Gå til innhold

Monica Nyhus /Iamdaddychris


Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

Da må de feire jul i løpet av de neste 15 minuttene eller så, for yr lover flere plussgrader og masse vann den kommende uka. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gipetto skrev (På 21.11.2022 den 12.38):

Det første jeg ser når jeg ser på Monica, er den utrolig store munnen! Gliser og "flasher" tenner som bare det, er hun sånn av natur eller ligger det noe mer bak?

Jeg tror hun har fått komplimenter for smilet sitt, for hun er vakker når hun smiler, og tror at hun må vise hvor strålende lykkelig hun er hele tiden. Litt det samme opphenget som cbe har vedr sin smale midje. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TooGoodToGo
Meg.no skrev (3 timer siden):

Det ble dagens for meg også. Som om snøen ligger mer enn et par dager på Sørlandet..

Holder på å regne bort nå😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (17 timer siden):

Jeg tror hun har fått komplimenter for smilet sitt, for hun er vakker når hun smiler, og tror at hun må vise hvor strålende lykkelig hun er hele tiden. Litt det samme opphenget som cbe har vedr sin smale midje. 

Vakker er vell øyne som ser tenker jeg 🤭

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med arbeidsdagene hennes? De går jo hjemme og trør begge to? Det må jo bli kjedelig i lengden? Og brillene som hun bare måtte ha, de går av og på nesa annahvert sekund. 

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gipetto skrev (På 23.11.2022 den 10.29):

Vakker er vell øyne som ser tenker jeg 🤭

Ja, selvsagt. Føler du deg bedre når du kan fnise av andres utseende? 

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gipetto skrev (På 23.11.2022 den 10.29):

Vakker er vell øyne som ser tenker jeg 🤭

Istedenfor å le av andre sitt utseende så få heller frem all denne eksponeringen av barna... Det burde vi diskutere mye mer. Ikke la denne tråden dø ut

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Det er helt fascinerende hvordan et par kan bruke hverdagen sin på å filme at de rydder. Stakkars Chris går der hjemme som en tusseladd og bare venter på konemor. Og filmer når ha rydder og lager ostesmørbrød. Det må da være en lite givende jobb? De går begge hjemme og trør, dag ut og dag inn. Jeg hadde gått på veggen:-)

  • Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (6 timer siden):

Det er helt fascinerende hvordan et par kan bruke hverdagen sin på å filme at de rydder. Stakkars Chris går der hjemme som en tusseladd og bare venter på konemor. Og filmer når ha rydder og lager ostesmørbrød. Det må da være en lite givende jobb? De går begge hjemme og trør, dag ut og dag inn. Jeg hadde gått på veggen:-)

Helt utrolig at det går an å være så uorganisert at en må rydde hver f dag. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (16 minutter siden):

Helt utrolig at det går an å være så uorganisert at en må rydde hver f dag. 

Med 3/4 barn så trenger man nok ikke være uorganisert for å måtte rydde hver dag. 

  • Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (11 minutter siden):

Med 3/4 barn så trenger man nok ikke være uorganisert for å måtte rydde hver dag. 

Det kaoset som beskrives i denne tråden vitner det om å være uorganisert. Dette kaoset og rotet er jobben deres også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har møtt de noen ganger da jeg går tur og hun ser faktisk like sur ut hver gang, han pleier å si et lite hei eller gi et nikk. Hun går også foran og han bak med ungene (de gangene jeg har truffet de hvertfall). 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teflonhjernen skrev (9 timer siden):

Har møtt de noen ganger da jeg går tur og hun ser faktisk like sur ut hver gang, han pleier å si et lite hei eller gi et nikk. Hun går også foran og han bak med ungene (de gangene jeg har truffet de hvertfall). 

Kjenner du henne siden du forventer nikk/gjenkjenning. Jeg for min del kan se skikkelig sur ut når jeg går(ref min ektemann) , men det betyr ikke at jeg er en sur person. Får gode skussmål på mitt gode humør, men trenger ikke smile hele tiden.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monica er lei av mammapolitiet, sier hun som tilsvar til fru Johansen. Herhttps://www.nrk.no/sorlandet/mariann-johansen-bruker-fritiden-pa-kritikk-av-influensere-1.16189759

Å omtale fru Johansen som «mammapoliti» er et forsøk på devaluering av berettiget kritikk fra en seriøs kritiker. Eller forstår hun faktisk ikke hva hun utsetter ungene for? Uansett er det et begredelig og umodent svar. 

  • Liker 21
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

RødeRandi skrev (3 timer siden):

Jeg sier ikke at ekteparet nyhus er enkle mennesker, med jammen meg klarer de å fremstille seg sånn.

Deltagelsen her om dagen i adventskalenderen på Nrk rokket ikke ved det inntrykket. 

  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RødeRandi skrev (3 timer siden):

Jeg sier ikke at ekteparet nyhus er enkle mennesker, med jammen meg klarer de å fremstille seg sånn.

Når en lever av å eksponere mindreårige slik som herr og fru med tanke på farene med dette, anser jeg dem som enkle mennesker. 
 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umami skrev (53 minutter siden):

Kjenner at jeg sitter med en flau smak i munnen når søsteren flasher fake klær og vesker fra Egypt, helt ukritisk 🙈

Haha hæ?? Fortell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...