Hoppetaujenta Skrevet 4. september 2020 Forfatter #3961 Del Skrevet 4. september 2020 Ja. Det var en helt spesiell følelse å dra på kiosken og leie video. Lete, lete, lete gjennom alt sammen og forsøke å finne en som passet alle som skulle se....og selvsagt handle med seg ganske mye mere enn jeg hadde tenkt meg av godsaker ved kassa. Måtte jo ikke risikere å gå tom midt under filmen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 7. september 2020 #3962 Del Skrevet 7. september 2020 Innrømmer at jeg er for gretten noen ganger og lover å skjerpe inn tonen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 7. september 2020 #3963 Del Skrevet 7. september 2020 Jeg har aldri posjert et egg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. september 2020 Forfatter #3964 Del Skrevet 7. september 2020 Det har faktisk jeg, både i gryte på komfyr og i mikro. Det siste gikk best. Det ble aldri helt som på bildene i gryte, men det smakte jo ok uansett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. september 2020 #3965 Del Skrevet 7. september 2020 14 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Det har faktisk jeg, både i gryte på komfyr og i mikro. Det siste gikk best. Det ble aldri helt som på bildene i gryte, men det smakte jo ok uansett. Jeg har gjort det en gang og det var etter en samtale med deg tror jeg Tror det involverte salt, vann og egg Eksperiment eller noe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. september 2020 Forfatter #3966 Del Skrevet 7. september 2020 Ja...det kan stemme. Jeg har gjort akkurat som de gjør på youtubvideoene, men alikevel blir resultatet "kunstnerisk". Forstår ikke mysteriet posjering... Prøv den som vil her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. september 2020 Forfatter #3967 Del Skrevet 8. september 2020 Kraftanstrengelse som tar tid å gjennomføre omgjøres til kontrollert adferd. Jeg logger av fra nett og setter i gang med dagens gjøremål her. So long. Ha en bra morgen og formiddag. Det er en ordre! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 8. september 2020 #3968 Del Skrevet 8. september 2020 (endret) Tiktok skulle være morro og tull, men når de viser selvmord og dyredød så kan de fjerne hele shiten. Barn bruker tiktok!! Innrømmer at jeg ikke liker some Endret 8. september 2020 av Daryl Dixon ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. september 2020 Forfatter #3969 Del Skrevet 8. september 2020 Sånne ting liker ikke jeg heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. september 2020 Forfatter #3970 Del Skrevet 8. september 2020 Innrømmer en ting til. De sier det er rødt og fælt i bergen og det liker jeg ikke. @Rumle Teik keer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. september 2020 #3971 Del Skrevet 8. september 2020 Håper Rumlen vår er veldig forsiktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 8. september 2020 #3972 Del Skrevet 8. september 2020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. september 2020 #3973 Del Skrevet 8. september 2020 Innrømmer jeg er glad jeg bor ett sted med veldig lite smitte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. september 2020 Forfatter #3974 Del Skrevet 8. september 2020 6 minutter siden, Daryl Dixon skrev: 3 minutter siden, Catalina Culès skrev: Innrømmer jeg er glad jeg bor ett sted med veldig lite smitte. Jeg tenker det samme, men......lite inntil videre.... Snart begynne å kjøpe litt "stuff" inn til lageret igjen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. september 2020 #3975 Del Skrevet 8. september 2020 @Hoppetaujenta @Catalina Culès @Daryl Dixon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. september 2020 Forfatter #3976 Del Skrevet 9. september 2020 x 3 (og litt til etter behov) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 9. september 2020 #3977 Del Skrevet 9. september 2020 Jeg må skrive et år eldre i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. september 2020 #3978 Del Skrevet 9. september 2020 1 time siden, Daryl Dixon skrev: Jeg må skrive et år eldre i dag. Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. september 2020 #3979 Del Skrevet 9. september 2020 2 timer siden, Daryl Dixon skrev: Jeg må skrive et år eldre i dag. Gratulerer med dagen, Mister Dixon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. september 2020 #3980 Del Skrevet 9. september 2020 Jeg innrømmer at jeg for én gangs skyld la merke til et tall. Jeg åpnet side 200 i tråden.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå