Gå til innhold

Monica Nyhus /Iamdaddychris


Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

Gjest MrsMacchiato
Sprite skrev (2 minutter siden):

Sikkert bare det at han har lagd ostesmørbrød til seg selv i smug når hun har vært opptatt 

🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sprite skrev (41 minutter siden):

Sikkert bare det at han har lagd ostesmørbrød til seg selv i smug når hun har vært opptatt 

Har garantert ikke noe med utroskap til kona å gjøre. Men sikkert noe så teit som det med ostesmørbrød... Kanskje han har byttet ut Norvegia meg Jarlsberg

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsMacchiato
elskersommer skrev (27 minutter siden):

Har garantert ikke noe med utroskap til kona å gjøre. Men sikkert noe så teit som det med ostesmørbrød... Kanskje han har byttet ut Norvegia meg Jarlsberg

Noe har jo tydeligvis foregått:

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/y4KQPJ/influencer-monica-nyhus-om-ekteskapskrise-hele-verden-raste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsMacchiato
elskersommer skrev (Akkurat nå):

Trodde dette var noe som hadde skjedd for lenge siden?

Jo, men kanskje den kua melkes nå i årets sesong. De må jo levere på innhold, vettu...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og atter nei. Nå bruker Apolloreiser influensere som fratar barna sine sin digitale identitet. Skulle bestille tur hos dem til sommeren, og kjenner at det nok utgår..

Endret av Undreguri
  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Undreguri skrev (2 timer siden):

Nei og atter nei. Nå bruker Apolloreiser influensere som fratar barna sine sin digitale identitet. Skulle bestille tur hos dem til sommeren, og kjenner at det nok utgår..

Er aldri ute og reiser men skulle det bli slik så hopper jeg over Apollo 😊 var ei over her som ikke skjønte hvorfor jeg ble irritert da Oda brukte Nyhus til og profitere firma. Men ser at de har ikke reklamert for Oda etter at vi var flere som skrev stop sharing på IG til Oda... Så det hjelper og si ifra

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (På 4.9.2022 den 15.25):

Er aldri ute og reiser men skulle det bli slik så hopper jeg over Apollo 😊 var ei over her som ikke skjønte hvorfor jeg ble irritert da Oda brukte Nyhus til og profitere firma. Men ser at de har ikke reklamert for Oda etter at vi var flere som skrev stop sharing på IG til Oda... Så det hjelper og si ifra

De hadde Oda reklame på Snapchat kanalen sin her om dagen, så det stemmer ikke men..

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som synes at den «feil» filmen fra stranden som Chris la ut på my story virker så falsk, han prater aldri så mye med kroppsspråket, akkurat som at det var planlagt at det skulle være sånn også skulle de legge den ut uten lyd. Om det ikke er sånn så viste Chris at han blir fryktelig fort sint over småting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

silikon123 skrev (18 timer siden):

De hadde Oda reklame på Snapchat kanalen sin her om dagen, så det stemmer ikke men..

Ok.. da har jeg ikke fått med meg dette. 26 august er siste jeg så men da har det gått meg hus forbi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (På 6.9.2022 den 20.12):

Ok.. da har jeg ikke fått med meg dette. 26 august er siste jeg så men da har det gått meg hus forbi

Hva/hvem er Oda?😅 

å har en av de vært utro noen gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilja82 skrev (49 minutter siden):

Hva/hvem er Oda?😅 

å har en av de vært utro noen gang?

Oda er firma som leverer matvarer(tidligere kolonial)🤣 ikke ei dame altså.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (På 1.9.2022 den 19.35):

Har garantert ikke noe med utroskap til kona å gjøre. Men sikkert noe så teit som det med ostesmørbrød... Kanskje han har byttet ut Norvegia meg Jarlsberg

😂😂😂👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er mamma Nyhus på plass igjen etter 5 ukwr borte og barna er første pri på SoMe kanaler igjen. Synes det har vært rolig med eksponering nå som hun var borte. 

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Plast skrev (4 timer siden):

Er det noen som følger familien og som kan oppdatere? Stille fra de?

På ingen måte stille. Rundt 40 «prikker» på story idag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kyllingmonk skrev (6 timer siden):

På ingen måte stille. Rundt 40 «prikker» på story idag.

Jeg tror jeg muta de for en stund tilbake, så jeg får de ikke opp på snap. Tenkte at jeg hadde overskudd i går til å titte innom maset, men nada. Men da er de altså som seg selv? Ostesmørbrød, roping til hverandre og Chris sin tørre humor? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plast skrev (15 timer siden):

Er det noen som følger familien og som kan oppdatere? Stille fra de?

Chris ønsker god dag i stua og forteller om alt brillefint som skal skje i dag. Å, Santa Maria for en fin dag det skal bli! Monica reklamerer for plastikksandaler, klumpete sko og blomstrete kjole for n'te gang. Ungene filmes og blir spurt om de kooooooser sæ. Ostesmørbrød lages. Dorisicita er på besøk og de roper mange spørsmål til henne om hun koooser sæ etc. And repeat.

Mest oppgitt blir jeg faktisk over meg selv, som blir sittende å se på dette innimellom når jeg kjeder meg 🙄

  • Liker 20
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungene må jo tro at foreldrene er stokk dumme med alle de teite spørsmålene sine? 😬

Endret av Kollontaj
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (1 minutt siden):

Ungene må jo tro at foreldrene er stokk dumme med alle de teite spørsmålene sine? 😬

Ja, det kan godt hende.. Men de tror vel gjerne at alle foreldre oppfører seg slik?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...