Marlii Skrevet 25. oktober 2020 #681 Del Skrevet 25. oktober 2020 50 minutter siden, Orly skrev: Må ikke si det her inne, da får du nok høre det. Antageligvis, han minste av guttene er hvertfall på alder med min, og jeg sitter så klart ikke med noen fasit, og vet at han ikke hadde likt å bli med på noen spaweekend, men tror han hadde følt seg litt til side satt om vi hadde reist fra han og broren flere helger i mnd. For avslapping, med den nye babyen (som selvsagt må med). Fint de har så mange som stiller opp rundt seg så de får ladet batteriene da, men på insta fremstiller de det som de er mye borte fra de eldste. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonaMaria20 Skrevet 26. oktober 2020 #682 Del Skrevet 26. oktober 2020 Ser at de er i Oslo nok en gang. Synes de har reist mye til Oslo de siste månedene. Og i forhold til korona og den økte smitten synes jeg dette er litt rart. Flere som reagerer? Ser at alle barna er med denne gangen. To av dem går jo på skole. Er det slik at det er høstferie eller planleggingsdag på skoler denne uken? Eller har de tatt barna ut av skolen for å kose seg i Oslo? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 27. oktober 2020 #683 Del Skrevet 27. oktober 2020 Han takker kona for at hun «lurte han» med siste barnet.... 😆😂🙄 Jaja... da gjorde hun vel det da? Sagt med et glimt i øyet selvsagt men jeg er ikke i tvil om at hun faktisk gjorde det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twistdott Skrevet 27. oktober 2020 #684 Del Skrevet 27. oktober 2020 De er pene folk å se til, men gud så kleine de er. Begge to. Virkelig. Og uansett hvordan man snur og vender på det det er unaturlig å smile og smile og smile. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 27. oktober 2020 #685 Del Skrevet 27. oktober 2020 Jeg får dem til tider opp i snap feeden min og lurer på om de er sponsa av noen som produserer ost? Går så sykt i ostesmørbrød 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pwy90 Skrevet 29. oktober 2020 #686 Del Skrevet 29. oktober 2020 Har så vondt av minstejenta som har vært eksponert offentlig helt siden unnfangelsen. Det skulle aldri vært tillatt å eksponere barn på denne måten.... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 29. oktober 2020 #687 Del Skrevet 29. oktober 2020 1 time siden, pwy90 skrev: Har så vondt av minstejenta som har vært eksponert offentlig helt siden unnfangelsen. Det skulle aldri vært tillatt å eksponere barn på denne måten.... Det er ganske drøyt.... jeg ser denne jenta like mye som mine egne barn nesten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twistdott Skrevet 29. oktober 2020 #688 Del Skrevet 29. oktober 2020 Uansett hvor mye de eksponerer barna sine så får det jo ingen konsekvenser for disse bloggere... de bare fortsetter og fortsetter, og de tjener penger på denne forkastelige måten å bruke ungene sine på. Og de fleste synes Monica er god utenpå og innI , de skjønner fa** ikke hva de holder på med. Og ja, jeg har sikkert sagt det før - dette gliset er nesten nifst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl_49 Skrevet 18. november 2020 #689 Del Skrevet 18. november 2020 Ser på Instagram at de er på vei til Oslo. Det synes jeg er uansvarlig! Tenker også at de umulig kan ha fått med seg hvordan situasjonen er blitt i Oslo. De kan jo risikere å bli smittet, for så i smitte barna eller andre. Hvis det er jobbmøter de skal på, kan de jo ha møtene digitalt i fra stuen hjemme. Det er det mange som har! Hun sier at de skal holde seg på hotellet. Da lurer jeg på hva det er som gjør at de må være på et hotell i Oslo og ikke hjemme. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 18. november 2020 #690 Del Skrevet 18. november 2020 De har jo vært i Oslo minst to ganger de siste ukene.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twistdott Skrevet 18. november 2020 #691 Del Skrevet 18. november 2020 Jeg er virkelig dypt sjokkert over hvor mye de eksponerer ungene dine Det er hver bidige dag, mange bilder om dagen, det kysses og kysses - på hverandre, på den jentebabyen som ofte bare er i bleia, og på « gutta boys». Mens det smiles og smiles og smiles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 19. november 2020 #692 Del Skrevet 19. november 2020 Verdensmestere på eksponering. Helt klart. Måtte avfølge på snap for det blir altfor mye. Jeg kjenner de ungene mer enn jeg burde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Louiah Skrevet 19. november 2020 #693 Del Skrevet 19. november 2020 Nå har de laget kleskolleksjon der alle i familien kan matche. Altså, det er bare harry og det betyr bare mer eksponering av barna i klærne. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twistdott Skrevet 19. november 2020 #694 Del Skrevet 19. november 2020 1 time siden, Louiah skrev: Nå har de laget kleskolleksjon der alle i familien kan matche. Altså, det er bare harry og det betyr bare mer eksponering av barna i klærne. Det er vel ikke mulig å bli mer harry. De er jo tidligere blitt avbildet i lyseblå tights med vannmeloner på..... og hva skal en si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 20. november 2020 #695 Del Skrevet 20. november 2020 Når man ikke har noe annet å bjude på en å eksponere egen barn for å få mat på bordet og betale regningene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 21. november 2020 #696 Del Skrevet 21. november 2020 Jeg så nettopp at de har lansert en kleskolleksjon........ 😂🤣🤦🏻♀️ Disse influenserne... jeg har ikke ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twistdott Skrevet 21. november 2020 #697 Del Skrevet 21. november 2020 2 timer siden, BethD skrev: Jeg så nettopp at de har lansert en kleskolleksjon........ 😂🤣🤦🏻♀️ Disse influenserne... jeg har ikke ord Jeg har heller ikke ord... Jeg lurer virkelig på hva som rører seg i hodet på en frisk ung arbeidsfør mann som velger å være hjemmeværende med sin kone, og dolle seg opp i like klær som henne og ungeflokken. Fy søren så harry de er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 21. november 2020 #698 Del Skrevet 21. november 2020 På 19.11.2020 den 22.05, Louiah skrev: Nå har de laget kleskolleksjon der alle i familien kan matche. Altså, det er bare harry og det betyr bare mer eksponering av barna i klærne. Blir ikke jeg som kjøper det der hvertfall 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 21. november 2020 #699 Del Skrevet 21. november 2020 Består kleskolleksjonen kun av joggedresser som er grønne? Hadde kanskje sett for meg litt mer utvalg i klesplagg og farge 🤔🙄 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Døgnvill Skrevet 22. november 2020 #700 Del Skrevet 22. november 2020 Herregud, enda mer eksponering av ungene.. Jeg blir så kvalm!!!!! Alt for penga altså... Nei fy f... Dette blir bare sykere og sykere! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå