Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet
17 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg innrømmer at jeg var våken litt før fire, forsøkte å sove videre, satte alarmen på 05:00
...men måtte stå opp lenge før. Jeg burde ha høgd ved noen harde timer, så jeg kanskje fikk
bra søvn en gang. Jeg savner den formen for søvn som jeg aldri har hatt. Sånn som mange
menn har det. De legger seg og før hodet treffer puta, så sover de. Høylydt! :fnise: 

humf, det er ikke meg - i hvertfall ikke hele tiden, men du har vel erfaring med mange slags menn...eller?? ;) 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Noen ganger spiser jeg sjokolade midt i uka.....:ninja:

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nathalie Cardone har en fantastisk stemme.

Skrevet
19 timer siden, Nietsoj skrev:

humf, det er ikke meg - i hvertfall ikke hele tiden, men du har vel erfaring med mange slags menn...eller??  

Huh? :ninja: Jeg nei??? Jeg har da lest på nett, sjø! :jolie:                                  Du er alle gode tings unntak du. :nigo: 

• Liker 2
Skrevet

Jeg gruer meg til å bli eldre, årene går så fort og føles mer ut som måneder enn år, skulle ønske at tiden gikk like sakte som når jeg var liten

Skrevet
5 minutter siden, Winza said:

Jeg gruer meg til å bli eldre, årene går så fort og føles mer ut som måneder enn år, skulle ønske at tiden gikk like sakte som når jeg var liten

Synes tiden går for fort jeg også. Men tror det gjelder å bruke det som motivasjon til å utnytte tiden man har her på jorden. :jepp:

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg syns ikke Brad Pitt er noe kjekk eller sexy, det har jeg aldri gjort.

Skrevet

Jeg forstår ikke hvordan folk kan synes Angelina Jolie er tiltrekkende.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, SVK skrev:

Synes tiden går for fort jeg også. Men tror det gjelder å bruke det som motivasjon til å utnytte tiden man har her på jorden. :jepp:

Veldig enig i dette. 

Tiden går kjempefort! 

Skrevet

Jeg bryr meg ikke hvordan kjendiser ser ut. Ser på talent (etter smak og behag).

Skrevet

Ser på talentet jeg og, utseende har mindre å si. Men bortsett fra det er jeg ikke filminteressert slik jeg var før.

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg har aldri brukt Snapchat, eller hva det nå heter. Jeg vet heller ikke hva jodel er...

Skrevet

Jeg hadde aldri hørt om jodel før jeg leste det du skrev.

Jeg har heller aldri brult snapchat.

Skrevet

Gruer meg til å legge på nytt sengetøy, har gjort så mye i dag, ganske sliten.

Skrevet

Innrømmer at jeg har glemt å spise i dag.

Skrevet

Var stuptrøtt kl.seks i dag, men greide ikke å sove. :sove:

At jeg ikke har drukket kaffe ennå. :kaffekopp:

Skrevet

Jeg har forsøkt å jodle, det ble ikke bra...men jeg har aldri snappet bilder av meg og mitt til noen. :biggrin: *stolt*

Skrevet

Jeg innrømmer at jeg blir nysgjerrig på å vite mer om noen av brukerne her inne. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...