Gå til innhold

Monica Nyhus /Iamdaddychris


Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

Corinne skrev (2 timer siden):

Chris ønsker god dag i stua og forteller om alt brillefint som skal skje i dag. Å, Santa Maria for en fin dag det skal bli! Monica reklamerer for plastikksandaler, klumpete sko og blomstrete kjole for n'te gang. Ungene filmes og blir spurt om de kooooooser sæ. Ostesmørbrød lages. Dorisicita er på besøk og de roper mange spørsmål til henne om hun koooser sæ etc. And repeat.

Mest oppgitt blir jeg faktisk over meg selv, som blir sittende å se på dette innimellom når jeg kjeder meg 🙄

Hahahaha 😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Plast skrev (19 timer siden):

Er det noen som følger familien og som kan oppdatere? Stille fra de?

Har nesten gitt de opp desverre . Å jeg skulle ønske flere ser denne galskapen de driver med når det gjelder eksponering av barna.. jeg ville påstå at de er værst av alle. Men virker som at det er ikke så nøye med barna til det paret 

Når CBE og mann har ute bilde av bakhode på sine to så er det styr uten like. Folk sender inn klager til samarbeidspartnere. Å bra er det. Men når jeg skriver i denne tråden at det gjør meg forbanna at ODA samarbeider med fam Nyhus nei da får jeg svar tilbake at det er jo idiotisk og klage til ODA om det.. Oda vil aldri stoppe ett samarbeid også noen få klager æ.🙄 Men lover at hadde CBE hatt samarbeid med ODA så ville folk er gått fra konseptene.

så dette er så trist at folk gir blanke i at barna blir delt på 3-4 kontoer hver dag. Så egentlig har jeg gitt opp. De får styre på også får vi heller gjøre det slik at barn til CBE får d bedre

 

 

  • Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at Nyhusene er aller verst i barneeksboneringen - og heier på alle som sier fra til steder de er kunder hos om hvor utbredt eksponeringen er, hva Unicef, Barneombudet, Kripos og Redd Barna sier.

Jeg synes det er ganske sjokkerende at så mange gir blaffen i at barns rettigheter blir brutt på den måten - av deres egne foreldre til og med.

Men man kan jo ha flere tanker i hodet på en gang da - og reagere på all barneeksponering.

  • Liker 22
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (28 minutter siden):

Jeg er enig i at Nyhusene er aller verst i barneeksboneringen - og heier på alle som sier fra til steder de er kunder hos om hvor utbredt eksponeringen er, hva Unicef, Barneombudet, Kripos og Redd Barna sier.

Jeg synes det er ganske sjokkerende at så mange gir blaffen i at barns rettigheter blir brutt på den måten - av deres egne foreldre til og med.

Men man kan jo ha flere tanker i hodet på en gang da - og reagere på all barneeksponering.

Jeg var kanskje litt bastant i det jeg skrev. Men om vi hadde klart og holde denne tråden i live på lik linje som CBE sin så kanskje flere skjønner hva mange av oss mener

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (14 minutter siden):

Jeg var kanskje litt bastant i det jeg skrev. Men om vi hadde klart og holde denne tråden i live på lik linje som CBE sin så kanskje flere skjønner hva mange av oss mener

Da må man jo følge galskapen. Jeg orker rett og slett ikke, helt ærlig. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må le🤣🤣🤣 Daddy er alltid hjemme med barna, mens mor er ute på vift. Hvor ofte er HAN ute i forhold til HENNE? Never🙈

En ting er sikkert..Monica hadde aldri klart seg som alenemor. Aldri. Hun er avhengig av frihet, morro og oppmerksomhet🙈 

Men daddy cool ( aka tøffelhelten) er alltid fornøyd han selv om han alltid er stuck med barna ,mens den fantastiske kone lone tone done mor er ute på vift🤣🤣🤣🙈🙈

 

Det er underholdende og falskt.😅

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Corinne skrev (6 timer siden):

Chris ønsker god dag i stua og forteller om alt brillefint som skal skje i dag. Å, Santa Maria for en fin dag det skal bli! Monica reklamerer for plastikksandaler, klumpete sko og blomstrete kjole for n'te gang. Ungene filmes og blir spurt om de kooooooser sæ. Ostesmørbrød lages. Dorisicita er på besøk og de roper mange spørsmål til henne om hun koooser sæ etc. And repeat.

Mest oppgitt blir jeg faktisk over meg selv, som blir sittende å se på dette innimellom når jeg kjeder meg 🙄

😂 Beste beskrivelsen! Jeg kan se dem for meg. Og sånn går no dagan…

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (3 timer siden):

Da må man jo følge galskapen. Jeg orker rett og slett ikke, helt ærlig. 

Men følger du galskapen til CBE?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (25 minutter siden):

Men følger du galskapen til CBE?

Og det holder i grunnen. 😖 Andre får lide seg gjennom storiene til Nyhus-familien. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (21 minutter siden):

Og det holder i grunnen. 😖 Andre får lide seg gjennom storiene til Nyhus-familien. 

Jeg er blokkert av CBE pga en liten kommentar i beckman saken. Men hender jeg ser på IG til gubben.

Å jeg Er heller ikke slavisk på Nyhus men dette med eksponering av barna er så fryktelig. Får vi det langt inne i mammahjertet 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Kollontaj said:

Da må man jo følge galskapen. Jeg orker rett og slett ikke, helt ærlig. 

Helt enig i at dette er rett og slett for drøyt til å klare og følge med på.

Både Nyhus, Sophie Elise og CBE er tydelig inspirert av ufattelig skrudde amerikanske idealer og "forbilder". SE har (så langt) ingen barn til salgs (men påvirker riktig mange). Nyhus er ganske nye på banen i forhold til CBE, som har vært riktig stor, og derfor har/har hatt større påvirkningskraft. Noe som forklarer større engasjement i denne tråden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje flere reagerer på CBE fordi det var en kanal som handlet om helt andre ting i utgangspunktet. Så hun har følgere som ikke er interessert i eksponering av barn og familieliv. 

Nyhus begynte som en familiekanal, og har hatt et publikum som har kommet for akkurat det fra begynnelsen. 

Nyhus er helt klart verstinger på eksponering. Og de har også et veldig fake narrativ. CBE har et problematisk forhold til mat og kropp i tillegg, noe som virker ekstra ille når det kommer barn inn i bildet og det vises i kanalene at de eksponeres for akkurat dette (selfier i merkelige thinspo-positurer med barn på slep feks)

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

M.H85 skrev (På 24.9.2022 den 20.25):

Jeg må le🤣🤣🤣 Daddy er alltid hjemme med barna, mens mor er ute på vift. Hvor ofte er HAN ute i forhold til HENNE? Never🙈

En ting er sikkert..Monica hadde aldri klart seg som alenemor. Aldri. Hun er avhengig av frihet, morro og oppmerksomhet🙈 

Men daddy cool ( aka tøffelhelten) er alltid fornøyd han selv om han alltid er stuck med barna ,mens den fantastiske kone lone tone done mor er ute på vift🤣🤣🤣🙈🙈

 

Det er underholdende og falskt.😅

Nå uttaler han at han har levd et dobbeltliv i 2 år. Så noe fritid må han nå å om han har tid å leve dobbeltliv 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loboto skrev (8 minutter siden):

Nå uttaler han at han har levd et dobbeltliv i 2 år. Så noe fritid må han nå å om han har tid å leve dobbeltliv 

Interessant.. 
Hva går dette dobbeltlivet ut på? Høres spennende ut 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (1 minutt siden):

Interessant.. 
Hva går dette dobbeltlivet ut på? Høres spennende ut 😂

Så bare reklamen for bloggere. Aner ikke hva det går ut på 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Loboto skrev (4 minutter siden):

Så bare reklamen for bloggere. Aner ikke hva det går ut på 😅

Trodde det var noe saftige greier du hadde info om 🤣

Endret av AnnePåLande
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (5 minutter siden):

Trodde det var noe saftige greier du hadde info om 🤣

Oh I wish. Kunne solgt artikkelen til se å hør og brukt pengene på Key West badedrakten fra Monica sin kolleksjon for å rette opp min dårlige samvittighet 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla82 skrev (På 26.9.2022 den 8.32):

Jeg tror kanskje flere reagerer på CBE fordi det var en kanal som handlet om helt andre ting i utgangspunktet. Så hun har følgere som ikke er interessert i eksponering av barn og familieliv. 

Nyhus begynte som en familiekanal, og har hatt et publikum som har kommet for akkurat det fra begynnelsen. 

Nyhus er helt klart verstinger på eksponering. Og de har også et veldig fake narrativ. CBE har et problematisk forhold til mat og kropp i tillegg, noe som virker ekstra ille når det kommer barn inn i bildet og det vises i kanalene at de eksponeres for akkurat dette (selfier i merkelige thinspo-positurer med barn på slep feks)

Er helt enig i at CBE er værst på dette kroppshysteri.. å det er ikke bra😞 men håper vi kan prøve å holde litt mer liv i denne tråden slik at folk får opp øynene for dette paret.

Tenkte på i dag når jeg tittet på Snapchat til Therese Lien hvor hun sier at datteren hadde lagt seg at jeg aner faktisk ikke hvor gammel hun er eller hvordan hun ser ut. Å bra er det🙂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (På 28.9.2022 den 1.46):

Er helt enig i at CBE er værst på dette kroppshysteri.. å det er ikke bra😞 men håper vi kan prøve å holde litt mer liv i denne tråden slik at folk får opp øynene for dette paret.

Tenkte på i dag når jeg tittet på Snapchat til Therese Lien hvor hun sier at datteren hadde lagt seg at jeg aner faktisk ikke hvor gammel hun er eller hvordan hun ser ut. Å bra er det🙂

Det er ikke mange mnd siden TL sluttet å vise datteren, før det var hun ekstrem. 
 

At det ikke er flaut for disse influenserne å eksponere barna sine, når de ser at så mange ikke gjør det? Det er jo tidvis mye fokus på eksponering og mange av de store er tydelige på at det er noe de ikke støtter. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...