Gå til innhold

Gregors kafe AS (åpent fra kl 10-21)


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Aldrisur skrev:

Du er jammen i meg så snill atte du Rumlemor. 😁

Kanskje du vil være kvalitetskontrollør/ prøvesmaker? :jepp: Du finner nystekte sveler og kakao i innleggene på forrige side.

Endret av An0nymBruker
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, An0nymBruker skrev:

:klemmer: Joda, vi har da minst en regel her også, og en av reglene er at man skal kose seg med god mat og drikke  :jepp: 

Forsyn deg med sveler og kakao om du har lyst på. Her er chilikakao om du liker det
chilikakao.gifhttps://www.adamsmatkasse.no/mattips/kakao-som-varmer

Tusen takk Ano det hadde gjort seg,har akkurat kommet inn døren fra en lang tur i snøværet:klem1:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jølle skrev:

Tusen takk Ano det hadde gjort seg,har akkurat kommet inn døren fra en lang tur i snøværet:klem1:

Værsågod :blomst: Ja du må ha noe godt og varmt og komme deg i varmen :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 hours ago, Catalina Culès said:

Her er litt milshake før cafeen stenger :)

Bilderesultat for milkshake

Ser det står noen igjen fra i går. Jeg drikker opp samtlige til dagens lunsj. 

image.png.1b52b87326725908225f96f500b27933.png

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ekspresso kommer i lynets hastighet. :jepp:    
67903087.jpg?imageId=67903087&x=0&y=0&cr

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh....nå kunne jeg ha tenkt meg et stykke prinsessekake og kaffe.
Bakt for noen timer siden, avkjølt i kjøleskapet så den fikk "satt seg" litt.  :spise:  :kaffekopp:
prinsessekake_.jpg?itok=EovZMDgP

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag sonderte jeg terrenget i butikken etter en lakrisgutt (a) DER vettu lå den så vakker og fristende...tankene mine vandret til @Hoppetaujenta sin utrykksfulle og saftige beskrivelse....jeg tenkte meg litt om og gikk hjem uten en lakrisgutt (a) :ler: Hva tror du jeg tenker på akkurat nå :lur:?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*innta hypnoseposituren sin og hendene opp i lufta rettet mot fiole som blir langsomt RAR i blikket sitt*
"...du kjenner at du får veldig lyst på lakrissjokolade...DU MÅ FAKTISK BARE HA DET NÅ MED EN GANG!"  :lur: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Ahh....nå kunne jeg ha tenkt meg et stykke prinsessekake og kaffe.
Bakt for noen timer siden, avkjølt i kjøleskapet så den fikk "satt seg" litt.  :spise:  :kaffekopp:
prinsessekake_.jpg?itok=EovZMDgP

Hold an, frøken Hopp! La meg prøvesmake først! 

Kvalitetskontroll osv. :opplyser:

 

:sleep:

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hallo der!

Den kaken er jo ikke for prinsessene her inne, men for han (les meg) som skal få prinsesse(kake)n og halve kongeriket! :jolie:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gregor Clegane
24 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Hallo der!

Den kaken er jo ikke for prinsessene her inne, men for han (les meg) som skal få prinsesse(kake)n og halve kongeriket! :jolie:

Helt riktig. Du skal få kake, prinsesse og halve kongeriket. Historien lyder slik. :) 

Jernhesten

Hun var alt. Jeg var inni henne, langt ute på havet. Jeg visste at hun elsket meg. Hun var så våt som tusen år med regn. Vi var på en reise langt inn i ødemarken, der hvor blomstene spirer opp av upløyd mark. Jeg holdt rundt henne så vart, som om blomsterstøvet mellom rumpeballene hennes og håndflaten min, ga meg lysets hemmeligheter. Nå sprutet jeg så deilig opp langs hennes innerste lengsler.

Jeg fylte bekken hennes med den mykeste jordbærkrem. Vi sprang sammen i åpent landskap, vi var ett med naturen. Vi spiste gulrøtter, kålrabi, stikkelsbær, brennesle, vi plukket liljekonvaller i tiden som rant forbi oss. Brystene hennes var så myke, de var som markjordbær og brystvorten som prestekrager.

Jeg kjørte igjennom natten, min gamle Citroën duvet gjennom landskapet. De gamle lyktene fra 70-tallet lyste opp bakken foran meg og trærne vi passerte. Jeg tenkte på alle de somrene vi hadde sammen. Jeg elsket å løpe etter henne og se rumpeballene hennes danse som ville hester. Holde tett rundt henne, legge brystene hennes mot håndflatene mine, og kjenne en usigelig trang når solstrålen traff elvemunningen og jordens deiligste frukt klasket ned på min tapre prins. Så kom toget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gregor Clegane
21 timer siden, Zenobia skrev:

Kjære @Gregor Clegane! Gratulere med KG-caféen :blomst:  Jeg er nettopp kommet hjem, og har ikke lest gjennom hele tråden, men synes dette var flott :kghjerte: 

Kommer innom igjen :vinke: 

 

Tusen hjertelig takk for din hilsen! Håper du vil trives her og kommer på besøk jevnt og trutt. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...