Frøkensina Skrevet 15. februar 2019 #1101 Del Skrevet 15. februar 2019 3 minutter siden, SVK skrev: Nei, Freia er ikke Freia lenger. Planen min er for øvrig å prøve å lage litt egen sjokolade til jul. Så er jeg sikker på at jeg kan få beholde mine tradisjoner uavhengig av hva de multinasjonale selskapene tjener mest mulig penger på. Lurt, og spennende om du får det til. Finnes det oppskrifter på de ulike i Dessertsjokoladen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 15. februar 2019 #1102 Del Skrevet 15. februar 2019 Og jeg innrømmer at jeg ikke liker mørk sjokolade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. februar 2019 #1103 Del Skrevet 15. februar 2019 Just now, Frøkensina said: Lurt, og spennende om du får det til. Finnes det oppskrifter på de ulike i Dessertsjokoladen? Har ikke sett noen på Dessertsjokolade. Men burde jo være mulig å få til noe. Det var jo kun to typer sjokolade, mørk og lys. Plettene, kringlene og platene var vel også kun ren sjokolade? Så var det krokan i stengene? Mulig det er ikke er så lett å få til de sjokoladelinsene(de som minnet om nonstops bare med mørk sjokolade). Har tittet litt på nettet og slik jeg har forstått det så er det ikke så lett å få til det ytterste laget på linsene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. februar 2019 Forfatter #1104 Del Skrevet 15. februar 2019 55 minutter siden, Frøkensina skrev: Hvor mye er litt tid Hoppe? De sier det kan bli siste vinteren, så jeg vet ikke. 14 minutter siden, Catalina Culès skrev: Da må du hamstre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 15. februar 2019 #1105 Del Skrevet 15. februar 2019 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: De sier det kan bli siste vinteren, så jeg vet ikke. Tenkte på sitronkjeksen, før den triste sjokoladebeskjeden Forresten innrømmer jeg gjerne at jeg så inderlig savner franske vafler-kjeksen! De tynne med hasselnøttfyll. De smakte sommer og snille besteforeldre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. februar 2019 Forfatter #1106 Del Skrevet 15. februar 2019 Sikkert ikke denne, men...det er sånn fyll og vaffelkjeksfølelse... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 15. februar 2019 #1107 Del Skrevet 15. februar 2019 (endret) 14 minutter siden, Frøkensina skrev: Tenkte på sitronkjeksen, før den triste sjokoladebeskjeden Forresten innrømmer jeg gjerne at jeg så inderlig savner franske vafler-kjeksen! De tynne med hasselnøttfyll. De smakte sommer og snille besteforeldre Disse du mener ? De var gode ja Mine besteforeldre hadde også de på lur. Endret 15. februar 2019 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. februar 2019 Forfatter #1108 Del Skrevet 15. februar 2019 Er de til salgs på europris/nille og sånne steder? Mener jeg har sett dem et sted, men husker ikke hvor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 15. februar 2019 #1109 Del Skrevet 15. februar 2019 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Sikkert ikke denne, men...det er sånn fyll og vaffelkjeksfølelse... 1 minutt siden, Catalina Culès skrev: Disse du mener ? De var gode ja Mine besteforeldre hadde også de på lur. Takk det var snilt av dere De smakte helt annerledes dessverre. Ånei, nå kom jeg på Noblesse sjokoladen også Den med tynne, runde crunchy sjokolader. Denne tråden er skummel! Her er de franske vaflene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. februar 2019 Forfatter #1110 Del Skrevet 15. februar 2019 Oijj....de så gode ut. Jeg har...ofte tenkt på at jeg burde kjøpe meg et belgisk vaffeljern, når vi nå først snakker om det, men har latt det være. Noen av dere som har slikt? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 15. februar 2019 #1111 Del Skrevet 15. februar 2019 Jeg har kanskje sagt det før, men jeg forstår ikke hvorfor disse bloggerne er så mye å diskutere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Punhunter Skrevet 15. februar 2019 #1112 Del Skrevet 15. februar 2019 Jeg liker snerken på kakaoen (eller varm sjokolade som andre kaller det). Vet ikke om noen andre som gjør det 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 17. februar 2019 #1113 Del Skrevet 17. februar 2019 Jeg har ikke vært på fylla, men når fyllet ligger mellom kjeks så er det helt nydelig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 17. februar 2019 #1114 Del Skrevet 17. februar 2019 Jeg pleier å dele opp kjeks med fyll og spise delene hver for seg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 17. februar 2019 #1115 Del Skrevet 17. februar 2019 36 minutter siden, The R. S skrev: Jeg pleier å dele opp kjeks med fyll og spise delene hver for seg. Det gjør jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 17. februar 2019 #1116 Del Skrevet 17. februar 2019 4 minutter siden, Catalina Culès skrev: Det gjør jeg også. godt å ikke være alene om det. Smaker litt bedre på den måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 17. februar 2019 #1117 Del Skrevet 17. februar 2019 2 minutter siden, The R. S skrev: godt å ikke være alene om det. Smaker litt bedre på den måten. Har hengt med meg siden jeg var barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. februar 2019 Forfatter #1118 Del Skrevet 17. februar 2019 Jeg innrømmer at jeg legger meg nu. G`natt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. februar 2019 #1119 Del Skrevet 17. februar 2019 Jeg innrømmer at jeg virkelig håper jeg får sove i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. februar 2019 Forfatter #1120 Del Skrevet 18. februar 2019 Jeg innrømmer at jeg var våken litt før fire, forsøkte å sove videre, satte alarmen på 05:00 ...men måtte stå opp lenge før. Jeg burde ha høgd ved noen harde timer, så jeg kanskje fikk bra søvn en gang. Jeg savner den formen for søvn som jeg aldri har hatt. Sånn som mange menn har det. De legger seg og før hodet treffer puta, så sover de. Høylydt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå