Gå til innhold

OL 2018


Angelheart2

Anbefalte innlegg

Heia alle de andre! Bortsett fra hopp og kombinert, der må de norske gjerne gjør det bra 😁

Anonymkode: 1ae16...a40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest piapeanøtt
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gleder meg som ett barn på julekvelden til å se hele OL. Hvert eneste minutt.

Jeg ble sykmeldt på Onsdag og det er for en grunn, nemlig OL 😊 

Anonymkode: 42f44...cfc

Dette er tull eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi i gang! For en gangs skyld er det å være frilanser ganske greit😊

Elsker vinteridrett, så spørs om jeg har snudd døgnet helt innen slutten av februar. Er også spent på hvordan TVNorge kommer til å takle oppgaven. Hittil er jeg ikke videre imponert, da jeg syns det er lite og dårlig informasjon. Det er ikke intuitivt for alle at man må inn på eurosport.no for å finne utfyllende informasjon om sendingene, så vi har fått en del telefoner fra foreldre, besteforeldre og svigermor. Jeg skal gi de en sjanse, men tror det skal en del til for å fylle skoene til NRK når det kommer til dekning av store idrettsarrangement.

Hva syns dere om åpningsseremonien, da? Syns den var vakker i begynnelsen, digget Welcome-fyrverkeriet, men kanskje litt kjedelig så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, fikk så klart ikke med meg åpningsseremonien :sur: Jeg glemte den helt. Ser den går i reprise 21.40 på TV Norge, men da er jeg på hyttetur uten tv. Jaja. Håper ikke det blir for mye reklame da. Det var ille da OL gikk på TV2 forrige gang. Var jo reklame hele tiden 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, bopera skrev:

Da er vi i gang! For en gangs skyld er det å være frilanser ganske greit😊

Elsker vinteridrett, så spørs om jeg har snudd døgnet helt innen slutten av februar. Er også spent på hvordan TVNorge kommer til å takle oppgaven. Hittil er jeg ikke videre imponert, da jeg syns det er lite og dårlig informasjon. Det er ikke intuitivt for alle at man må inn på eurosport.no for å finne utfyllende informasjon om sendingene, så vi har fått en del telefoner fra foreldre, besteforeldre og svigermor. Jeg skal gi de en sjanse, men tror det skal en del til for å fylle skoene til NRK når det kommer til dekning av store idrettsarrangement.

Hva syns dere om åpningsseremonien, da? Syns den var vakker i begynnelsen, digget Welcome-fyrverkeriet, men kanskje litt kjedelig så langt.

Enig I at åpningsseremonien ikke har vært en høydare.

Jeg har nappet ut en oversikt over sendingene og hvilke kanaler som sender hva og når fra en lokalavis faktisk så den blir flitting brukt de neste ukene.

Men hva synes vi om at mange! russere konkurrerer under "hvitt" flagg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, LeilaS skrev:

Åh, fikk så klart ikke med meg åpningsseremonien :sur: Jeg glemte den helt. Ser den går i reprise 21.40 på TV Norge, men da er jeg på hyttetur uten tv. Jaja. Håper ikke det blir for mye reklame da. Det var ille da OL gikk på TV2 forrige gang. Var jo reklame hele tiden 🙄

TV2 stinker uansett hvilken idrett de sender, om det er Håndball, Vintersport eller hva det nå måtte være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen fra det norske kongehuset representert? Ser at den danske prinsen måtte reise hjem da farens tilstand er alvorlig.....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Trollmora skrev:

TV2 stinker uansett hvilken idrett de sender, om det er Håndball, Vintersport eller hva det nå måtte være.

Vet. :roll: bra ikke de skal sende OL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesielt med innmarsj etter det koreanske alfabetet. Helt umulig å vite hvem som kommer når. Man har jo som regel rekkefølgen sånn omtrentlig inne...
Men nå kommer fakkelen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok seg opp til slutt! De dronene var vanvittig imponerende, og hun som sang OL-hymnen sang helt nydelig. Var rørende å se hvor mye det betydde for skøyteløperen å tenne ilden, hun var tydelig rørt. Og den lyssøylen var kjempetøff. Jeg var ikke så begeistret i begynnelsen, men det ble noen flotte øyeblikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Fikk med meg store deler av åpningsseremonien, den var stort sett bra. Og de dronene - wow!

Og i morgen tidlig er det i gang på ordentlig :nori:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok..nå er åpningen ferdig, og så kommer Big Bang Theory. Hvor ble det av OL? Hvor må jeg nå? Hvor og når er OL-studio? Savner NRK, jeg.

Anonymkode: 24e70...29a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok..nå er åpningen ferdig, og så kommer Big Bang Theory. Hvor ble det av OL? Hvor må jeg nå? Hvor og når er OL-studio? Savner NRK, jeg.

Anonymkode: 24e70...29a

Nå er det vel hopp i reprise og curling i reprise på Eurosport kanalene, ikke noe som skjer før i natt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da får de altså se å holde OL sendingene på sportskanalene, er jo det sportskanalene er designet for å vise sport. Hva er poenget med disse kanalene om man drar med søppelet over alle vanlige kanaler og dytter programmer som ellers ikke blir dyttet til fordel for dette? Jeg er ikke interessert i sport og har ikke særlig lyst til å slå av tv'en bare fordi de ikke kan forholde seg til kanalen som er designet for akkurat dette! 

Muligens smålig av meg, men når man dytter programmer opp fordi det skal vises noen som løper ski eller sparker ball så blir jeg irritert, vertfall når de har egne kanaler for det!:P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor fortsetter nettaviser å gnåle om Petter Northug heile tiden? 

Burde egentlig ha vært langt mer spennende mer utøvere som faktisk skal delta på noe, isteden for en som ikke skal delta på noe som helst i nærmeste fremtid...

Anonymkode: d218b...6e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, Angelheart2 skrev:

Spesielt med innmarsj etter det koreanske alfabetet. Helt umulig å vite hvem som kommer når. Man har jo som regel rekkefølgen sånn omtrentlig inne...
Men nå kommer fakkelen!

Sånn plutselig? Midt under innmarsjen? Håper de hadde plassert den under F da iallefall, før Frankrikes delegasjon  liksom :fnise:

Endret av NullHull
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...