Gå til innhold

OL 2018


Angelheart2

Anbefalte innlegg

Gutta taklet ikke presset, dessverre, men var nå hyggelig at Tarjei klarte fikk 4.plass om det minste. Bjørndalen skulle definitivt vært der... 

Men jeg synest det er veldig gledelig med svensk sølv da. Det unner jeg dem virkelig. Det er lenge siden de har gjort det noe bra i skiskyting. Kan vel ikke være siden Magdalena Forsberg? Eller Björn Ferry har vel kanskje gjort noen gode løp mellom der, men dette er veldig hyggelig for Sverige!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, Trollmora skrev:

Kriseskyting! Rett og slett :( 

Så nå synes du det er greit å bli skuffet? Fordi de er menn? Jeg setter like store krav på kvinner også altså! Jeg blir like skuffet når damene ikke klarer å ta medalje som når mennene ikke klarer det. 

Anonymkode: 3e69d...602

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Katastrofe OL for Norge så langt.

Anonymkode: 886f5...70a

??

Hvordan kan du si det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så nå synes du det er greit å bli skuffet? Fordi de er menn? Jeg setter like store krav på kvinner også altså! Jeg blir like skuffet når damene ikke klarer å ta medalje som når mennene ikke klarer det. 

Anonymkode: 3e69d...602

Sa ikke at jeg var skuffet - sa at det var kriseskyting etter siste stående!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så nå synes du det er greit å bli skuffet? Fordi de er menn? Jeg setter like store krav på kvinner også altså! Jeg blir like skuffet når damene ikke klarer å ta medalje som når mennene ikke klarer det. 

Anonymkode: 3e69d...602

Som sagt, mennene har prestert mye bedre enn kvinnene denne sesongen, så det er helt logisk at man blir mer skuffet og har andre forventinger. Spesielt påfallende at JTB gjør det så dårlig, når han har så mange seiere. Det vitner igjen om at du ikke følger med på skiskyting. Det er helt tåpelig å bli skuffet over at man ikke tar medalje når man ikke har noen medaljefavoritter, noe som herrene har!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Trollmora skrev:

??

Hvordan kan du si det?

Bare 1 gull medalje

Anonymkode: 886f5...70a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bare 1 gull medalje

Anonymkode: 886f5...70a

Kommer nok en til i dag..... Vi får satse på at Lunde gjør jobben sin i bakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg er litt skuffet nå, ja. Hadde trodd på en medalje i dag. At Fourcade tar gullet er jo ingen bombe, akkurat, men synd ikke hverken Tarjei eller Bjøntegård klarte presset på siste skyting. Med en bom mindre hadde de vært med i medaljekampen. Men artig at Sverige vinner. Gøy med nye, unge utøvere som gjør det sterkt når det virkelig gjelder. Tror svensken og Erlend Bjøntegård kan vente seg noen tøffe dueller i fremtiden.

Da er det bare å vente på Maren Lundby og hopprenn! Tvi tvi!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Trollmora skrev:

Noen som vet hvilket nr Maren hopper på? *livredd for å gå glipp av det*

Hun skal hoppe sist synes jeg de sa, og det tror jeg var nummer 35? Men er ikke sikkert.

Anonymkode: ca378...bd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopping for kvinner? :klaske: Hvor er Yggeseth når vi trenger han?

Anonymkode: 7a1dc...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun skal hoppe sist synes jeg de sa, og det tror jeg var nummer 35? Men er ikke sikkert.

Anonymkode: ca378...bd3

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hopping for kvinner? :klaske: Hvor er Yggeseth når vi trenger han?

Anonymkode: 7a1dc...ea1

Hvorfor skal ikke de få hoppe på lik liksom gutta? Synes det er flott kvinner kann få hoppe :) Ikke noe å klaske seg i panna etter

Anonymkode: 1b017...e48

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare 1 gull medalje

Anonymkode: 886f5...70a

Vi har i alle fall medaljer da. Noen land har jo ikke en eneste medalje. Da er det krise OL

Anonymkode: 1b017...e48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal ikke de få hoppe på lik liksom gutta? Synes det er flott kvinner kann få hoppe :) Ikke noe å klaske seg i panna etter

Anonymkode: 1b017...e48

Fordi, som Yggeseth poengterte, det er en del gode grunner til at kvinner ikke klarer det og det er farlig for kvinner.

Eksempel:

 

Anonymkode: 7a1dc...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi, som Yggeseth poengterte, det er en del gode grunner til at kvinner ikke klarer det og det er farlig for kvinner.

Eksempel:

 

Anonymkode: 7a1dc...ea1

Så ingen menn kan skade seg? Kun kvinner? Du virker bare dømmende og at menn er bedre. Du mener vel sikkert at kvinner ikke skal kjøre snowboard siden de kan skade seg og er farlig for kvinnene?

Anonymkode: 1b017...e48

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så ingen menn kan skade seg? Kun kvinner? Du virker bare dømmende og at menn er bedre. Du mener vel sikkert at kvinner ikke skal kjøre snowboard siden de kan skade seg og er farlig for kvinnene?

Anonymkode: 1b017...e48

Neida, jeg synes det er underholdende å se jentene prøve seg på snowboard. Men nå hadde Yggeseth en god del begrunnelser til hvorfor kvinner ikke burde få lov å drive med skihopping, uten at jeg skal dra opp det her. Du får google om du vil lese mer om det.

Anonymkode: 7a1dc...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...