Fru Uperfekt Skrevet 14. oktober 2022 #2161 Del Skrevet 14. oktober 2022 Stargaze skrev (På 19.1.2022 den 10.54): Som en over sier Herr og Fru Nylund kan gjøre hva de vil. Men den sinnsyke eksponeringen av barna er bare så forkastelig at det gjør vondt. Det kommer til å bli bråk der når disse barna skjønner hva de er utsatt for av egne foreldre. Håper de lander med et smell. Den dagen ungene ikke er med mer, så er de - ingenting. 30 åras versjon av fam Nyhus: Dionne quintuplets Dionne-femlingene (kk.no) Den store likheten er massiv eksponering av barna til offentligheten og at foreldrene lever av barna Her tappet jo myndighetene og godt av fondet og var ikke bedre enn foreldrene (snarere tvertimot) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 14. oktober 2022 #2162 Del Skrevet 14. oktober 2022 FruJohansen skrev (14 timer siden): Oda har gått ut med endringer i sine retningslinjer, det skal ikke lenger brukes identifiserbare barn i reklamene deres. Dette var rett etter at flere reagerte på reklamen deres med Nyhus. Dessverre sier retningslinjene ingenting om hvorvidt barna kan eksponeres utenom samarbeid med Oda. Det er jo "hverdagseksponeringen" som er problemet. Ja er enig i at det er alt eksponering i hverdagen som er ille.. men bra samarbeidspartnere ser dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesohyes Skrevet 16. oktober 2022 #2163 Del Skrevet 16. oktober 2022 Noen andre som har lagt merke til at Monica har fikset tennene? Altså tannkjøttet? Står ikke i stil til det som blir sagt om å være seg selv og at skavanker har alle. Men jeg lar meg ikke påvirke på negativ måte. Jeg synes hun kler det godt og forstår hvorfor hun har gjort det, selvom hun var veldig vakker før også😊 Bare finner det fascinerende med all denne predikeringen blant influencere, og mangel på praktisering. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 16. oktober 2022 #2164 Del Skrevet 16. oktober 2022 Yesohyes skrev (1 time siden): Noen andre som har lagt merke til at Monica har fikset tennene? Altså tannkjøttet? Står ikke i stil til det som blir sagt om å være seg selv og at skavanker har alle. Men jeg lar meg ikke påvirke på negativ måte. Jeg synes hun kler det godt og forstår hvorfor hun har gjort det, selvom hun var veldig vakker før også😊 Bare finner det fascinerende med all denne predikeringen blant influencere, og mangel på praktisering. Hvordan tenker du det? At hun har fikset tannkjøttet?går det an? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesohyes Skrevet 16. oktober 2022 #2165 Del Skrevet 16. oktober 2022 Sprite skrev (2 timer siden): Hvordan tenker du det? At hun har fikset tannkjøttet?går det an? Ja, det går an. Et kosmetisk kirurgisk inngrep hvor tannkjøttet skjæres bort 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 16. oktober 2022 #2166 Del Skrevet 16. oktober 2022 (endret) Yesohyes skrev (10 minutter siden): Ja, det går an. Et kosmetisk kirurgisk inngrep hvor tannkjøttet skjæres bort 😊 Evt Botox. Hvis man har mye tannkjøtt som vises når man smiler så kalles det «gummy smile» og kan fikses med Botox uten å endre med tannbehandling. Vil tro det er en mere fornuftig forfengelighets-løsning da fjerning av tannkjøtt vil gjøre tennene mere sårbare og har man først fjernet tannkjøtt så gror det ikke ut igjen. https://siljeaustnes.com/2014/09/29/gummysmiletannkjottsmil/ Endret 16. oktober 2022 av skruf 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 16. oktober 2022 #2167 Del Skrevet 16. oktober 2022 Har aldri fulgt henne, men får henne opp på utforsk innimellom - er hun alltid så shaky? Blir jo sjøsyk av å se på storyen hennes nå hvor hun viste klærne😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesohyes Skrevet 16. oktober 2022 #2168 Del Skrevet 16. oktober 2022 skruf skrev (6 timer siden): Evt Botox. Hvis man har mye tannkjøtt som vises når man smiler så kalles det «gummy smile» og kan fikses med Botox uten å endre med tannbehandling. Vil tro det er en mere fornuftig forfengelighets-løsning da fjerning av tannkjøtt vil gjøre tennene mere sårbare og har man først fjernet tannkjøtt så gror det ikke ut igjen. https://siljeaustnes.com/2014/09/29/gummysmiletannkjottsmil/ Åja er det også en metode. Jøss, alt som går an, der lærte jeg noe nytt, takk😄 Poenget er jo det samme, men hun var fin før og er fin etter😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Innsidenut Skrevet 16. oktober 2022 #2169 Del Skrevet 16. oktober 2022 Har dere noe før og etter bilder? Jeg følger hun ikke og har ikke lagt merke til noe når jeg tilfeldigvis ser hun på snap. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 19. oktober 2022 #2170 Del Skrevet 19. oktober 2022 Yesohyes skrev (På 16.10.2022 den 23.28): Åja er det også en metode. Jøss, alt som går an, der lærte jeg noe nytt, takk😄 Poenget er jo det samme, men hun var fin før og er fin etter😊 Jeg sier ikke at Monica har gjort det asså, men leste at det kommer av stram muskel og at ved to stikk med Botox så lammes den muskelen sånn at leppene går lengre ned når man smiler og dermed skjuler tannkjøttet mere Selv så avfulgte jeg Nyhusene for ei god stund siden pga den ekstreme barne-eksponeringen, men jeg har alltid syntes at Monica har ett veldig søtt smil med pene tenner, så håper hun ikke har tuklet med det. Alle influencerene gjør jo de samme inngrepene/behandlingene og flere benytter de samme klinikkene, så de ender jo opp med å se likedan ut tilslutt. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 20. oktober 2022 #2171 Del Skrevet 20. oktober 2022 Ref storyen deres, tenk å være servitøren på den restauranten Monica og venninnegjengen var på. Og når du kommer med hendene fulle av mat til de så blir du møtt med filmende mobiltelefoner og beskjed fra de i følget som enda ikke har rukket å dra opp telefonen, om å vente med å legge maten på bordet så de kan få filmet at maten blir servert de også. Hvis jeg hadde vært den servitøren hadde jeg bare sagt at dette her har ikke jeg tid til, gitt de tallerknene og sagt god fornøyelse. 12 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ersa Skrevet 23. oktober 2022 #2172 Del Skrevet 23. oktober 2022 Må si at jeg i begynnelsen så syns jeg at det var interessant å følge dem. De er jo bygget som en familiekonto hvor man følger deres hverdag med en stor familie. Syns de har hatt og har kule prosjekter og samarbeid. Det jeg reagerer så sterkt på er den voldsomme eksponeringen av barna og særlig den minste. Kunne de ikke bygget sitt brand uten barna? Eks Triplets of Copenhagen får det jo til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LullaSkrulla Skrevet 23. oktober 2022 #2173 Del Skrevet 23. oktober 2022 Ersa skrev (3 timer siden): Må si at jeg i begynnelsen så syns jeg at det var interessant å følge dem. De er jo bygget som en familiekonto hvor man følger deres hverdag med en stor familie. Syns de har hatt og har kule prosjekter og samarbeid. Det jeg reagerer så sterkt på er den voldsomme eksponeringen av barna og særlig den minste. Kunne de ikke bygget sitt brand uten barna? Eks Triplets of Copenhagen får det jo til. Hvordan mener du hun har fått det til uten å eksponere barna? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 23. oktober 2022 #2174 Del Skrevet 23. oktober 2022 LullaSkrulla skrev (6 timer siden): Hvordan mener du hun har fått det til uten å eksponere barna? Hva tenker du nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JennieB Skrevet 24. oktober 2022 #2175 Del Skrevet 24. oktober 2022 LullaSkrulla skrev (12 timer siden): Hvordan mener du hun har fått det til uten å eksponere barna? Hun viser stort sett ryggen/bakhodet deres. Det ble en tydelig endring for noen år siden, hun har snakket om det flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 24. oktober 2022 #2176 Del Skrevet 24. oktober 2022 JennieB skrev (1 time siden): Hun viser stort sett ryggen/bakhodet deres. Det ble en tydelig endring for noen år siden, hun har snakket om det flere ganger. Hva mener du? Du snakker om Monica og Chris Nyhus?? Jeg tror jeg har sett mer av ansiktene til barna deres enn bakhodet deres hvertfall. Skjønner ikke hvordan du kan skrive sånt??! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kyllingmonk Skrevet 24. oktober 2022 #2177 Del Skrevet 24. oktober 2022 Bibbi_ skrev (31 minutter siden): Hva mener du? Du snakker om Monica og Chris Nyhus?? Jeg tror jeg har sett mer av ansiktene til barna deres enn bakhodet deres hvertfall. Skjønner ikke hvordan du kan skrive sånt??! Nei, hun snakker om Triples of Copenhagen. Hun sa at hun skjønner ikke hvorfor ikke Nyhus klarer å bygge brand uten å eksponere barna, når andre, eksempelvis TOC klarer det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LullaSkrulla Skrevet 24. oktober 2022 #2178 Del Skrevet 24. oktober 2022 elskersommer skrev (9 timer siden): Hva tenker du nå? JennieB skrev (4 timer siden): Hun viser stort sett ryggen/bakhodet deres. Det ble en tydelig endring for noen år siden, hun har snakket om det flere ganger. Bibbi_ skrev (2 timer siden): Hva mener du? Du snakker om Monica og Chris Nyhus?? Jeg tror jeg har sett mer av ansiktene til barna deres enn bakhodet deres hvertfall. Skjønner ikke hvordan du kan skrive sånt??! Kyllingmonk skrev (2 timer siden): Nei, hun snakker om Triples of Copenhagen. Hun sa at hun skjønner ikke hvorfor ikke Nyhus klarer å bygge brand uten å eksponere barna, når andre, eksempelvis TOC klarer det. Jeg tenkte på hvordan vedkommende jeg siterte, mente at Triplets of Copenhagen har greid å bygge sitt brand uten å eksponere barna. Så vidt jeg har sett, har de vært svært eksponert gjennom sosiale media og tv-serier. Det er først den siste tiden (året eller så?) hvor de har begynt å filme bakhodet etc. Men eksponering er det likevel. Filming av soverom, skolevei etc. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JennieB Skrevet 24. oktober 2022 #2179 Del Skrevet 24. oktober 2022 LullaSkrulla skrev (41 minutter siden): Jeg tenkte på hvordan vedkommende jeg siterte, mente at Triplets of Copenhagen har greid å bygge sitt brand uten å eksponere barna. Så vidt jeg har sett, har de vært svært eksponert gjennom sosiale media og tv-serier. Det er først den siste tiden (året eller så?) hvor de har begynt å filme bakhodet etc. Men eksponering er det likevel. Filming av soverom, skolevei etc. jeg påpekte kun at det var en forskjell fra hvordan Nyhus-familien eksponerer barna sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 26. oktober 2022 #2180 Del Skrevet 26. oktober 2022 Kjære vene for en masseeksponering det var av de små i dag😟 jeg blir så trist på barnas vegne😪😪. Hvorfor driver dere sånn Monica og Chris? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå