Felis Skrevet 18. januar 2021 #741 Del Skrevet 18. januar 2021 Familien Nyhus tar nesten fra meg troen på menneskeheten! I et intervju i Dagbladet deler de sine tanker rundt eksponering av barn. Flere har imidlertid pekt på at ekteparet i stor grad eksponerer barna sine, både i sosiale medier og på TV. Monica fortalte til Dagbladet at dette er en viktig debatt, som ikke bare begrenser seg til influensere - men alle foreldre generelt. Ser de virkelig ikke forskjellen på privatpersoner og seg selv? Er det et stakkarslig forsøk på whataboutism, eller er de så dumme? Hun forteller videre at de reflekterer mye over hvilke bilder de deler av barna. Familiebilder med en positiv «vibe» som bidrar til glede og refleksjoner rundt viktigheten av familie og gode relasjoner, syns vi derimot er greit. Hun legger til at hun tror de velger det som er best for deres barn. Hvordan i alle dager kan det være best for barna å være hovedsinntektskilde for mor og far. Hvordan kan de forsvare å selge barndommen til 4 små barn, for plastnegler, løshår og spraytan? Og ikke minst: Hva slags bilder er det som IKKE går igjennom sensuren? De pøser ut bilder som sannsynligvis sprer god "vibe" på darkweb, ispedd bilder CBE ville synes var udelikate. Tanken på at det finnes verre bilder gjør meg oppriktig bekymret, hva er det denne familien driver med bak husets fire vegger? 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heavyheart Skrevet 18. januar 2021 #742 Del Skrevet 18. januar 2021 Monica gir ut vibber lik en gladkristen som skal tre religionen sin nedover hue på resten av familien. Alt i fordekke av å spre «glede og positivitet». Vel, det fanatiske smilet lurer ikke meg 🙅♀️ 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Døgnvill Skrevet 18. januar 2021 #743 Del Skrevet 18. januar 2021 Scrollet på VG nå og hva ser jeg der? Jo da. Fødselsvideoen. 🤦♀️ I tillegg til andre diverse nettaviser som kan fortelle at de skal flytte. Dette visste vi jo allerede, men er de så viktige personer at en flyttemelding i aviser er på sin plass? Nei! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 19. januar 2021 #744 Del Skrevet 19. januar 2021 Chris er innmari god til å snu ansiktet til kameraet. Jeg morer meg litt med å se på snapstoryene deres bare for å se han snu seg mot skjermen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twistdott Skrevet 19. januar 2021 #745 Del Skrevet 19. januar 2021 De to der må da vinne en stor pris for kleinhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyachint31 Skrevet 29. januar 2021 #746 Del Skrevet 29. januar 2021 Flytte til Oslo med fire små midt i en pandemi. Jeg vet det er deres valg og alt det der men jeg må si jeg undrer meg over beslutningen 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 30. januar 2021 #747 Del Skrevet 30. januar 2021 Hyachint31 skrev (5 timer siden): Flytte til Oslo med fire små midt i en pandemi. Jeg vet det er deres valg og alt det der men jeg må si jeg undrer meg over beslutningen Ja... du kan så si... jeg vet ikke helt om de tenker klart, utover det enormt store ønske om å være kjendis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg.no Skrevet 30. januar 2021 #748 Del Skrevet 30. januar 2021 10 hours ago, Hyachint31 said: Flytte til Oslo med fire små midt i en pandemi. Jeg vet det er deres valg og alt det der men jeg må si jeg undrer meg over beslutningen Det er pga deres jobb vil jeg anta. Ikke uvanlig at foreldre tar med barn og bor vekke ett år eller mer pga deres yrke. Dette er ofte ressurssterke mennesker med styr på seg selv og familien. Flyttingen kan også tilføre barnas liv noe. KG krisemaksimerer deres flytting. Familien skal bo ett år i en annen norsk kommune. Punktum. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twistdott Skrevet 30. januar 2021 #749 Del Skrevet 30. januar 2021 Hyachint31 skrev (10 timer siden): Flytte til Oslo med fire små midt i en pandemi. Jeg vet det er deres valg og alt det der men jeg må si jeg undrer meg over beslutningen Sikkert noe fryktelig spennende, som de på influenservis ikke kan dele enda. Jeg synes de folkene der blir mer og mer harry i måten de er på. Det evige smilet som er påklistret, den kyssingen på hverandre og ungene, og i like klær. Grøss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 30. januar 2021 #750 Del Skrevet 30. januar 2021 Meg.no skrev (8 minutter siden): Det er pga deres jobb vil jeg anta. Ikke uvanlig at foreldre tar med barn og bor vekke ett år eller mer pga deres yrke. Dette er ofte ressurssterke mennesker med styr på seg selv og familien. Flyttingen kan også tilføre barnas liv noe. KG krisemaksimerer deres flytting. Familien skal bo ett år i en annen norsk kommune. Punktum. Utrolig at du faktisk forsvarer dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 30. januar 2021 #751 Del Skrevet 30. januar 2021 Meg.no skrev (32 minutter siden): Det er pga deres jobb vil jeg anta. Ikke uvanlig at foreldre tar med barn og bor vekke ett år eller mer pga deres yrke. Dette er ofte ressurssterke mennesker med styr på seg selv og familien. Flyttingen kan også tilføre barnas liv noe. KG krisemaksimerer deres flytting. Familien skal bo ett år i en annen norsk kommune. Punktum. Du forsvarer at influencere flytter til Oslo midt i en pandemi ? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg.no Skrevet 30. januar 2021 #752 Del Skrevet 30. januar 2021 2 minutter siden, Orly said: Du forsvarer at influencere flytter til Oslo midt i en pandemi ? Det gjør jeg. Deres yrke er likegyldig, om det er influencere, leger, busssjåfører, så er det helt ok å flytte til hovedstaden for jobb. De overholder selvfølgelig restriksjoner som er i den byen de befinner seg i. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gmail Skrevet 30. januar 2021 #753 Del Skrevet 30. januar 2021 Orly skrev (4 minutter siden): Du forsvarer at influencere flytter til Oslo midt i en pandemi ? Det er vel sånn at mange flytter på seg til andre byer. Vi har akkurat gjort det, og hva er forskjellen? Er de mer eller mindre utsatt pga at de er influencere? Vi måtte flytte pga jobb og da må man ta de jobbene man får i en tid som dette. Så ja vi flyttet fra en liten plass med lite smitte til en by med mye smitte men jobb må man ha 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 30. januar 2021 #754 Del Skrevet 30. januar 2021 gmail skrev (Akkurat nå): Det er vel sånn at mange flytter på seg til andre byer. Vi har akkurat gjort det, og hva er forskjellen? Er de mer eller mindre utsatt pga at de er influencere? Vi måtte flytte pga jobb og da må man ta de jobbene man får i en tid som dette. Så ja vi flyttet fra en liten plass med lite smitte til en by med mye smitte men jobb må man ha Du skjønner ikke forskjellen? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 30. januar 2021 #755 Del Skrevet 30. januar 2021 Twistdott skrev (40 minutter siden): Sikkert noe fryktelig spennende, som de på influenservis ikke kan dele enda. Jeg synes de folkene der blir mer og mer harry i måten de er på. Det evige smilet som er påklistret, den kyssingen på hverandre og ungene, og i like klær. Grøss. Er så innmari enig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 30. januar 2021 #756 Del Skrevet 30. januar 2021 Hyachint31 skrev (11 timer siden): Flytte til Oslo med fire små midt i en pandemi. Jeg vet det er deres valg og alt det der men jeg må si jeg undrer meg over beslutningen Mange som gjør det, jeg hadde definitivt ikke gjort det om det ikke var høyst nødvendig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnKatrine Skrevet 30. januar 2021 #757 Del Skrevet 30. januar 2021 Meg.no skrev (7 timer siden): Det er pga deres jobb vil jeg anta. Ikke uvanlig at foreldre tar med barn og bor vekke ett år eller mer pga deres yrke. Dette er ofte ressurssterke mennesker med styr på seg selv og familien. Flyttingen kan også tilføre barnas liv noe. KG krisemaksimerer deres flytting. Familien skal bo ett år i en annen norsk kommune. Punktum. I hvilket som helst annet år hadde det jo sannsynligvis vært uproblematisk (men fremdeles krevende for de små som må forholde seg til helt ny skole/bhg osv). Jeg håper bare de setter barnas beste først og ikke nøler med å snu i tide hvis det viser seg å bli en for tøff omveltning for de små❤️Som eventyrlysten forelder kan det sikkert være lett å la seg rive med, men barn er som kjent mer avhengig av trygghet og stabilitet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulvplanke Skrevet 30. januar 2021 #758 Del Skrevet 30. januar 2021 Alt i Oslo er jo stengt nå? Ville aldri dratt hit med flere barn hvis jeg ikke måtte. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BLOMSTERKVAST Skrevet 30. januar 2021 #759 Del Skrevet 30. januar 2021 gmail skrev (9 timer siden): Det er vel sånn at mange flytter på seg til andre byer. Vi har akkurat gjort det, og hva er forskjellen? Er de mer eller mindre utsatt pga at de er influencere? Vi måtte flytte pga jobb og da må man ta de jobbene man får i en tid som dette. Så ja vi flyttet fra en liten plass med lite smitte til en by med mye smitte men jobb må man ha Hvorfor treng de å flytte ? Det er jo barna som er « jobben» 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 30. januar 2021 #760 Del Skrevet 30. januar 2021 De skal bo på Grünerløkka visstnok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå