Hoppetaujenta Skrevet 12. februar 2018 #161 Del Skrevet 12. februar 2018 Jeg syns det ser ut som en fasjonabel hatt fra selveste Paris...? < *Hoppe ifører seg sitt litt enklere hodeplagg og gjemmer seg i blygsel etter slik en opplesning av...vellyst, kaker, hester og...*krmt* ...krem... * 2 timer siden, Rumle skrev: Hold an, frøken Hopp! La meg prøvesmake først! Kvalitetskontroll osv. Er det der før hun smakte og etter at hun smakte? Frisk og rask først - sovemiddelbefengt etterpå? Rett og slett sover hun der hun sitter? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. februar 2018 #162 Del Skrevet 12. februar 2018 18 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg syns det ser ut som en fasjonabel hatt fra selveste Paris...? < *Hoppe ifører seg sitt litt enklere hodeplagg og gjemmer seg i blygsel etter slik en opplesning av...vellyst, kaker, hester og...*krmt* ...krem... * Er det der før hun smakte og etter at hun smakte? Frisk og rask først - sovemiddelbefengt etterpå? Rett og slett sover hun der hun sitter? Jeg sover Ikke! Jeg konsentrerer meg! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. februar 2018 #163 Del Skrevet 12. februar 2018 Tusen takk. Jeg visste at du var den rette til denne jobben. På tro og ære smaker hun for oss og fedrelandets sikkerhet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest N-Nøff Skrevet 12. februar 2018 #164 Del Skrevet 12. februar 2018 Søren klype. Er det stengt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. februar 2018 #165 Del Skrevet 12. februar 2018 Jupp. Kom igjen i morgen. *men det er åpent i baren - hopp inn dit du* 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest N-Nøff Skrevet 12. februar 2018 #166 Del Skrevet 12. februar 2018 8 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jupp. Kom igjen i morgen. *men det er åpent i baren - hopp inn dit du* mkay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. februar 2018 #167 Del Skrevet 13. februar 2018 3 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Tusen takk. Jeg visste at du var den rette til denne jobben. På tro og ære smaker hun for oss og fedrelandets sikkerhet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 13. februar 2018 #168 Del Skrevet 13. februar 2018 Jeg tok meg den frihet å bake litt, så blir det lune rundstykker til åpningen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. februar 2018 #169 Del Skrevet 13. februar 2018 (endret) Kaffetrakteren er i gang...og jeg har også laget ei stor gryte med kakao på gammelmåten. Krem står i kjøleskapet. Der står også denne som ble laget grytidlig før hønene gol i dag morges. Jeg visste ikke om dette produktet før en håndfull år siden. Hvorfor har en ikke tenkt på dette før? For ordens skyld så heter det smørbrødkake og er et svensk fenomen. Endret 13. februar 2018 av Hoppetaujenta 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. februar 2018 #170 Del Skrevet 13. februar 2018 Og jeg tenner i cafe-peisen så vi ikke fryser i hjel her inne 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 13. februar 2018 #171 Del Skrevet 13. februar 2018 Siden det er pannekake dagen i dag, blir det servert pannekaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 13. februar 2018 #172 Del Skrevet 13. februar 2018 1 time siden, Rumle skrev: Og jeg tenner i cafe-peisen så vi ikke fryser i hjel her inne Så koselig Og Gregors kafe ligger rett ved @Zenobias nattklubb ser jeg (ettersom noen koser seg med vin utenfor vinduet). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 13. februar 2018 #173 Del Skrevet 13. februar 2018 Takk for deilige fristelser @Catalina Culès og @Hoppetaujenta Tennene løper i vann og jeg sier ja takk til litt av alt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 13. februar 2018 #174 Del Skrevet 13. februar 2018 13 timer siden, Neinøff skrev: Søren klype. Er det stengt? Nå er det åpent og delikatesser er satt frem 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. februar 2018 #175 Del Skrevet 13. februar 2018 1 time siden, Rumle skrev: Og jeg tenner i cafe-peisen så vi ikke fryser i hjel her inne Ja, hun glemte nok at vi kunne se dette her, for prøvesmaking av en ny vin er i gang kan vi se... Flink Rumle. 11 minutter siden, An0nymBruker skrev: Og Gregors kafe ligger rett ved @Zenobias nattklubb ser jeg (ettersom noen koser seg med vin utenfor vinduet). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. februar 2018 #176 Del Skrevet 13. februar 2018 15 minutter siden, An0nymBruker skrev: Så koselig Og Gregors kafe ligger rett ved @Zenobias nattklubb ser jeg (ettersom noen koser seg med vin utenfor vinduet). 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Ja, hun glemte nok at vi kunne se dette her, for prøvesmaking av en ny vin er i gang kan vi se... Flink Rumle. Søren, jeg trodde ingen så meg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest N-Nøff Skrevet 13. februar 2018 #177 Del Skrevet 13. februar 2018 Jeg bestiller: 1 stk tykk fleskepannekake med sirup på, samt en kopp kakao med 10% fettinnhold, marshmallows på toppen og en Bamsemums ved siden av som jeg kan dyppe i kakaoen ved behov. Og en langpanne med brownies, uten nøtter, men med melis på toppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 13. februar 2018 #178 Del Skrevet 13. februar 2018 2 minutter siden, Neinøff skrev: Jeg bestiller: 1 stk tykk fleskepannekake med sirup på, samt en kopp kakao med 10% fettinnhold, marshmallows på toppen og en Bamsemums ved siden av som jeg kan dyppe i kakaoen ved behov. Og en langpanne med brownies, uten nøtter, men med melis på toppen. Værsågod 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest N-Nøff Skrevet 13. februar 2018 #179 Del Skrevet 13. februar 2018 4 minutter siden, An0nymBruker skrev: Værsågod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 13. februar 2018 #180 Del Skrevet 13. februar 2018 Jeg bestiller Churros, om dere har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå