Gå til innhold

Monica Nyhus

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep.

Måne, admin.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Daniella2026
Skrevet

Er det kun for å få opp seer tall eller skal de flytte?

Skrevet
Daniella2026 skrev (26 minutter siden):

Det var min tanke også. De må vel gjøre noen desperat endringer for at folk skal blir mer nysgjerrige og følge….

• Liker 2
Gjest Daniella2026
Skrevet
Tiara07 skrev (12 minutter siden):

Det var min tanke også. De må vel gjøre noen desperat endringer for at folk skal blir mer nysgjerrige og følge….

Å ja så det på utforsk. 

Skrevet

Hva griner hu for nå egentlig? Hun griner jo for noe hele tiden. 

• Liker 3
Skrevet
Daniella2026 skrev (16 timer siden):

De hadde privatvisning i går. Skal ha megler. Og de kommer til å selge for rett pris, sier hun.

• Liker 1
Skrevet

Pengene minker? 

• Liker 2
Skrevet

Litt av problemet med å legg lokk på ting i tråden her, er at folk kan bli så skrekkelig nysgjerrige og klikke seg inn på den gule appen 😉

• Liker 1
Skrevet
lin skrev (6 minutter siden):

Litt av problemet med å legg lokk på ting i tråden her, er at folk kan bli så skrekkelig nysgjerrige og klikke seg inn på den gule appen 😉

Eller så går de inn å ser fordi de blir nysgjerrige av det som skrives her å vil se det med egne øyne. 

Skrevet
Mei88 skrev (2 timer siden):

Eller så går de inn å ser fordi de blir nysgjerrige av det som skrives her å vil se det med egne øyne. 

Eller så dropper vi det bare og slutter å fylle lommeboken fordi vi har blokkert dem på Snapchat. 

• Nyttig 8
Gjest Daniella2026
Skrevet
lin skrev (3 timer siden):

Vi får opp mye med fet skrift på utforsk.   Vi som ikke vil støtte de kan gi våres meninger her. 

Skrevet

Her oppgraderer de uteområder for over 1 million og kjøper seg båt for så å klage på hvor dyrt alt er?!? De leier ut huset hver sommer , den dama der klarer seg godt- hun blir aldri å selge huset. 

• Liker 6
Skrevet
Eva00 skrev (4 timer siden):

Her oppgraderer de uteområder for over 1 million og kjøper seg båt for så å klage på hvor dyrt alt er?!? De leier ut huset hver sommer , den dama der klarer seg godt- hun blir aldri å selge huset. 

Spill for galleriet, som så mange ganger før.

Ingen konswkvenstenking for barna eller deres venner

• Liker 1
Skrevet

Grining og bæling og blunker til den store gullmedalje for de har d sååå fælt…men kan jo kun si A og ikke B vettu😅Og så tat hun i bruk sin»fromme» stemme og lissom»smiler gjennom blunkeblunke-tårene»for da kommer det lange taler om»troen min»og jadden fikser ikke d mirakuløst nestenalt det fæle ala»dette er d verste jg har opplevd» type utsagn og da snur hun helt om og blir bare såååå»from»nåde i stemma og oppførsel. Altså makan til overdrevet og falsk oppførsel og lange taler uten og faktisk si en eneste konkret ting . Snakker om og spille rollen som glansbildemamma»der hun klarer og blunke frem tårer og en selvmedlidenhet av dimensjoner. Tror de folka der burde sjekke litt hvordan familier m virkelig tøffe hverdager,alvoring kroniske sykdommer og mye annet men som likevel holder seg for god til og oppføre sg som Monica. Så kristen og from,så «riktig» oppførsel-tror hun for er hun redd for og få kritikk eller gå på ei blemme eller ti slik d er normalt og gjøre innimellom.?? Eller streber så etter og fremstå som FamilienPerfect. Og nei,jg undrrstreker at j gjør ikke narr av troende uansett religion,jg sjøl har fremdeles barnetrua mi. Men her får jeg assosiasjoner fra sånne Amerikansk skikkelige gudstroende glansbilde-familier som drar det litt for/altfor langt med falskhet osv. Denne familien selger og sjela si for cash og lurer følgere til og tro de skal flytte….nei de skal ikke flyt….hææh,skal de flytte??? Begynner koste vel mye og har ike mere sjel igjen og selge for cash???

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
NeverSayNever skrev (På 18.4.2026 den 2.53):

Grining og bæling og blunker til den store gullmedalje for de har d sååå fælt…men kan jo kun si A og ikke B vettu😅Og så tat hun i bruk sin»fromme» stemme og lissom»smiler gjennom blunkeblunke-tårene»for da kommer det lange taler om»troen min»og jadden fikser ikke d mirakuløst nestenalt det fæle ala»dette er d verste jg har opplevd» type utsagn og da snur hun helt om og blir bare såååå»from»nåde i stemma og oppførsel. Altså makan til overdrevet og falsk oppførsel og lange taler uten og faktisk si en eneste konkret ting . Snakker om og spille rollen som glansbildemamma»der hun klarer og blunke frem tårer og en selvmedlidenhet av dimensjoner. Tror de folka der burde sjekke litt hvordan familier m virkelig tøffe hverdager,alvoring kroniske sykdommer og mye annet men som likevel holder seg for god til og oppføre sg som Monica. Så kristen og from,så «riktig» oppførsel-tror hun for er hun redd for og få kritikk eller gå på ei blemme eller ti slik d er normalt og gjøre innimellom.?? Eller streber så etter og fremstå som FamilienPerfect. Og nei,jg undrrstreker at j gjør ikke narr av troende uansett religion,jg sjøl har fremdeles barnetrua mi. Men her får jeg assosiasjoner fra sånne Amerikansk skikkelige gudstroende glansbilde-familier som drar det litt for/altfor langt med falskhet osv. Denne familien selger og sjela si for cash og lurer følgere til og tro de skal flytte….nei de skal ikke flyt….hææh,skal de flytte??? Begynner koste vel mye og har ike mere sjel igjen og selge for cash???

Jeg reagerte også på denne snappen.. Hun kunne ikke si noe om hva som hadde skjedd men ba til Gud om at han måtte hjelpe de gjennom denne tøffe tiden. Neste minutt så deler hun alikevel litt av hva som hadde skjedd🤔

Endret av elskersommer
  • Liker 4
Skrevet
elskersommer skrev (22 timer siden):

Jeg reagerte også på denne snappen.. Hun kunne ikke si noe om hva som hadde skjedd men va til Gud om at han måtte hjelpe de gjennom denne tøffe tiden. Neste minutt så deler hun alikevel litt av hva som hadde skjedd🤔

Jeg orket ikke se gjennom flere snappe,bare latterlig hele opplegget der😅

• Liker 2
Skrevet
NeverSayNever skrev (3 timer siden):

Jeg orket ikke se gjennom flere snappe,bare latterlig hele opplegget der😅

Ja den snappen var latterlig. Men hun fikk tydeligvis hjelp av Gud siden alt virket å gå fint

• Liker 2
Skrevet
elskersommer skrev (26 minutter siden):

Ja den snappen var latterlig. Men hun fikk tydeligvis hjelp av Gud siden alt virket å gå fint

Sikkert Gud som ba henne sette på kameraet så hun fikk filmet at hun skulle gråte. 

• Liker 4
Skrevet
elskersommer skrev (3 timer siden):

Ja hjelp fra oven er kjekt og få😂😂😂😂

Skrevet
Nussepus skrev (2 timer siden):

Sikkert Gud som ba henne sette på kameraet så hun fikk filmet at hun skulle gråte. 

Var vel Gud som holdt i kamera denne gangen så hun fikk med både spinnville blunkinga og»grining»mens hun samtidig passet på og fremstå som» den perfekte»😅Bra teamwork😅👼🏼

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...