Meg.no Skrevet 22. desember 2020 #721 Del Skrevet 22. desember 2020 8 minutter siden, pøbelsara said: Bikini er et plagg som er laget for voksne kvinner, i motsetning til fine hårbånd, lue med dusk og kjoler. Bikinier er designet for å skjule kroppsdelen en baby ikke har. Tror de fleste er med på at moren pynter babyen, ikke skjuler kroppsdeler. Har sett babyen i bar overkropp også. Hva med matrosdresser til guttebarn? Små barn har ikke lov til å jobbe på kommersielle båter. Bikini kommentaren blir for søkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 22. desember 2020 #722 Del Skrevet 22. desember 2020 Meg.no skrev (1 time siden): Tror de fleste er med på at moren pynter babyen, ikke skjuler kroppsdeler. Har sett babyen i bar overkropp også. Hva med matrosdresser til guttebarn? Små barn har ikke lov til å jobbe på kommersielle båter. Bikini kommentaren blir for søkt. Noen ganger blir jeg overrasket over kunnskapsnivået til folk. Det er ikke jeg dom har funnet opp skepsisen mot å kle små jenter i plagg som anses å være sexy på voksne kvinner. At du har sett masse naken hud avbildet på en fremmed baby på bilder som deles med hele internett, er også alarmerende. Sitat Av åpenbare bilder som ikke bør havne på nett i det hele tatt, nevner rådgiveren bilder av barna der de er i badetøy, eller nakne. Dette kan virke som en naturlig setting der og da, men har overhodet ikke noe å gjøre på nett. Hentet herfra: https://www.barnevakten.no/er-bildene-av-barna-dine-trygge-pa-nett/ 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg.no Skrevet 22. desember 2020 #723 Del Skrevet 22. desember 2020 8 minutter siden, pøbelsara said: Noen ganger blir jeg overrasket over kunnskapsnivået til folk. Det er ikke jeg dom har funnet opp skepsisen mot å kle små jenter i plagg som anses å være sexy på voksne kvinner. At du har sett masse naken hud avbildet på en fremmed baby på bilder som deles med hele internett, er også alarmerende. Hentet herfra: https://www.barnevakten.no/er-bildene-av-barna-dine-trygge-pa-nett/ Det er ikke alarmerende at et barn har bikini, men at noen får seksuelle assosiasjoner. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twistdott Skrevet 22. desember 2020 #724 Del Skrevet 22. desember 2020 Meg.no skrev (1 time siden): Tror de fleste er med på at moren pynter babyen, ikke skjuler kroppsdeler. Har sett babyen i bar overkropp også. Hva med matrosdresser til guttebarn? Små barn har ikke lov til å jobbe på kommersielle båter. Bikini kommentaren blir for søkt. Dessverre er denne babyen ofte avbildet for «hele verden» i bare bleie. Trist. Og for en teit sammenligning når det kommer til bikinioverdel på baby og matrosdress på gutter. Små gutter i matrosdress er påkledd, og det har vel aldri vært snakk om å jobbe på en kommersiell båt. Hvor henter du det fra, egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 22. desember 2020 #725 Del Skrevet 22. desember 2020 Meg.no skrev (39 minutter siden): Det er ikke alarmerende at et barn har bikini, men at noen får seksuelle assosiasjoner. Som forelder må man beskytte unge sine mot folk med dårlige hensikter. Det gjør man ikke ved å legge ut bilder av ungene delvis avkledd på internett. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Døgnvill Skrevet 24. desember 2020 #726 Del Skrevet 24. desember 2020 On 12/22/2020 at 6:57 PM, Meg.no said: Det er ikke alarmerende at et barn har bikini, men at noen får seksuelle assosiasjoner. Vet ikke helt om du har fått med deg at mer enn en gang har bilder av de barna blitt stjålet? Bildene er blitt misbrukt på diverse kvalme sider på nett. Når foreldrene til og med er klar over dette og de fremdeles legger ut tonnevis av barnebilder, spesielt toppløse og lettkledde bilder, så er det for meg helt fullstendig vannvid! Finnes ingen grunner i hele verden for at jeg skal skal endre mening på at dette er kvalmt. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatyP Skrevet 25. desember 2020 #727 Del Skrevet 25. desember 2020 Meg.no skrev (På 22.12.2020 den 18.57): Det er ikke alarmerende at et barn har bikini, men at noen får seksuelle assosiasjoner. Og nettopp fordi noen får seksuelle assosiasjoner unngår man å avbilde babyer i bikini og legge det ut på nettet så hvem som helst kan se... 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg.no Skrevet 25. desember 2020 #728 Del Skrevet 25. desember 2020 20 hours ago, KatyP said: Og nettopp fordi noen får seksuelle assosiasjoner unngår man å avbilde babyer i bikini og legge det ut på nettet så hvem som helst kan se... 22 hours ago, Døgnvill said: Når foreldrene til og med er klar over dette og de fremdeles legger ut tonnevis av barnebilder, spesielt toppløse og lettkledde bilder, så er det for meg helt fullstendig vannvid! Dere følger åpenbart med på influenceren. På den måten bidrar dere til å holde liv i hva dere finner så forkastelig. Dobbelmoralsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatyP Skrevet 25. desember 2020 #729 Del Skrevet 25. desember 2020 Meg.no skrev (1 time siden): Dere følger åpenbart med på influenceren. På den måten bidrar dere til å holde liv i hva dere finner så forkastelig. Dobbelmoralsk. Nei. Jeg svarte kun på din kommentar. Jeg følger ikke Monica Nyhus noe sted. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ljosglimt Skrevet 26. desember 2020 #730 Del Skrevet 26. desember 2020 Ser at Bloggerne får kritikk for å vise lite mangfold i neste sesong. Men Monica er vel halvt israelsk. Lurer på hvorfor ikke dette får noe fokus på some-kanalene hennes? Da kunne hun i alle fall fått lagd noe interessant innhold som omhandler seg selv og ikke bare barna! 🤗 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 26. desember 2020 #731 Del Skrevet 26. desember 2020 Trude4 skrev (På 7.12.2020 den 19.00): Vil tro dem liker livet slik dem har det nå. Vi er alle forskjellige Positivt å bruke ungene som inntektskilde, ikke sant? Du er enig der, altså? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 26. desember 2020 #732 Del Skrevet 26. desember 2020 pøbelsara skrev (På 22.12.2020 den 16.57): Den eksponeringen av barn som de holder på med, er så hinsides at jeg får helt vondt. Jeg håper de synes det er verdt det. Håper barna senere synes det var verdt det.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 26. desember 2020 #733 Del Skrevet 26. desember 2020 (endret) pøbelsara skrev (På 22.12.2020 den 19.38): Som forelder må man beskytte unge sine mot folk med dårlige hensikter. Det gjør man ikke ved å legge ut bilder av ungene delvis avkledd på internett. Enig! Hva er viktigst; å slippe å ha en jobb med en sjef og regler, eller å blotte barna dine? Burde være et enkelt valg, men noen er enkle/idioter, dessverre! Håper barna ser det og ikke følger i deres fotspor. Håper også for nyhusforeldrenes skyld at barna tilgir dem og gir beskjed! Overfladisk livsstil er ekkelt! Endret 26. desember 2020 av Tiara07 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie2019 Skrevet 4. januar 2021 #734 Del Skrevet 4. januar 2021 Jeg ble mor selv i 2020, og endte opp med en «mamma-kanal» som raskt fikk noen tusen følgere. Jeg har, ikke en eneste gang, vist frem bilder av barnet mitt. Jeg har heller ikke, en eneste gang, tatt imot noe som gjør at jeg feks tjener penger eller får gratis produkter på barnets bekostning (hvor barnet blir en del av en reklame). Jeg nekter ikke for at det er fristende. Å tjene noen ekstra kroner på å gjøre veldig lite hadde vært digg, men jeg er så overbevist om at det ikke er til barnets beste. Dessuten er det kommet på plass lover jeg ønsker å følge. Det skremmer meg at disse menneskene er så samvittighetsløse ovenfor barna sine. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Døgnvill Skrevet 13. januar 2021 #735 Del Skrevet 13. januar 2021 On 12/25/2020 at 9:57 PM, Meg.no said: Dere følger åpenbart med på influenceren. På den måten bidrar dere til å holde liv i hva dere finner så forkastelig. Dobbelmoralsk. Har du hørt om å bo på samme plass? Det er ikke mulig å unngå å få med seg ting.... Så pust heller litt dypere før du trekker unødvendige konklusjoner. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnKatrine Skrevet 16. januar 2021 #736 Del Skrevet 16. januar 2021 De tar med de fire barna og flytter til Oslo i ett år pga jobb faktisk. Det var det mest egoistiske valget jeg har hørt i år😔Bytting av skole, barnehage og vennegjenger osv for 3 av barna fordi foreldrene vil gjøre jobben sin, som i disse tider kan gjøres fra hvor som helst, i Oslo. Dette kan umulig være gjennomtenkt, så utrolig krevende og unødvendig å la barna sine gjennomgå en så tøff periode for «ingenting»😔 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 16. januar 2021 #737 Del Skrevet 16. januar 2021 LinnKatrine skrev (4 timer siden): De tar med de fire barna og flytter til Oslo i ett år pga jobb faktisk. Det var det mest egoistiske valget jeg har hørt i år😔Bytting av skole, barnehage og vennegjenger osv for 3 av barna fordi foreldrene vil gjøre jobben sin, som i disse tider kan gjøres fra hvor som helst, i Oslo. Dette kan umulig være gjennomtenkt, så utrolig krevende og unødvendig å la barna sine gjennomgå en så tøff periode for «ingenting»😔 Vel. Da jeg fant ut at de driter i om lettkledde bilder av sine egne barn havner hos pedofile så skjønte jeg at dette handler om individer som sto sist i køen for å si det slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 16. januar 2021 #738 Del Skrevet 16. januar 2021 LinnKatrine skrev (9 timer siden): De tar med de fire barna og flytter til Oslo i ett år pga jobb faktisk. Det var det mest egoistiske valget jeg har hørt i år😔Bytting av skole, barnehage og vennegjenger osv for 3 av barna fordi foreldrene vil gjøre jobben sin, som i disse tider kan gjøres fra hvor som helst, i Oslo. Dette kan umulig være gjennomtenkt, så utrolig krevende og unødvendig å la barna sine gjennomgå en så tøff periode for «ingenting»😔 OMG...hvilken "jobb" er det snakk om? Handler det om å bare være nærmere sine samarbeidspartnere og influenser-venner? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pwy90 Skrevet 16. januar 2021 #739 Del Skrevet 16. januar 2021 LinnKatrine skrev (9 timer siden): De tar med de fire barna og flytter til Oslo i ett år pga jobb faktisk. Det var det mest egoistiske valget jeg har hørt i år😔Bytting av skole, barnehage og vennegjenger osv for 3 av barna fordi foreldrene vil gjøre jobben sin, som i disse tider kan gjøres fra hvor som helst, i Oslo. Dette kan umulig være gjennomtenkt, så utrolig krevende og unødvendig å la barna sine gjennomgå en så tøff periode for «ingenting»😔 Barnas beste har vel aldri vært førsteprioritet etter at de to voksne ble offentlige og oppmerksomhetssyke😢 Syns oppriktig synd på barna og har gjort det lenge. For et mareritt det må være når de vokser opp og blir store nok til å forstå omfanget av eksponeringen de utsettes for! 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Døgnvill Skrevet 16. januar 2021 #740 Del Skrevet 16. januar 2021 (endret) 1 hour ago, Clara80 said: OMG...hvilken "jobb" er det snakk om? Handler det om å bare være nærmere sine samarbeidspartnere og influenser-venner? Bingo.... og nærmere pengene. Endret 16. januar 2021 av Døgnvill Stavefeil 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå