Gå til innhold

Monica Nyhus

Fremhevede innlegg

Skrevet
NeverSayNever skrev (19 minutter siden):

Men Monica sjøl snappet at de hadde blitt gjeldsslaver…

Det er vel å overdrive mye, er de  gjeldslaver hadde de ikke levd slik de gjør. Det er et hån mot de som virkelig sliter. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så nettopp snappene til Monica fra dagens tur til Masaiene… på vei hjem måtte guidene kjøre over en elv, det sprutet tydeligvis sørpe inn gjennom det åpne vinduet.. så sier M: «det var så vidt vi ble….. og så sa hun ikke mer/tok seg tydeligvis i sammen.
Så kommer det videre fra den godeste kristne venninnen hennes, Maren, i i bakgrunnen: «det var såvidt vi ble en stamme her i afrika!» og så lo og hylte de videre!

Trodde knapt jeg hørte riktig !!

• Nyttig 2
Skrevet
Sumarina skrev (1 time siden):

Så nettopp snappene til Monica fra dagens tur til Masaiene… på vei hjem måtte guidene kjøre over en elv, det sprutet tydeligvis sørpe inn gjennom det åpne vinduet.. så sier M: «det var så vidt vi ble….. og så sa hun ikke mer/tok seg tydeligvis i sammen.
Så kommer det videre fra den godeste kristne venninnen hennes, Maren, i i bakgrunnen: «det var såvidt vi ble en stamme her i afrika!» og så lo og hylte de videre!

Er hun i Afrika? Trodde dama hadde dårlig råd jeg…

Skrevet
Sumarina skrev (1 time siden):

Hørte også det. Er det mulig! Måtte høre 2 ganger for å høre om jeg hørte riktig 😓

Skrevet

Vet at dette er en tård om Monica, men kan vi snakke om hvor forbanna lite sjarmerende Chris er i sistemann ut? Altså jeg kjenner at jeg bli sint av måten han feirer på, han er så dårlig vinner og det at han har tre gutter som ser dette skremmer meg. 

• Liker 1
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...