Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

17 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg innrømmer at jeg var våken litt før fire, forsøkte å sove videre, satte alarmen på 05:00
...men måtte stå opp lenge før. Jeg burde ha høgd ved noen harde timer, så jeg kanskje fikk
bra søvn en gang. Jeg savner den formen for søvn som jeg aldri har hatt. Sånn som mange
menn har det. De legger seg og før hodet treffer puta, så sover de. Høylydt! :fnise: 

humf, det er ikke meg - i hvertfall ikke hele tiden, men du har vel erfaring med mange slags menn...eller?? ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 timer siden, Nietsoj skrev:

humf, det er ikke meg - i hvertfall ikke hele tiden, men du har vel erfaring med mange slags menn...eller??  

Huh? :ninja: Jeg nei??? Jeg har da lest på nett, sjø! :jolie:                                  Du er alle gode tings unntak du. :nigo: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gruer meg til å bli eldre, årene går så fort og føles mer ut som måneder enn år, skulle ønske at tiden gikk like sakte som når jeg var liten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Winza said:

Jeg gruer meg til å bli eldre, årene går så fort og føles mer ut som måneder enn år, skulle ønske at tiden gikk like sakte som når jeg var liten

Synes tiden går for fort jeg også. Men tror det gjelder å bruke det som motivasjon til å utnytte tiden man har her på jorden. :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SVK skrev:

Synes tiden går for fort jeg også. Men tror det gjelder å bruke det som motivasjon til å utnytte tiden man har her på jorden. :jepp:

Veldig enig i dette. 

Tiden går kjempefort! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på talentet jeg og, utseende har mindre å si. Men bortsett fra det er jeg ikke filminteressert slik jeg var før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde aldri hørt om jodel før jeg leste det du skrev.

 

Jeg har heller aldri brult snapchat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har forsøkt å jodle, det ble ikke bra...men jeg har aldri snappet bilder av meg og mitt til noen. :biggrin: *stolt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...