Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

OL 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er det bla annet sprint - og der bør vi slå til med flere medaljer! 

Tror pallen for damer blir Falla, Nilsson og Harsem (gull, sølv og bronsje) Outsider i Jessica Diggins. Pallen for menn tror jeg blir  Klæbo, Iversen og Bolsujnov (vet ikke om det skrives sånn) Outsider Goldberg

Skrevet

Jeg ser på :) Troa på vi tar medalje 

Skrevet

Jeg ser også på.....(heldigvis er vi MANGE som lurkikker OL på jobb!) - men jeg må I et møte sånn midt I prologene :frkk: Skulle vært møtefri når det er renn I OL :P

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han fikk likevel siste stikk, hun fikk aldri representere Norge. Lurer på hva hun driver med idag? Selger pølser på sin lokale bensinstasjon?

Anonymkode: 7a1dc...ea1

Etter hun la opp som hopper utdannet hun seg til sykepleier. Idag er hun på jobb

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, Trollmora skrev:

I dag er det bla annet sprint - og der bør vi slå til med flere medaljer! 

Tror pallen for damer blir Falla, Nilsson og Harsem (gull, sølv og bronsje) Outsider i Jessica Diggins. Pallen for menn tror jeg blir  Klæbo, Iversen og Bolsujnov (vet ikke om det skrives sånn) Outsider Goldberg

Jøss - har allerede bommet på tippingen min. Harsem ute I kvarten :raven: Kanskje burde Astrid fått muligheten.....men det blir jo bare spekulasjoner. Maiken er heldigvis trygt videre.

Skrevet

Heidi Weng imponerer :nordvesta: Hadde ikke store forventninger til henne I dag for å være ærlig.

Skrevet

"Takk for innsatsen.. og god bedring, holdt jeg på å si" sa tvnorges reporter til Harsem.

Anonymkode: 9ed5e...36b

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Takk for innsatsen.. og god bedring, holdt jeg på å si" sa tvnorges reporter til Harsem.

Anonymkode: 9ed5e...36b

Her var lyden så dårlig at jeg fikk ikke med meg annet enn hulkene til Harsem.

Tror vi Ingvill legger inn protest etter å ha blitt hindret I sin kvartfinale?

(Det går ikke heeeelt som jeg hadde tenkt dette altså :fart2:)

Skrevet

Trodde russerne var utestengt. De er jo dopet alle sammen.

Anonymkode: 886f5...70a

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Trodde russerne var utestengt. De er jo dopet alle sammen.

Noen er utestengt, og Russland som nasjon er utestengt, men det er noen russiske utøvere som går under hvitt flagg og de har levert rene prøver etter som jeg har forstått.

Skrevet
23 minutter siden, Trollmora skrev:

Noen er utestengt, og Russland som nasjon er utestengt, men det er noen russiske utøvere som går under hvitt flagg og de har levert rene prøver etter som jeg har forstått.

Skammelig at de får delta. Russere har ingenting i OL å gjøre.

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skammelig at de får delta. Russere har ingenting i OL å gjøre.

Så lenge de ikke har urine prøver eller for høye blodverdier så synes jeg faktisk de skal få gå! Hvis ikke blir det litt sånn at Bjørgen ikke skal få gå fordi Johaug er doping dømt, og at Klæbo ikke får gå for Martin broker inhalator.

Skrevet

Filler'n! Allan datt (skjøyter). :( 

Anonymkode: 7a1dc...ea1

Skrevet

John Morris vant akkurat Curling for Canada.

Skrevet

igjen en katastrofal dag for de norske langrens kvinnene.

Annonse
Skrevet

Jess! Ett gull i alle fall. Da trenger jeg ikke skamme meg helt over å være norsk.

Anonymkode: 3e69d...602

Skrevet

Gull til Johannes og sølv til Maiken :nordvesta:

Skrevet

Wooohooo!! Sølv til Falla og gull til Klæbo!  Og Golberg som går inn til fjerdeplass! Fantastisk!! Og Stina Nilsson er så imponerende dette OL-et. 

Blir så nervøs av å se på, så jeg endte til slutt bak sofaen i det finalene begynte. Nei, dette var gøy, dere!

Gjest N-Nøff
Skrevet
2 minutter siden, bopera skrev:

Wooohooo!! Sølv til Falla og gull til Klæbo!  Og Golberg som går inn til fjerdeplass! Fantastisk!! Og Stina Nilsson er så imponerende dette OL-et. 

Blir så nervøs av å se på, så jeg endte til slutt bak sofaen i det finalene begynte. Nei, dette var gøy, dere!

Og jeg som hadde tenkt til å se reprisene i kveld. Sukk.

Skrevet
2 minutter siden, Neinøff skrev:

Og jeg som hadde tenkt til å se reprisene i kveld. Sukk.

Hvorfor er du her og leser, da? 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...