Gå til innhold

Monica Nyhus /Iamdaddychris

Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Nypåkg2020 skrev:

Lurer på en ting jeg... dersom alt er så forbanna dumt å idiotisk som dere sier. Hvorfor i all verden gidder dere følge monica og co da ? Enn å bruke så mye tid å energi på noe som tydeligvis er så provoserende🙄

For det er noe godt med det å se idioti på sitt fineste. Som en ulykke. Man klarer ikke se bort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, BethD skrev:

For det er noe godt med det å se idioti på sitt fineste. Som en ulykke. Man klarer ikke se bort. 

Nettopp!! Jeg følger ingen av de, men noen ganger er det gøy å zappe innom noe underholdende på tlf, akkurat som jeg gjør på TV.. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, Nypåkg2020 said:

Lurer på en ting jeg... dersom alt er så forbanna dumt å idiotisk som dere sier. Hvorfor i all verden gidder dere følge monica og co da ? Enn å bruke så mye tid å energi på noe som tydeligvis er så provoserende🙄

Velkommen til KG. 
Du kler nicket ditt dersom du ikke vet svaret på spørsmålene du stiller. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Døgnvill skrev:

Velkommen til KG. 

Haha akkurat 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, ForumMaria skrev:

Nettopp!! Jeg følger ingen av de, men noen ganger er det gøy å zappe innom noe underholdende på tlf, akkurat som jeg gjør på TV.. 

Der har du det! 
Jeg liker å svippe innom denne aktuelle kanalen om jeg skal sitte lenge på do, venter i kø etc 🤷🏻‍♀️😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, ForumMaria skrev:

Det er egentlig flaut hvor stas og rosa og blonder og kroner og tyll og blomster, jeg blir helt svett av å skrive om det😅 Råååååsa vogn, rosa vippestol! Det blir bare så dumt, for det blir sååå tydelig at ENDELIG kom jenta! 😅

Er jo ingen tvil om det. Skjønner jo at det er stas med en jente etter 3 gutter, men herrefreeeed. Var hun så tussete etter guttene kom til verden og?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Døgnvill skrev:

Velkommen til KG. 

Dersom du vet svaret på et spørsmål, stiller du da spørsmålet ? 😅🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, Nypåkg2020 said:

Dersom du vet svaret på et spørsmål, stiller du da spørsmålet ? 😅🤷‍♀️

Når jeg går inn i en tråd jeg ikke har vært i før leser jeg i alle fall hva det går i. 
Den måten du skrev ditt første innlegg på kan sterkt antyde du ikke har lest deg opp. 
Hadde du gjort det hadde du forstått hvorfor folk reagerer så kraftig på hvordan de holder på. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Døgnvill skrev:

Når jeg går inn i en tråd jeg ikke har vært i før leser jeg i alle fall hva det går i. 
Den måten du skrev ditt første innlegg på kan sterkt antyde du ikke har lest deg opp. 
Hadde du gjort det hadde du forstått hvorfor folk reagerer så kraftig på hvordan de holder på. 

Jøss, her har jeg absolutt noe å lære av deg. Du virker så klok 😙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.8.2020 den 21.36, Lin11 skrev:

De selger barnas barndom for penger. Det er det familien lever av. I min bok er det egoistisk og lite reflektert å servere barna på gullfat på denne måten. Også etter at de faktisk har følt på kroppen at bilder blir misbrukt. #stopsharenting 

Så det gjør det greit at du er en av mange som sitter her å skriver nedlatende om familien ? Som barna i senere tid kan lese ? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Nypåkg2020 skrev:

Så det gjør det greit at du er en av mange som sitter her å skriver nedlatende om familien ? Som barna i senere tid kan lese ? 

Ja! At bilder av barna er misbrukt og de fortsetter i samme spor, er virkelig noe av det sykeste jeg har lest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, 29_j skrev:

Helt rettmessig at folk som viser offentlig i sosiale medier blir snakket om. De er helt normale folk som du og meg. Ingen kjendiser eller storfolk. Det jeg stusser på er hvodan fremtiden de sin blir økonomisk? De må vel føle at de må gi alt til dette? Hva om følgere slutter å følge dem. Som jeg har forstått, så lever begge to av bloggingen? 

Syntes den rettferdige verden ville vært å hatt en allsidig jobb som folk flest. Jeg ville aldri slått meg til ro å tenkt "Dette kommer jeg til å leve av for resten av mitt liv". Tenk hvor avhengig de er av sosiale medier, begge to. 

Tone for eks , og Sandra Lyng er jo sangere. Tjener seg "rik" på stemmen , og det er forsåvidt veldig greit og rettferdig. 

Enig? 

:)

Chris har jo firma han driver på siden, ventilasjonsgreier. Og Monica har utdanning. De hadde jo jobb før Instagram. Ser dem at det ikke går mer så søker de vel andre jobber som en hver hadde gjort. Tror heller de ser på dette som en fin mulighet til å ikke trenge jobbe i A4 jobben. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, silikon123 skrev:

Chris har jo firma han driver på siden, ventilasjonsgreier. Og Monica har utdanning. De hadde jo jobb før Instagram. Ser dem at det ikke går mer så søker de vel andre jobber som en hver hadde gjort. Tror heller de ser på dette som en fin mulighet til å ikke trenge jobbe i A4 jobben. 

Som  hos CBE så sørger barna for at de kan ha en «fleksibel» arbeidshverdag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøje meg! Tydeligvis veldig stas med jenta, husker ikke at hun posta så mange bilder med guttene. Rosa overalt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Twistdott

Jeg kommer aldri til å forså det ekstreme behovet for å vise seg selv, mann og barn frem i alle tenkelige situasjoner. Hva er det med bloggere som har den trangen?

Det grenser til psykt, spør du meg. Denne familien er virkelig ekstrem, og det kan umulig være sunt for noe parter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/13/2020 at 2:53 PM, Twistdott said:

Jeg kommer aldri til å forså det ekstreme behovet for å vise seg selv, mann og barn frem i alle tenkelige situasjoner. Hva er det med bloggere som har den trangen?

Det grenser til psykt, spør du meg. Denne familien er virkelig ekstrem, og det kan umulig være sunt for noe parter.

Jeg har dette behovet selv da, men husker da jeg var på kurs om jenter med psykiske lidelser (i forbindelse med jobben), så nevnte psykologen der at "det øser psykiatri av bloggere". Dette kan ha sammenheng med flere psykiske ting. Jeg selv har ADD og angst. Mange bloggere har noe psykisk. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...