Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Catalina Culès skrev:

Innrømmer at jeg også liker humler 

tenor.gif

Tenk så artig hvis de kunne snakke? Ser for meg at det hadde blitt mye oi oi oi oi oi .. ai ai ai ai ai når de prøver å lande :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
3 minutter siden, Rumle skrev:

Tenk så artig hvis de kunne snakke? Ser for meg at det hadde blitt mye oi oi oi oi oi .. ai ai ai ai ai når de prøver å lande :fnise:

Ja :fnise: Søte og klomsete 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjevla
På 5.4.2019 den 21.14, Rumle skrev:

Innrømmer at jeg har lyst på sjokolade (igjen) :sleep:

Innrømmer at jeg har kjøpt en allerede, og skal spise den nå 😁

21 minutter siden, Rumle skrev:

Og lager små hengekøyer som de kan hvile i, i skyggen under favorittblomstene :ninuskapus:

Fantastisk 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fant jeg en stor kasse...nei...en stor kasse og en stor sort sekk :rodme: med senhøst og vintertøy som jeg ikke
har brukt før. Det er lenge siden jeg strikket/heklet og kjøpte akkurat dette her, men nå skal de innerste gjemmer
ut i lyset og jeg kjente på en god følelse som vokste seg frem og ville ut: Jeg Gleder Meg Til Skikkelig Høst igjen!!!

:mynona:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

I dag fant jeg en stor kasse...nei...en stor kasse og en stor sort sekk :rodme: med senhøst og vintertøy som jeg ikke
har brukt før. Det er lenge siden jeg strikket/heklet og kjøpte akkurat dette her, men nå skal de innerste gjemmer
ut i lyset og jeg kjente på en god følelse som vokste seg frem og ville ut: Jeg Gleder Meg Til Skikkelig Høst igjen!!!

Herlig da :laugh: blir som en gratis shoppingrunde :yvonne:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Først vår og sommer! :opplyser:

:ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
Akkurat nå, Rumle skrev:

Først vår og sommer! :opplyser:

:ler:

Nemlig vi kan ikke hoppe over de :jolie:

😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Catalina Culès skrev:

Nemlig vi kan ikke hoppe over de :jolie:

😄

Nope, men hoppen prøver seg alltid når hun begynner å ane sommertemperaturer :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
Akkurat nå, Rumle skrev:

Nope, men hoppen prøver seg alltid når hun begynner å ane sommertemperaturer :fnise:

😂 Hun får kjøpe seg ei stor vifte 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp:  Jeg har tenkt veldig på i fjor sommer, for det ble varmt i dag.
Jeg kjente at jeg godt kunne ha hoppet over sommeren i år. Hadde vært kjempefint.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

:jepp:  Jeg har tenkt veldig på i fjor sommer, for det ble varmt i dag.
Jeg kjente at jeg godt kunne ha hoppet over sommeren i år. Hadde vært kjempefint.

Er enig med at den varmen i fjor var ille, men hadde vært veldig ok med en vanlig norsk sommer da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper årets sommer blir litt kjøligere enn hva den var i fjor. Jeg liker sol og varme men i fjor var det for mye av det gode.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får sikkert en sånn fryktelig varm sommer igjen. Det har jeg på følelsen i min giktiske lilletå. :sukk: Dessverre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Winza
9 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Vi får sikkert en sånn fryktelig varm sommer igjen. Det har jeg på følelsen i min giktiske lilletå. :sukk: Dessverre. 

Glad jeg har gulvviften min klar denne gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra! :jepp: Jeg har begynt å bruke to av mine og vurderer å kjøpe en av de minste viftene for å plassere
på et dødpunkt i kåken min. De store tar så mye plass, men jeg hadde ikke klart meg uten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Bra! :jepp: Jeg har begynt å bruke to av mine og vurderer å kjøpe en av de minste viftene for å plassere
på et dødpunkt i kåken min. De store tar så mye plass, men jeg hadde ikke klart meg uten. 

Finnes mini vifter som man kan koble til mobilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok ha en som går på strøm og kan stå pent helt av seg selv. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...