Gjest tooquiet Skrevet 27. desember 2018 #821 Del Skrevet 27. desember 2018 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Mine dager er korte og fylt med hyggelige, glade folk. Anbefales å prøve det, @tooquiet Det er ikke alle som har folk i livet sitt. Det er ikke så enkelt for alle, og jeg er heller ikke den som skyver vekk folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 27. desember 2018 #822 Del Skrevet 27. desember 2018 Må innrømme at det ikke er så lett bestandig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 27. desember 2018 #823 Del Skrevet 27. desember 2018 Innrømmer at jeg gikk inn på en telletråd og oppdaget nå at vi var kommet til nr 8 allerede, uten at jeg har avgitt like ennå. Fikk da lyst å prøve på min tur til å telle, ergo ble ikke like 9 gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 27. desember 2018 #824 Del Skrevet 27. desember 2018 Innrømmer at jeg droppa planen og avga like nr 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. desember 2018 Forfatter #825 Del Skrevet 27. desember 2018 1 time siden, tooquiet skrev: Det er ikke alle som har folk i livet sitt. Det er ikke så enkelt for alle, og jeg er heller ikke den som skyver vekk folk. ...men jeg mente kun her inne i pratetrådene nå og det kan du også bli med på @tooquiet Du er hjertelig velkommen hos oss. Helt sant. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tooquiet Skrevet 27. desember 2018 #826 Del Skrevet 27. desember 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: ...men jeg mente kun her inne i pratetrådene nå og det kan du også bli med på @tooquiet Du er hjertelig velkommen hos oss. Helt sant. Tusen takk. Veldig hyggelig og setter stor pris på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. desember 2018 Forfatter #827 Del Skrevet 27. desember 2018 Weeeeee.......Bra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tooquiet Skrevet 27. desember 2018 #828 Del Skrevet 27. desember 2018 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Weeeeee.......Bra! Godt å ha et sted å gå til, så takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 27. desember 2018 #829 Del Skrevet 27. desember 2018 Koselig her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 27. desember 2018 #830 Del Skrevet 27. desember 2018 At jeg er her på forumet altfor mye om dagen.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 27. desember 2018 #831 Del Skrevet 27. desember 2018 Må innrømme at jeg brukte en teknikk på svoren i år, som jeg et sted her leste, tips fra @Jerry Lee. Kokende vann over svoren, i stede for den snuingen. BESTE SVOREN! Holdt seg sprø helt til i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 27. desember 2018 #832 Del Skrevet 27. desember 2018 3 minutter siden, Daryl Dixon skrev: Må innrømme at jeg brukte en teknikk på svoren i år, som jeg et sted her leste, tips fra @Jerry Lee. Kokende vann over svoren, i stede for den snuingen. BESTE SVOREN! Holdt seg sprø helt til i dag. Hahaha. Gleder meg at du også fikk det til å virke med det der...og moro at du prøvde tipset mitt. 😊 Fortsatt god romjul. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki- Skrevet 27. desember 2018 #833 Del Skrevet 27. desember 2018 10 minutter siden, Jerry Lee skrev: Hahaha. Gleder meg at du også fikk det til å virke med det der...og moro at du prøvde tipset mitt. 😊 Fortsatt god romjul. Åh, lyst til å dele hvordan du gjør det? Har lyst til å teste ut og se om det finnes bedre måte å gjøre det på enn det vi allerede gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 27. desember 2018 #834 Del Skrevet 27. desember 2018 1 minutt siden, Anki- skrev: Åh, lyst til å dele hvordan du gjør det? Har lyst til å teste ut og se om det finnes bedre måte å gjøre det på enn det vi allerede gjør. Altså....heller bare kokende vann sakte over ribba (over svoren)...som har ligget med salt og pepper et par døgn...i det den settes inn i forvarmet (selvfølgelig) ovn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki- Skrevet 27. desember 2018 #835 Del Skrevet 27. desember 2018 ok, så du steker den bare på vanlig måte, ikke langtidssteking eller noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 27. desember 2018 #836 Del Skrevet 27. desember 2018 4 minutter siden, Anki- skrev: ok, så du steker den bare på vanlig måte, ikke langtidssteking eller noe sånt? Gjerne langtidssteking. Det er jo best. Greia med kokende vann over svoren er at det gjør det samme som det dillet med å legge oppned og dampe og å så snu. Man slipper det plunderet med snuing, og resultatet blir faktisk bedre. Min..og tydeligvis @Daryl Dixon sin erfaring. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 27. desember 2018 #837 Del Skrevet 27. desember 2018 Jeg bare hater å kjøre bil, hater det!!😖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. desember 2018 Forfatter #838 Del Skrevet 28. desember 2018 Jeg er veldig glad i å føre en bil. Gjerne langkjøring alene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 28. desember 2018 #839 Del Skrevet 28. desember 2018 Bilkjøring på sommeren er ok,vinterføre med snø likeså,men glatte veier...da blir jeg pinglete! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest needy Skrevet 28. desember 2018 #840 Del Skrevet 28. desember 2018 Lei. Lei. Lei. Lei. Lei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå