elskersommer Skrevet 24. mai 2022 #1841 Del Skrevet 24. mai 2022 Stargaze skrev (1 time siden): Denne bør dette foreldreparet lese: https://www.barnevakten.no/trakker-du-over-barnas-rett-til-privatliv/ spesielt denne delen: Barns rett til personvern – en lovfestet rett Barn har beskyttelse gjennom barneloven, og foreldre skal alltid utøve foreldreansvaret med barnets beste for øyet, sier Grønvold. Dessuten er barnets beste, samt barns rett til privatliv, nedfelt i FNs Barnekonvensjon. – Det er viktig å huske at barnets beste faktisk betyr barnets beste, og ikke blir snudd på hodet som et «ikke til skade»-prinsipp. Det er faktisk slik at deling av barnebilder skal være direkte til barnets beste. Dette er oppfylt noen ganger, men slett ikke alltid, sier Grønvold. Kommer vel snart ett tåredryppende innlegg på Instagram hvor hun mener hun vet best. Andre skal ikke si hvordan hun skal oppdra sine barn.. Å vender det døve øret til😟😟 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 24. mai 2022 #1842 Del Skrevet 24. mai 2022 elskersommer skrev (47 minutter siden): Kommer vel snart ett tåredryppende innlegg på Instagram hvor hun mener hun vet best. Andre skal ikke si hvordan hun skal oppdra sine barn.. Å vender det døve øret til😟😟 Det kommer med jevne mellomrom, ja. Bare å telle ned. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 24. mai 2022 #1843 Del Skrevet 24. mai 2022 Kollontaj skrev (1 time siden): Det kommer med jevne mellomrom, ja. Bare å telle ned. Om barna skal være med i bryllupet så blir det flere fridager fra skole? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kri.star Skrevet 25. mai 2022 #1844 Del Skrevet 25. mai 2022 Kjære Chris og Monica. Jeg vet hvor gamle barna deres er, jeg vet navnene deres, jeg vet hva de liker, når der er ferdig på skolen og hvilke fritidsaktiviteter de har. Jeg vet hvor i hjemmet rommene deres er, og hvordan komme meg dit. Alt dette, og mye mye mer, har dere delt med meg, en totalt fremmed person! Jeg er snill, og ville aldri skadet ett barn (eller voksen for den saks skyld), men stoler dere virkelig på absolutt alle som går fritt rundt i samfunnet? Hvis ikke, kanskje på tide å begynne å verne barna deres? Sørge for at de får deres lovpålagte rett til privatliv? 30 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 25. mai 2022 #1845 Del Skrevet 25. mai 2022 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 26. mai 2022 #1846 Del Skrevet 26. mai 2022 Hva synes dere om filmsnutten Chris la ut, der han liksom er streng mot dattera fordi hun ikke vil legge seg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 26. mai 2022 #1847 Del Skrevet 26. mai 2022 Tough cookie skrev (1 time siden): Hva synes dere om filmsnutten Chris la ut, der han liksom er streng mot dattera fordi hun ikke vil legge seg? helt idiotisk.. kan de ikke bare slutte med all denne eksponeringen 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 26. mai 2022 #1848 Del Skrevet 26. mai 2022 (endret) mrs.tld skrev (På 25.5.2022 den 13.26): Kjære Chris og Monica. Jeg vet hvor gamle barna deres er, jeg vet navnene deres, jeg vet hva de liker, når der er ferdig på skolen og hvilke fritidsaktiviteter de har. Jeg vet hvor i hjemmet rommene deres er, og hvordan komme meg dit. Alt dette, og mye mye mer, har dere delt med meg, en totalt fremmed person! Jeg er snill, og ville aldri skadet ett barn (eller voksen for den saks skyld), men stoler dere virkelig på absolutt alle som går fritt rundt i samfunnet? Hvis ikke, kanskje på tide å begynne å verne barna deres? Sørge for at de får deres lovpålagte rett til privatliv? Viktig innlegg 👏 Her peker du på eventuelle konsekvenser en slik vanvittig stor eksponering av barn- nå bor vi riktig nok i lille, trygge Norge, men det finnes sjuke jæ..er i dette landet også. Innlegget ditt gav meg litt frysninger. Og det burde virkelig gi alle disse influenserne som bruker barna sine for alt det er verdt, frysninger også. Endret 26. mai 2022 av missLynch 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 26. mai 2022 #1849 Del Skrevet 26. mai 2022 elskersommer skrev (2 timer siden): helt idiotisk.. kan de ikke bare slutte med all denne eksponeringen Uten eksponering dør sjappa deres ut. Barnevernet burde tilbudt disse foreldrene kurs i barns rett til privatliv og lage sin egen digitale identitet samt printe inn i hodene deres hva ordet SAMTYKKEKOMPETANSE innebærer. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 26. mai 2022 #1850 Del Skrevet 26. mai 2022 missLynch skrev (1 time siden): Viktig innlegg 👏 Her peker du på eventuelle konsekvenser en slik vanvittig stor eksponering av barn- nå bor vi riktig nok i lille, trygge Norge, men det finnes sjuke jæ..er i dette landet også. Innlegget ditt gav meg litt frysninger. Og det burde virkelig gi alle disse influenserne som bruker barna sine for alt det er verdt, frysninger også. Det er så kynisk. Anser ikke slike foreldre som gode omsorgspersoner i der hele tatt. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 26. mai 2022 #1851 Del Skrevet 26. mai 2022 Det er helt hårreisende at foreldre velger å eksponere ungene sine hver dag, i alle mulige situasjoner. Vi vet hvor de bor, hva de heter, hva de liker og har sett dem i utallige situasjoner, hverdag, fest, måltider, leggetid, på fotballbanen, i svømmebassenget. hva tenker foreldrene med, egentlig? Det er hjerteskjærende å tenke på, rett og slett. Og merkelig at voksne folk ikke skjønner at barna deres er egne individer. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 26. mai 2022 #1852 Del Skrevet 26. mai 2022 Eksponeringen av barna er så ekstrem. Ikke noen respekt for barnas rett til privatliv. Helt forferdelig å bivåne. Når skal noen ta tak i denne galskapen?😔 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 26. mai 2022 #1853 Del Skrevet 26. mai 2022 (endret) Blir lei meg når jeg tenker på hvordan barna kan reagere når de finner ut at barndommen deres har vært en som en light versjon av filmen The Truman Show. Endret 26. mai 2022 av AnnePåLande 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 26. mai 2022 #1854 Del Skrevet 26. mai 2022 AnnePåLande skrev (13 minutter siden): Blir lei meg når jeg tenker på hvordan barna kan reagere når de finner ut at barndommen deres har vært en som en light versjon av filmen The Truman Show. Det er jo ikke noen light-versjon, dette. De er jo levende reklameplakater. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 26. mai 2022 #1855 Del Skrevet 26. mai 2022 Er virkelig hele bryllupet sponset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 26. mai 2022 #1856 Del Skrevet 26. mai 2022 elskersommer skrev (28 minutter siden): Er virkelig hele bryllupet sponset? Gud hjelpes....er så flaut at jeg har ikke ord,kleineste gjengen på tur,skjønner ikke tv2 at det er ingen som synes de der er noe kule folk å se på tv??? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 26. mai 2022 #1857 Del Skrevet 26. mai 2022 elskersommer skrev (41 minutter siden): Er virkelig hele bryllupet sponset? Hva tror du? Det skal på tv. Klart det er kjøpt og betalt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 26. mai 2022 #1858 Del Skrevet 26. mai 2022 pøbelsara skrev (3 timer siden): Det er jo ikke noen light-versjon, dette. De er jo levende reklameplakater. Levende reklameplakater er de, men ikke fullversjonen av The Truman show etter min mening. Gale er det uansett å holde på slik. Anser foresatte som utsetter barna sine for sosiale medier som uegnet. Barnets beste er ikke i fokus her! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 26. mai 2022 #1859 Del Skrevet 26. mai 2022 Det er på tide med et lovverk som beskytter barn fra foresatte som bryter barns rett til personvern. Personvernloven i Norge gjelder ikke disse intetanende barna som får barndommen sin servert til fremmede mennesker via Internett. Barnas rettigheter blir krenker hver j.. dag! 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 26. mai 2022 #1860 Del Skrevet 26. mai 2022 AnnePåLande skrev (13 minutter siden): Det er på tide med et lovverk som beskytter barn fra foresatte som bryter barns rett til personvern. Personvernloven i Norge gjelder ikke disse intetanende barna som får barndommen sin servert til fremmede mennesker via Internett. Barnas rettigheter blir krenker hver j.. dag! Takk og pris for at de er igjen i oslo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå