Geir-Anders Skrevet 26. mars 2019 #1581 Del Skrevet 26. mars 2019 Må innrømme at Hoppe er tidlig oppe på en tirsdag morgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. mars 2019 Forfatter #1582 Del Skrevet 26. mars 2019 Hun er som regel oppe tidlig hver eneste dag og noen ganger styggtidlig. <<< Hun er et A-menneske! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isbre Skrevet 26. mars 2019 #1583 Del Skrevet 26. mars 2019 Må innrømme at det ble døgning i natt, og det ble harde runder med sjakk på lichess istedenfor å gjøre noe annet fornuftig som å lese i pensumbøkene. Oopsie doodle 🏔️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geir-Anders Skrevet 26. mars 2019 #1584 Del Skrevet 26. mars 2019 9 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Hun er som regel oppe tidlig hver eneste dag og noen ganger styggtidlig. <<< Hun er et A-menneske! Kjenner til akkurat slike ting. 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 26. mars 2019 #1585 Del Skrevet 26. mars 2019 3 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Trenger jo ikke å bli en 100% avslørende bok, men bare en man småskribler om sitt eget løst og fast og trener på å skrive...hvis det er det en har lyst til. Jeg står klar til å lese jeg også...og bare for å nevne det, så var det akkurat sånn en viss "Aldrisur" også funderte før hun våget seg utpå med sin egen dagbok og den vokste og vokste og ble til et veldig hyggelig treffpunkt. Man trenger ikke å si mere enn man vil. Hun er alltid snill og hyggelig hun der. 👍🏼 I natt har jeg sovet dypere og bedre. En frisk kveldstur var velgjørende for meg i går. Tusen takk for oppmuntring og gode råd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 26. mars 2019 #1586 Del Skrevet 26. mars 2019 11 timer siden, Nettvenn skrev: Skjønner,det kan kanskje bli litt slik at man kjenner seg 'forpliktet'(vet ikke helt hvilket ord jeg skal bruke)... til å følge opp og sånn;jeg vet ikke. Jeg skriver litt i andres dagbøker,er jo veldig koselig å følge andre da 🙂 Jeg ville gledelig fulgt med på dagboken din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 26. mars 2019 #1587 Del Skrevet 26. mars 2019 Akkurat nå, Winza skrev: Jeg ville gledelig fulgt med på dagboken din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 26. mars 2019 #1588 Del Skrevet 26. mars 2019 Jeg har prøvd meg på dagbok, ett par ganger, men ingen gidder å skrive i de, så har gitt opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. mars 2019 Forfatter #1589 Del Skrevet 26. mars 2019 Det er jo du selv som skal skrive den boka. Den er der for din skyld, men vi som leser følger deg der. Veldig prating skjer i alle andre tråder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 26. mars 2019 #1590 Del Skrevet 26. mars 2019 3 minutter siden, Catalina Culès skrev: Jeg har prøvd meg på dagbok, ett par ganger, men ingen gidder å skrive i de, så har gitt opp. Hadde jeg visst at du har dagbok,så skulle jeg besøkt deg jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 26. mars 2019 #1591 Del Skrevet 26. mars 2019 3 minutter siden, Nettvenn skrev: Hadde jeg visst at du har dagbok,så skulle jeg besøkt deg jeg 4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Det er jo du selv som skal skrive den boka. Den er der for din skyld, men vi som leser følger deg der. Veldig prating skjer i alle andre tråder. Jo, men er litt koselig med besøk også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 26. mars 2019 #1592 Del Skrevet 26. mars 2019 8 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Det er jo du selv som skal skrive den boka. Den er der for din skyld, men vi som leser følger deg der. Veldig prating skjer i alle andre tråder. Sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. mars 2019 Forfatter #1593 Del Skrevet 26. mars 2019 Jeg innrømmer at dette er noe av det dummeste motepåfunnet jeg har sett i nesten hele mitt liv. 1300,- kroner for fullstendig ødelagt bukse. Hva slags mennesker går med sånne plaggrester? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 26. mars 2019 #1594 Del Skrevet 26. mars 2019 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Jeg innrømmer at dette er noe av det dummeste motepåfunnet jeg har sett i nesten hele mitt liv. 1300,- kroner for fullstendig ødelagt bukse. Hva slags mennesker går med sånne plaggrester? Så stygt o: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 26. mars 2019 #1595 Del Skrevet 26. mars 2019 Jeg innrømmer at jeg nå skal få unnagjort noen greier, som jeg egentlig burde gjort for noen dager siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. mars 2019 Forfatter #1596 Del Skrevet 26. mars 2019 Jeg har også noe jeg bør... Skal vi ta liten kg-pause og gjøre fornuftige ting en liten stund alle sammen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 26. mars 2019 #1597 Del Skrevet 26. mars 2019 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg innrømmer at dette er noe av det dummeste motepåfunnet jeg har sett i nesten hele mitt liv. 1300,- kroner for fullstendig ødelagt bukse. Hva slags mennesker går med sånne plaggrester? Ikke pent. Hver sin smak. Kan jo lage sånne selv, så slipper man betale dyre dommer for "ødelagte" bukser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 26. mars 2019 #1598 Del Skrevet 26. mars 2019 6 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Hun er alltid snill og hyggelig hun der. 👍🏼 15 timer siden, Nettvenn skrev: Det ser så ok ut,så en dag tar jeg nok motet til meg Må gi deg flere klemmer i dag,du er så snill og hyggelig Tusen takk dere to, blir helt rørt her når jeg bare er helt meg selv her inne. Der skal sies at dere begge er kjempehyggelige, smarte og inkluderende. Morsomme innlegg har dere også. Det er en grunn til at jeg trives på Kg, ja. Håper dere blir her lenge, lenge. Jeg kommer ikke til å slutte å gi gode ord til denne fine gjengen. Det er bare hyggelig å spre litt god stemning. Så får de som mener at vi smisker være seg om det. Eller aller helst bli med og delta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 26. mars 2019 #1599 Del Skrevet 26. mars 2019 18 minutter siden, The R. S skrev: Tusen takk dere to, blir helt rørt her når jeg bare er helt meg selv her inne. Der skal sies at dere begge er kjempehyggelige, smarte og inkluderende. Morsomme innlegg har dere også. Det er en grunn til at jeg trives på Kg, ja. Håper dere blir her lenge, lenge. Jeg kommer ikke til å slutte å gi gode ord til denne fine gjengen. Det er bare hyggelig å spre litt god stemning. Så får de som mener at vi smisker være seg om det. Eller aller helst bli med og delta Jeg har blitt anklaget for å smiske masse opp igjennom årene fordi jeg er hyggelig mot så mange, slike mennesker som sier slikt er sørgelige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. mars 2019 Forfatter #1600 Del Skrevet 26. mars 2019 Helt sant....og antagelig litt misunnelige for at de selv ikke tør å være her sammen med oss. Det tror jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå