Jerry Lee Skrevet 3. juli 2020 #3741 Del Skrevet 3. juli 2020 3 minutter siden, SoWhat? skrev: Nå ble jeg overrasket over hvor mye kl var. Har sovet litt for mye i ro og stillhet her. Tror jeg tar med meg to øl og fiskestanga ned nå jeg. Hundene kan bli med om de vil, men de er trøtte og er bare 20 m fra meg i hytta. Koseligste hytta jeg har sett på lenge. Knapt ti kvm, utedo og alt rent og pent. Og så lukter det hytte likevel. Må hente vann i bekken. Elsker dette nå 🙂 Er litt misunnelig nå. Orker ikke dra på min egen for tiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 3. juli 2020 #3742 Del Skrevet 3. juli 2020 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Er litt misunnelig nå. Orker ikke dra på min egen for tiden. Hvorfor orker du ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. juli 2020 #3743 Del Skrevet 3. juli 2020 2 minutter siden, SoWhat? skrev: Hvorfor orker du ikke? For mye smerter på flere måter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 3. juli 2020 #3744 Del Skrevet 3. juli 2020 3 minutter siden, Jerry Lee skrev: For mye smerter på flere måter. Å... god bedring venn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. juli 2020 #3745 Del Skrevet 3. juli 2020 3 minutter siden, SoWhat? skrev: Å... god bedring venn! Takk, men det blir aldri bedre. Men det varierer. Gå og fang fisk til frokosten du, nå. 😀 *skitt fiske* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 3. juli 2020 #3746 Del Skrevet 3. juli 2020 8 minutter siden, Jerry Lee skrev: Takk, men det blir aldri bedre. Men det varierer. Gå og fang fisk til frokosten du, nå. 😀 *skitt fiske* ❤️ Jeg tok med kaffe også. Godt før et par øl. Jeg har spist abbor som kun er ti cm lange. Det var mye ben 😄 håper på noe større nå. Er det lov til å tenne bål blant stenene ved vannkanten nå? Så forbrukeren før de det da han var nede og fisket i går. Det er bare familien hans og meg her, men best å holde loven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. juli 2020 #3747 Del Skrevet 3. juli 2020 26 minutter siden, SoWhat? skrev: ❤️ Jeg tok med kaffe også. Godt før et par øl. Jeg har spist abbor som kun er ti cm lange. Det var mye ben 😄 håper på noe større nå. Er det lov til å tenne bål blant stenene ved vannkanten nå? Så forbrukeren før de det da han var nede og fisket i går. Det er bare familien hans og meg her, men best å holde loven. Det er bålforbud. Unntakene er der hvor det garantert ikke er brannfare. Som f.eks på rent fjell eller annet ubrennbart helt ned til vann. Det er ofte lurt å forhøre seg med kommunen og/eller brannvesenet. Det du beskriver høres ut som innafor. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. juli 2020 #3748 Del Skrevet 3. juli 2020 31 minutter siden, SoWhat? skrev: ❤️ Jeg tok med kaffe også. Godt før et par øl. Jeg har spist abbor som kun er ti cm lange. Det var mye ben 😄 håper på noe større nå. Er det lov til å tenne bål blant stenene ved vannkanten nå? Så forbrukeren før de det da han var nede og fisket i går. Det er bare familien hans og meg her, men best å holde loven. Ja, abbor er nesten uspiselig pga bein. Men sprøstekes de godt blir beina sprø, også. Håper du får noe annet, da... 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 3. juli 2020 #3749 Del Skrevet 3. juli 2020 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Det er bålforbud. Unntakene er der hvor det garantert ikke er brannfare. Som f.eks på rent fjell eller annet ubrennbart helt ned til vann. Det er ofte lurt å forhøre seg med kommunen og/eller brannvesenet. Det du beskriver høres ut som innafor. 😊 Ok. Ja det ligger helt ned til vannet. Har sånn grill over iblant , og nå skal jeg varme snurring. Kan ta tid før fisken biter 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. juli 2020 #3750 Del Skrevet 3. juli 2020 3 minutter siden, SoWhat? skrev: Ok. Ja det ligger helt ned til vannet. Har sånn grill over iblant , og nå skal jeg varme snurring. Kan ta tid før fisken biter 😄 Haha. Snurring... Kos deg, venn. Og igjen skitt fiske. (Regner med du vet hva det betyr... 😀) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 3. juli 2020 #3751 Del Skrevet 3. juli 2020 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Haha. Snurring... Kos deg, venn. Og igjen skitt fiske. (Regner med du vet hva det betyr... 😀) Ja... 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. juli 2020 #3752 Del Skrevet 3. juli 2020 2 minutter siden, SoWhat? skrev: Ja... 🙂 Det motsatte, ja. 😀 ...i henhold til tråden innrømmer jeg glatt at jeg misunner deg nå. 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. juli 2020 Forfatter #3753 Del Skrevet 4. juli 2020 Høres veldig trivelig ut det der. Jeg ville gjerne også ha kunnet levd sånn akkurat nå. Minus øllen, men pluss på en hund til så blir det balanse. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. juli 2020 #3754 Del Skrevet 4. juli 2020 4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Høres veldig trivelig ut det der. Jeg ville gjerne også ha kunnet levd sånn akkurat nå. Minus øllen, men pluss på en hund til så blir det balanse. Tasser håndihånd med Hoppis bort til vår venn @SoWhat?s fine sted for å kose vårs med hu... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 4. juli 2020 #3755 Del Skrevet 4. juli 2020 3 minutter siden, Jerry Lee skrev: Tasser håndihånd med Hoppis bort til vår venn @SoWhat?s fine sted for å kose vårs med hu... Hadde vært koselig med deg og gjengen her! Nå har jeg spist, og ligger rett ut på luftmadrass. 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. juli 2020 #3756 Del Skrevet 4. juli 2020 8 minutter siden, SoWhat? skrev: Hadde vært koselig med deg og gjengen her! Nå har jeg spist, og ligger rett ut på luftmadrass. 😄 Det kunne det blitt, vøtt... 😉 Ble det fiskemiddag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 4. juli 2020 #3757 Del Skrevet 4. juli 2020 7 minutter siden, Jerry Lee skrev: Det kunne det blitt, vøtt... 😉 Ble det fiskemiddag? Ja, stekte fisk, dyppet i rømme, og hadde agurk jeg hadde lagt i glass til. Åt med henda 😆 men jeg elsker å være primitiv. Er jo vann her. Fin elv. Inne i hytta er det en god gammeldags seng, en vedovn og to stoler og et bord. Uten strøm. Lager kaffe på bål. Koser meg skikkelig nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. juli 2020 #3758 Del Skrevet 4. juli 2020 6 minutter siden, SoWhat? skrev: Ja, stekte fisk, dyppet i rømme, og hadde agurk jeg hadde lagt i glass til. Åt med henda 😆 men jeg elsker å være primitiv. Er jo vann her. Fin elv. Inne i hytta er det en god gammeldags seng, en vedovn og to stoler og et bord. Uten strøm. Lager kaffe på bål. Koser meg skikkelig nå. OMFFG!!! altså. 😢 Fantastisk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. juli 2020 #3759 Del Skrevet 4. juli 2020 33 minutter siden, Jerry Lee skrev: Tasser håndihånd med Hoppis bort til vår venn @SoWhat?s fine sted for å kose vårs med hu... " Atte får jeg åsså væme? Hæ? " - S.T. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. juli 2020 Forfatter #3760 Del Skrevet 4. juli 2020 1 time siden, Jerry Lee skrev: Tasser håndihånd med Hoppis bort til vår venn @SoWhat?s fine sted for å kose vårs med hu... Arm i arm går greit. Hånd-i-hånd og ruskomsnusk er forbeholdt min kjære. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå