Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

 

       Å, jadda, jeg kan sykle og praktiserer det også faktisk. ;) 

:tommelopp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innrømmer at jeg gjør det. Og at jeg alltid har gjort det!

 

Til Dixons innlegg var det,  ja.

Endret av Jerry Lee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
57 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Innrømmer at jeg ikke tror på anklagene mot Michael Jackson. 

jeg tror på det.

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
Akkurat nå, Daryl Dixon skrev:

Skulle så gjerne vist fasiten!

Vi får nok aldri vite den....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
Akkurat nå, Catalina Culès skrev:

Vi får nok aldri vite den....

Det får bli et mysterium, og det mysteriumet tror jeg aldri dør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza
2 timer siden, Daryl Dixon skrev:

Innrømmer at jeg ikke tror på anklagene mot Michael Jackson. 

Ikke jeg heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sittet mye på Finn.no  I der siste må jeg, for jeg skal kjøpe noe som for det meste selges der. Og kjenner på meg at jeg blir irritert av dette i tide og utide...

 

 

C32DA0F6-FE28-4498-A5D6-F5C937D27859.jpeg

Endret av GjestSiden2006
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer at jeg plutselig kledde på meg masse og tok med to digre poser med ombruksting...
og så gikk jeg kveldstur til nærmeste fretex-boks. Det ble halvannen times effektiv trim og nå er jeg 
nydusjet, nypåkledd med duftende tøy, hår og røde roser i kinnene. Kaldt og stjerneklart ute. :rodmer: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Flinking!:jepp: Så deilig å få unnagjort 'levereting',og så samtidig få trim og friskluft,rene kinderegget :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer at jeg lurer på om jeg hadde turt å lage meg dagbok på KG :sjenert:
Tenkte jeg skulle finne et sted jeg kunne 'prøve' først..
Så bra med en side på 'Dagbøker' som heter Treningsdagbok;her kan jeg trene på å skrive dagbok tenkte jeg ... :ler:
Det er selvsagt dagbøker for de som trener fysisk. Opp og jogg,ta ørten situps osv (leste litt feil kan man trygt si)
Men sååå,fant jeg ut at det er en egen seksjon for Prøverdagbok,supert her kan jeg prøve/teste det å skrive dagbok,før jeg virkelig stuper ut i det... Men det er jo for de som vil prøve noe heeelt annet. :ler:

Nå sitter jeg her og ler høyt;tror jeg må lære meg å lese før jeg kaster meg ut i slike skumle greier som dagbøker :ler:
Jaja,det er lov å le..,snakk om å være på lese-bærtur!

:skratte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nettvenn skrev:

Jeg innrømmer at jeg lurer på om jeg hadde turt å lage meg dagbok på KG :sjenert:
Tenkte jeg skulle finne et sted jeg kunne 'prøve' først..
Så bra med en side på 'Dagbøker' som heter Treningsdagbok;her kan jeg trene på å skrive dagbok tenkte jeg ... :ler:
Det er selvsagt dagbøker for de som trener fysisk. Opp og jogg,ta ørten situps osv (leste litt feil kan man trygt si)
Men sååå,fant jeg ut at det er en egen seksjon for Prøverdagbok,supert her kan jeg prøve/teste det å skrive dagbok,før jeg virkelig stuper ut i det... Men det er jo for de som vil prøve noe heeelt annet. :ler:

Nå sitter jeg her og ler høyt;tror jeg må lære meg å lese før jeg kaster meg ut i slike skumle greier som dagbøker :ler:
Jaja,det er lov å le..,snakk om å være på lese-bærtur!

:skratte:

Lag :strix: jeg følger gjerne! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kjevla
På 21.3.2019 den 20.31, Cafedama skrev:

Vindu spray gjør susen i farta 😂🧡

 

Gi meg heller en kaffekopp. Bruker ikke penger på vinduspray når jeg synes det er unødvendig å vaske vinduet :nigo: 

tar kanskje brannslangen hvis ei måke driter på vinduet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, The R. S skrev:

Lag :strix: jeg følger gjerne! 

Takk ,skal du ha :klem1: Men jeg lar det bli med tanken foreløpig;jeg sliter noe med lese/skrivinga mi,så får jobbe litt med det + selvtilliten min ang. slike ting først :)  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nettvenn skrev:

Takk ,skal du ha :klem1: Men jeg lar det bli med tanken foreløpig;jeg sliter noe med lese/skrivinga mi,så får jobbe litt med det + selvtilliten min ang. slike ting først :)  

Såklart, hva du selv føler deg komfortabel med :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, The R. S skrev:

Såklart, hva du selv føler deg komfortabel med :klemmer:

Det ser så ok ut,så en dag tar jeg nok motet til meg:jepp:  Må gi deg flere klemmer i dag,du er så snill og hyggelig :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
10 minutter siden, Nettvenn skrev:

Takk ,skal du ha :klem1: Men jeg lar det bli med tanken foreløpig;jeg sliter noe med lese/skrivinga mi,så får jobbe litt med det + selvtilliten min ang. slike ting først :)  

Hadde dagbøker på kg selv før, kjekt å ha :) jeg sluttet med dagbøker etterhvert fordi jeg ikke har mye å prate om og er heller aktiv i andres dagbøker da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Winza skrev:

Hadde dagbøker på kg selv før, kjekt å ha :) jeg sluttet med dagbøker etterhvert fordi jeg ikke har mye å prate om og er heller aktiv i andres dagbøker da :) 

Skjønner,det kan kanskje bli litt slik at man kjenner seg 'forpliktet'(vet ikke helt hvilket ord jeg skal bruke)... til å følge opp og sånn;jeg vet ikke. Jeg skriver litt i andres dagbøker,er jo veldig koselig å følge andre da 🙂 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Nettvenn skrev:

Jeg innrømmer at jeg lurer på om jeg hadde turt å lage meg dagbok på KG 

Trenger jo ikke å bli en 100% avslørende bok, men bare en man småskribler om sitt eget løst og fast
og trener på å skrive...hvis det er det en har lyst til. Jeg står klar til å lese jeg også...og bare for å nevne det,
så var det akkurat sånn en viss "Aldrisur" også funderte før hun våget seg utpå med sin egen dagbok
og den vokste og vokste og ble til et veldig hyggelig treffpunkt. Man trenger ikke å si mere enn man vil.  :) 

8 timer siden, Nettvenn skrev:

Må gi deg flere klemmer i dag,du er så snill og hyggelig 

     Hun er alltid snill og hyggelig hun der. 👍🏼 

I natt har jeg sovet dypere og bedre. En frisk kveldstur var velgjørende for meg i går. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...