 21 timer siden #3410 Skrevet 21 timer siden Outandabout skrev (44 minutter siden): Ingen finaleplass i Vixen til tross for alle tårene i det siste? Misforstå meg rett, jeg er for åpenhet omkring å ha det tøft. Når det brukes for å fylle opp snap og få klikk, da mener jeg det bikker mot kynisme og galskap. Nyhus: finn en nisje som dere kan jobbe med. Ikke barna…. Hun sitter og gråter, snakker i gåter om problemer og samtidig forteller hun hvordan Gud hjelper henne. Jeg tror disse legger en strategi for å bygge opp nysgjerrigheten til følgerne. Sist var det mulig flytting til Spania. Masse ranter for og i mot. Fikk skoleplass og barnehageplass, men plutselig mistet de barnehageplassen gitt. Hvis hun er så troende som hun sier er det ikke rart hun sliter emosjonelt, for dette er virkelig full kræsj. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå