Gjest LysOgVarme Skrevet 3. februar 2022 #1681 Del Skrevet 3. februar 2022 (endret) Spyflua skrev (På 2/1/2022 den 0.53): «Æ hadde akkurat født en baby og hadde lyst å kose mæ» Ref. Bloggerne. Jeg ler og ler. Sånn helt på ordentlig. Kan ikke tro dette er en voksen dame med barn. Hun fremstår mindre begavet. Men akk så underholdene! Når jeg hadde født mine babyer, hadde jeg kun lyst til å være hjemme hos babyene mine. Hadde aldri reist fra babyen for å gå på Vixen. Endret 3. februar 2022 av LysOgVarme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LysOgVarme Skrevet 3. februar 2022 #1682 Del Skrevet 3. februar 2022 En kan se det på Chris sine ansiktsuttrykk at stemningen i den heimen ikke alltid er så bra. Ble provosert av å se snappen nettop, hun overkjører han totalt. Chris snakker, Monica virker ikke til å lytte, og snakker over han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 3. februar 2022 #1683 Del Skrevet 3. februar 2022 LysOgVarme skrev (45 minutter siden): En kan se det på Chris sine ansiktsuttrykk at stemningen i den heimen ikke alltid er så bra. Ble provosert av å se snappen nettop, hun overkjører han totalt. Chris snakker, Monica virker ikke til å lytte, og snakker over han. Var det den med kaffe du snakka om da eller hvilken snap? Jeg klarte virkelig ikke se at hun overkjørte ham her...... Han er voksen og tar sine egne valg om å gi beskjed eller ei. Verre med barna. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4. Skrevet 3. februar 2022 #1684 Del Skrevet 3. februar 2022 Mrshopalot skrev (På 31.1.2022 den 11.43): Jo stemmer. Men hvor kom det fra? Forstår ikke hvorfor han helt uten videre gikk i strupen på henne og anklagde henne for det.. https://730.no/norske-influencere-svarer-pa-anklagene-om-instagram-juks-fra-morten-dalhaug/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 3. februar 2022 #1685 Del Skrevet 3. februar 2022 Da er det nok ett stort firma som betaler henne for å bruke barna i reklame☹️ Desverre Lindex men jeg kjøper ikke mer hos dere. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladidagogså Skrevet 3. februar 2022 #1686 Del Skrevet 3. februar 2022 Aidensfield skrev (1 time siden): Da er det nok ett stort firma som betaler henne for å bruke barna i reklame☹️ Desverre Lindex men jeg kjøper ikke mer hos dere. Neeeeeeeiiiiiiii, søren og eg liker jo Lindex. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 3. februar 2022 #1687 Del Skrevet 3. februar 2022 Tydelig at MN med jevne mellomrom må legge ut innlegg om de fæle nettrollene, det skjer jevnlig når de får kritikk, men det står vel i influencerhåndboka at det er påkrevd. Merkelig at hun mener at folk skal være snille med hverandre (dvs ikke kritisere) for deretter å godkjenne kommentarer som er temmelig stygge. Innlegget hennes oser jo også av lav forståelse for hva kritikk av influencere går ut på, men kall all kritikk for mobbing/hets/ nettrollatferd så har du lagt lista. Og folk går på det. Teori og praksis, altså. Kanskje hun mener at så lenge ingen skriver noe negativt om akkurat henne, da er det greit? Veldig influencersk i tilfelle. Slutt å selge barna og familielivet ditt for klikk og inntekt, da skal du se at mesteparten av kritikken forsvinner. Og Lindex: takk for meg! 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 3. februar 2022 #1688 Del Skrevet 3. februar 2022 Fju skrev (På 1.2.2022 den 12.03): Jeg syntes hun hadde et godt poeng da hun sa at denne fyren måtte tåle å bli konfrontert ansikt til ansikt for påstandene sine. Ut fra det som ble vist på TV ble han temmelig svar skyldig og framsto veldig tafatt. Jeg kjenner ikke Monica gjennom annet enn et par episoder av Bloggerne, men hun framstår ikke særlig genuin. Det har ingenting å gjøre med at hun er smilende og "sprudlende". Jeg kjenner plenty av smilende og sprudlende folk som samtidig framstår som "ekte". Virker som det er dissonans mellom det hun føler og det hun prøver å framstå som. Jeg syntes det var flott at hun skjelte ut han fyren, selv om hun lagde en scene. Men selv da klarte hun ikke helt å legge vekk det påklistra smilet. Ellers får jeg oppriktig vondt i meg av å se deltakerne på Vixen. Det virker ikke som om noen av dem har det gøy, noe de jo langt på vei sier selv også. Legg til masse alkohol, så skjønner man hvorfor det blir så mye grining og sinne. Greit at de har valgt det selv, men hjelpes for et trist yrke. For så vidt enig med deg, men i følge Morten (fyren hun konfronterer) så kom han med flere tilsvar som er blitt klippet vekk, han var ikke klar over at hun filmet til bloggerne og hun brukte 1,5 år på å konfrontere han - så hele sceansen synes jeg er sterkt preget av at Monica og co ønsker å få mest mulig oppmerksomhet og innhold til sine minutter på bloggerne. Hvis man virkelig ønsker å rense luften så står man ikke spontant å skriker på et stappfullt event 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 4. februar 2022 #1689 Del Skrevet 4. februar 2022 Kollontaj skrev (8 timer siden): Tydelig at MN med jevne mellomrom må legge ut innlegg om de fæle nettrollene, det skjer jevnlig når de får kritikk, men det står vel i influencerhåndboka at det er påkrevd. Merkelig at hun mener at folk skal være snille med hverandre (dvs ikke kritisere) for deretter å godkjenne kommentarer som er temmelig stygge. Innlegget hennes oser jo også av lav forståelse for hva kritikk av influencere går ut på, men kall all kritikk for mobbing/hets/ nettrollatferd så har du lagt lista. Og folk går på det. Teori og praksis, altså. Kanskje hun mener at så lenge ingen skriver noe negativt om akkurat henne, da er det greit? Veldig influencersk i tilfelle. Slutt å selge barna og familielivet ditt for klikk og inntekt, da skal du se at mesteparten av kritikken forsvinner. Og Lindex: takk for meg! 👏 Det der har jeg tenkt på flere ganger, for jamen er det mye stygge kommentarer hun godtar og da hjelper det lite å skrive om de fæle nettrollene altså, skal det innlegget bli troverdig bør hun slette en del av kommentarene. Synd Lindex har inngått samarbeid , da boikottes de fremover hvertfall . 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 4. februar 2022 #1690 Del Skrevet 4. februar 2022 Det er felles for alle influencere at de bare vil ha ros. Føler seg krenket og angrepet av kritikk. Tenker at kritikken treffer når de reagerer sånn. De kan jo ikke være så dumme at de tror det er greit å eksponere barna slik de gjør 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rockesau Skrevet 4. februar 2022 #1691 Del Skrevet 4. februar 2022 Tøft av Morten å si dette høyt. Han kløner litt på veien med budskapet men budskapet er likevel viktig. Synd #FollowMe dokumentaren ikke er åpen, for alle som hyller influensere, kjendiser osv på Instagram etc. burde se den. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 4. februar 2022 #1692 Del Skrevet 4. februar 2022 (endret) Morten Dalhaug Instagram, høydepunkt MobbeMorten. Bør sees. Endret 4. februar 2022 av Kollontaj 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 4. februar 2022 #1693 Del Skrevet 4. februar 2022 Så enig med Morten! Lett å se at det er falske følgere. Flott at han også setter fokus på falskheten hennes. På hennes IG 9.januar «Ikke la oss sammenligne oss med de store influencerne som redigerer seg, la oss hylle det som er ekte». Så for 4 dager siden, det mest glattpolerte og redigerte bildet ever.. Falsk som faen 15 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rockesau Skrevet 5. februar 2022 #1694 Del Skrevet 5. februar 2022 Nyhus/managementet har jobbet hardt på jodel i det siste for å prøve renvaske seg. Tydelig at det er sterke følelser i sving. Det hadde nok vært best for dem å bare sitte stille i båten gjennom den stormen her. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 5. februar 2022 #1695 Del Skrevet 5. februar 2022 Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spyflua Skrevet 5. februar 2022 #1696 Del Skrevet 5. februar 2022 Jeg elsker Morten! Håper Nyhusene en dag våkner opp og skammer seg herfra til helvete. Men det e e vel heller tvilsomt. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 5. februar 2022 #1697 Del Skrevet 5. februar 2022 Skjønner ikke at Lindex godtar at det blir så mye eksponering av små barn? Det er visst kun penga som rår 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 6. februar 2022 #1698 Del Skrevet 6. februar 2022 Spyflua skrev (18 timer siden): Jeg elsker Morten! Håper Nyhusene en dag våkner opp og skammer seg herfra til helvete. Men det e e vel heller tvilsomt. Dessverre virker det som en del såkalte influensere er en egen rase som ikke har den evnen der. De fremstår som så vanvittig narsissistiske at et «yrke» der de selv kan være i fokus passer dem utmerket. Kan nesten ikke tenke meg et falskere og mer dobbeltmoralsk menneske enn influenser Monica Nyhus. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kasier Skrevet 9. februar 2022 #1699 Del Skrevet 9. februar 2022 Ganske spesielt å se to godt voksne mennesker (de er vel begge i midten av 30 årene) ikke klare å stryke et klesplagg 😨 Og det er ikke bare at det et kronglete klesplagg å stryke som en bunadsskjorte eller noe, men de har virkelig ikke peiling på hvordan et strykejern fungerer. Imponerende..... Ref. Bloggerne 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlending85 Skrevet 9. februar 2022 #1700 Del Skrevet 9. februar 2022 Blir helt satt ut av måten hun reagerer på når jentegjengen overrasker henne med jentetur, å samme når Chris frir til henne på nytt i Paris.. «dette gidder jeg ikke, jeg orker ikke»…. Har fulgt de en god stund, men hever bare mer og mer på øyenbrynene av de for hver episode av bloggerne! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå