Gå til innhold

Gregors kafe AS (åpent fra kl 10-21)


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

                 Jeg har laget vennskapskake/jage-vondtene-ut-kake til alle oss som liker sjokolade uten blygsel. :rodmer: 
200609-ft-chocolate-truffle-layer-cake.j

:daane:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Må nok ha dobbelt dose av smerte-jage-kaken. ( later som om jeg har veldig vondt :plystre:)

Endret av Daryl Dixon
Skrivefeil.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Må nok ha dobbelt dose av smerte-jage-kaken. ( later som om jeg har veldig vondt :plystre:)

Det som er fint er at man kan ta på seg å gråte for vondtene til andre også. Gråtekoner i begravelser f.eks.
Alt blir bedre etter en stunds inntak av denne typen medusin. :jepp:  Healing til folket! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest N-Nøff
3 timer siden, Gregor Clegane skrev:

Jeg inviterer herved alle kafeens gjester og ansatte med på skogstur til våren. Vi skal padle i kano, fyre bål, overnatte i gapahuk og nyte naturens ressurser. :) 

Kult!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Hurra! :hoppe: @Gregor Clegane skal lage en naturist-kult og vi skal være med? :lur: 

Åneidu, Neinøff er alltid anstendig påkledd :Hehe: skal jeg på kanotur skal det være i mosegrønn turbukse og grå, tykk ullgenser. Samt en liten Jäger på innerlomma.

Endret av N-Nøff
Glemte en N
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Catalina Culès skrev:

Siden det er pannekake dagen i dag, blir det servert pannekaker

Bilderesultat for spanske pannekakerBilderesultat for spanske pannekakerBilderesultat for spanske pannekakerBilderesultat for spanske pannekaker

Pancake-Tuesday! :nordvesta:

6 timer siden, An0nymBruker skrev:

Kos deg  :klemmer: Så fint at du har ordnet med det :blomst: Her er kaffe til dere som  vil ha det, værsågod :blomst:

coffee_2617807b.jpg

kaffe_iskaffe.jpg

Å takk

...men ingen kaffe etter besøk hos tannfeenlegen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva vet vel jeg hva som skjer inni der, ser jo ikke noe som helst. Men observerte hvertfall at jeg spyttet blod av behandlingen. :nigo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gregor Clegane
6 minutter siden, Rumle skrev:

Er det mer varm sjokolade igjen, mon tro? :)

Det er igjen litt kakao her. Vil du ha krem til? Hvis du er riktig snill, kan det hende du også får en blings med røkelaks og en marsipankakebit også. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Gregor Clegane skrev:

Det er igjen litt kakao her. Vil du ha krem til? Hvis du er riktig snill, kan det hende du også får en blings med røkelaks og en marsipankakebit også. :) 

Takk! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gregor Clegane
Akkurat nå, Rumle skrev:

Takk! :)

Bare hyggelig. Alltid det beste for en av mine beste gjester. Forresten, gratulerer med 64 000 innlegg. Du nærmer deg også 40 000 likes. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...