Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg innrømer at jeg ikke vet hvrofor jeg driver å skriver på KG.  Jeg har snart skrevet på dette forumet i 16 år egentlig burde jeg slutte å skrive her. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det syns jeg absolutt at du ikke skulle vurdere, for du er en av de flotte hjørnesteinene som gjør forumet bra.
                                               Hører du det @Aragorn ll Elessar:jepp: 

Dette er ingen innrømmelse, men et høyt og klart synspunkt som...jeg innrømmer at jeg har. :lur: 

• Liker 3
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Innrømmer at jeg syns det er makabert når jegere poserer med dyrene de har skutt, det er jo lik :sukk:

Skrevet

Respektløst. :sukk: 

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Det syns jeg absolutt at du ikke skulle vurdere, for du er en av de flotte hjørnesteinene som gjør forumet bra.
                                               Hører du det @Aragorn ll Elessar:jepp: 

Dette er ingen innrømmelse, men et høyt og klart synspunkt som...jeg innrømmer at jeg har. :lur: 

Enig med hoppe. 

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Catalina Culès skrev:

Innrømmer at jeg syns det er makabert når jegere poserer med dyrene de har skutt, det er jo lik :sukk:

Aldri forstått hvorfor de gjør det. :sad:

Skrevet

Innrømmer glatt at jeg hater snø!

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg innrømmer at jeg hater vinteren, på alle måter.

Skrevet (endret)

*ombestemte meg* :fnise:

Endret av Nettvenn
  • Liker 1
Skrevet

Jeg liker egentlig Game of Thrones litt bedre en Lord of The Rings

• Liker 1
Skrevet

Innrømmer at jeg er usikker på om en avgjørelse jeg har tatt var rett. Jeg fortsetter å prøve og hvis det går riktig vei, var det rett.

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg innrømmer at den vinen jeg drakk i går, smakte forferdelig, så jeg tømte den ut.

Skrevet

Jeg innrømmer at jeg stadig tenker herlige drømmer om ferskt bakverk som jeg ikke alltid har. :rodmer:  "Scones"...
07Wo7TD7dfvPAKATTpck-gkjpBASVhT8x_dSiNPx
                                                https://www.nrk.no/mat/scones-1.6140059

• Liker 2
Skrevet

Jeg innrømmer at jeg logger av for i dag.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke spist scones siden vi lagde det på det som den gang het "skolekjøkken".

Skrevet
45 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Jeg har ikke spist scones siden vi lagde det på det som den gang het "skolekjøkken".

Jeg og, men hos oss het det "heimkunnskap". 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...