Gå til innhold

OL 2018


Angelheart2

Anbefalte innlegg

Gjest engangstilfelle
7 minutter siden, Trollmora skrev:

Få vite om ca 45 min om det faktisk blir :goodbye:

Krysser fingrene for st vinden roer seg og vi får en medalje der også.

På tide med en gratulasjon til Sverre Lunde Pedersen med bronsjemedalje også :mynona:

:goodbye:

Jeg har ikke fått med meg at det kanskje blir utsatt. Det var fint du skrev. Da krysser jeg også fingrene, så får vi høre kl. 11 hva det blir til.  🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest engangstilfelle
7 minutter siden, Trollmora skrev:

Det blir :mynona:

Håper gutta takler vinden 🙈

Flott!

Håper vinden ikke varierer altfor mye underveis,  men at forholdene blir like for alle. Dette blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra Bjøntegaard var våken å skrudde på liggende. Håpløs skyting ellers så langt 🤨

Endret av Trollmora
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei :frkk: Skiskytinga ble desverre ikke sånn jeg hadde sett for meg.....og så brukte de (TvN) oppkjøringa til rennet som unnskyldning for ikke å sende medaljeseremonien :raven: Skuffa!

Kjenner jeg er kommet dit hvor jeg betaler gladelig lisensen min for å få store mesterskap tilbake på NRK!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da slo vi sjing sjong kinamennene i curling og vi er videre i kvartfinalen i mixed curling!

Anonymkode: 7a1dc...ea1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når er det medaljesermoni? :) Eller har det vært? Tenkte for skiløperne som gikk idag tidlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Når er det medaljesermoni? :) Eller har det vært? Tenkte for skiløperne som gikk idag tidlig

Det er medaljeseremoni kl 11 hver dag. Sendes på en av Eurosportkanalene tror jeg. Så den har vært og TVNorge snøt oss for den pga annen sending :raven:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da slo vi sjing sjong kinamennene i curling og vi er videre i kvartfinalen i mixed curling!

Anonymkode: 7a1dc...ea1

Semifinalen faktisk 😉

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Centrino skrev:

Semifinalen faktisk 😉

Ja, selvfølgelig! :) 

Anonymkode: 7a1dc...ea1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Trollmora skrev:

Nei og nei :frkk: Skiskytinga ble desverre ikke sånn jeg hadde sett for meg.....og så brukte de (TvN) oppkjøringa til rennet som unnskyldning for ikke å sende medaljeseremonien :raven: Skuffa!

Kjenner jeg er kommet dit hvor jeg betaler gladelig lisensen min for å få store mesterskap tilbake på NRK!

Savner Rike, Carlsen og Lunde får jo selvfølgelig ikke de tilbake, men NRK sitter på mye kompetanse, uten tvil, Svensen skulle kommentert skyting på samme måte som Lunde, ikke kommet inn i ettertid 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Apis skrev:

Savner Rike, Carlsen og Lunde får jo selvfølgelig ikke de tilbake, men NRK sitter på mye kompetanse, uten tvil, Svensen skulle kommentert skyting på samme måte som Lunde, ikke kommet inn i ettertid 

Apis? Alt er privatisert. NRK har ikke råd til de enorme summene som en må ut med for å kunne kjøpe disse sendingene. 

Anonymkode: 7a1dc...ea1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Trollmora skrev:

Det er medaljeseremoni kl 11 hver dag. Sendes på en av Eurosportkanalene tror jeg. Så den har vært og TVNorge snøt oss for den pga annen sending :raven:

Kl 14 vel?

Anonymkode: 42b4c...19c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 9.2.2018 den 12.19, piapeanøtt skrev:

Dette er tull eller?

Nei, dette er ikke tull. Er ikke det som står på sykmeldingen da, der står det jo en gyldig diagnose.

Anonymkode: 42f44...cfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kl 14 vel?

Anonymkode: 42b4c...19c

Nei? Det var under oppkjøringa til skiskytingen som starta kl 12:10 så det må være kl 11? 

Eller nå ble jeg fryktelig usikker 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan
13 minutter siden, Trollmora skrev:

Nei? Det var under oppkjøringa til skiskytingen som starta kl 12:10 så det må være kl 11? 

Eller nå ble jeg fryktelig usikker 😅

Medaljene ble ikke overrekt kl 11. Det var rundt kl 14.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, thejohan skrev:

Medaljene ble ikke overrekt kl 11. Det var rundt kl 14.

Ok, beklager - da tok jeg feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...