Gå til innhold

OL 2018


Angelheart2

Anbefalte innlegg

Jeg synest det er fantastisk bra med en 4.plass på Marte. Å følge opp en OL-sølv er ekstremt krevende i skiskyting. Særlig når sølvet var overraskende og karrierebeste. Vanskelig å lande etter dette. At hun klarte å henge med så lenge og nærmest var inne i medaljekampen til siste skyting. Var også krevende forhold i dag. En 2.plass og en 4.plass så langt er veldig bra!

Det viser at Marte er god for tiden, og kan klare flere god løp. 

Hyggelig at Tiril fylte på sist da i det minste, og farten er på upåklagelig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, missmcbeal skrev:

Jeg synest det er fantastisk bra med en 4.plass på Marte. Å følge opp en OL-sølv er ekstremt krevende i skiskyting. Særlig når sølvet var overraskende og karrierebeste. Vanskelig å lande etter dette. At hun klarte å henge med så lenge og nærmest var inne i medaljekampen til siste skyting. Var også krevende forhold i dag. En 2.plass og en 4.plass så langt er veldig bra!

Det viser at Marte er god for tiden, og kan klare flere god løp. 

Hyggelig at Tiril fylte på sist da i det minste, og farten er på upåklagelig.

Enig I dette :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det var en bra gjennomføring av begge to, jeg. Tiril hentet seg imponerende inn, ikke verst å ende på topp 10 i dag etter det rennet ho hadde på lørdag. Marte imponerer faktisk. jeg hadde trodd hun ville slite mer i dag. Ikke bare bare å være så fersk i OL og så å skulle forsvare en medalje. Godt jobbet av begge jentene.
Når vi er inne på Tiril så anbefaler jeg for øvrig alle å se første episode av Helt Ramm - Vinter LOL...... :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var trist. Ingen medaljer er jo ikke noe å feire eller være glad for akkurat.

Anonymkode: 3e69d...602

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det var trist. Ingen medaljer er jo ikke noe å feire eller være glad for akkurat.

Anonymkode: 3e69d...602

Håper ikke du har barn I Idrett med den holdningen!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Trollmora skrev:

Håper ikke du har barn I Idrett med den holdningen!

En av dem er din datter?

Anonymkode: 3e69d...602

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det var trist. Ingen medaljer er jo ikke noe å feire eller være glad for akkurat.

Anonymkode: 3e69d...602

Hvorfor ikke? Skirenn f.eks er beintøft og krevende! Har man tøff konkurranse, så er det ikke alle som går helt ned i kjelleren og griner hvis de ikke får medalje. Man må være stolt hvis man kom på 4 plass og heller fokusere på nesre løp. .Litt skuffende er det jo, men ikke noe jeg blir irritert over akkurat. Det er kjempe bra hvis vi havner på pallen, men så lenge de har gjort sitt beste, så får vi heller håpe på medalje neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det var trist. Ingen medaljer er jo ikke noe å feire eller være glad for akkurat.

Anonymkode: 3e69d...602

Altså, dette vitner om at du ikke følger med eller har noe særlig erfaring med skiskyting når du kan komme med en sånn kommentar etter 2 løp, der vi tross alt har har en sølvmedalje og en 4.plass. Ingen av de norske jentene er særlig store medaljefavoritter. Vi vet at Tiril er god når hun treffer, men det er sjeldent at hun treffer så bra at hun faktisk ikke kan ta med i beregningen. Man kan iallfall ikke bli skuffet når det ikke skjer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si at det er så typisk at folk plutselig ser på sporter de vanligvis ikke følger med på under OL, så lirer de av seg kommentarer om at det er så skuffende at det ikke blir medalje, når de ikke aner noenting om sporten eller hvilken forutsetninger man faktisk har.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En av dem er din datter?

Anonymkode: 3e69d...602

Hvilken rolle spiller det hvem hun er datter av? Jeg sier at jeg ikke håper DU har barn i idrett med de holdningene du viser her.

Endret av Trollmora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt spennende nå 😱 Håper vi tar en medalje i skiskyting . Kom igjen Norge :yvonne:

Anonymkode: d5697...8eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Trollmora skrev:

HVilken rolle spiller det hvem hun er datter av? Jeg sier at jeg ikke håper DU har barn i idrett med de holdningene du viser her.

Fordi du var så touchy så jeg tenkte det var fordi noen av dem var din datter?

Anonymkode: 3e69d...602

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sykt spennende nå 😱 Håper vi tar en medalje i skiskyting . Kom igjen Norge :yvonne:

Anonymkode: d5697...8eb

Herrene har absolutt imponert i dag ja! Dette er vanvittig spennende! :tommelopp:

Anonymkode: 7a1dc...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...