Rumle Skrevet 3. mai 2020 #3441 Del Skrevet 3. mai 2020 Nå måtte jeg også Google. Første bilde som kom opp; Søt og søt Hr Blom! 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. mai 2020 #3442 Del Skrevet 3. mai 2020 Jeg er ikke bra nok fordi jeg er overfølsom (særlig med pms) og det gir andre dårlig samvittighet. Så det var det da. Sayonara, so long goodbye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. mai 2020 #3443 Del Skrevet 3. mai 2020 1 minutt siden, Daryl Dixon skrev: Han har loffa seg. Sånn kan det gå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. mai 2020 #3444 Del Skrevet 3. mai 2020 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Jeg er ikke bra nok fordi jeg er overfølsom (særlig med pms) og det gir andre dårlig samvittighet. Så det var det da. Sayonara, so long goodbye Hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. mai 2020 #3445 Del Skrevet 3. mai 2020 Akkurat nå, Rumle skrev: Hva? Det kan jeg ikke forklare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. mai 2020 #3446 Del Skrevet 3. mai 2020 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Det kan jeg ikke forklare Ok. Håper du kommer snart tilbake da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 3. mai 2020 #3447 Del Skrevet 3. mai 2020 2 minutter siden, Frøkensina skrev: Jeg er ikke bra nok fordi jeg er overfølsom (særlig med pms) og det gir andre dårlig samvittighet. Så det var det da. Sayonara, so long goodbye Næmmen... Du er mer en bra nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. mai 2020 #3448 Del Skrevet 3. mai 2020 Det kan hende jeg må ta en pause. Håper så inderlig jeg får hjelp med den, jeg trenger det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. mai 2020 #3449 Del Skrevet 3. mai 2020 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Det kan hende jeg må ta en pause. Håper så inderlig jeg får hjelp med den, jeg trenger det Uff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. mai 2020 #3450 Del Skrevet 3. mai 2020 Akkurat nå, Daryl Dixon skrev: Næmmen... Du er mer en bra nok. Har mine dårlige sider som jeg ikke får til å gjøre nok med Så jeg vet ikke. Stort sett er jeg ok tror jeg 3 minutter siden, Rumle skrev: Ok. Håper du kommer snart tilbake da? ja 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. mai 2020 #3451 Del Skrevet 3. mai 2020 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. mai 2020 #3452 Del Skrevet 3. mai 2020 (endret) 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Har mine dårlige sider som jeg ikke får til å gjøre nok med Så jeg vet ikke. Stort sett er jeg ok tror jeg ja Dårlige sider har vi alle, sånn er det bare Dette ordnet seg nok Endret 3. mai 2020 av Rumle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 3. mai 2020 #3453 Del Skrevet 3. mai 2020 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Har mine dårlige sider som jeg ikke får til å gjøre nok med Så jeg vet ikke. Stort sett er jeg ok tror jeg ja Det er menneskelig det. Alle har sine dårlige og gode sider. Og du er mer enn ok. Håper det ordner seg, og at du har det bra. ❤❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. mai 2020 #3454 Del Skrevet 3. mai 2020 @Frøkensina Trist du har det vondt. Håper du snart får det bedre og at du får hjelpen du trenger. . Trist du tar en pause fra Kvinneguiden, men flott at du sier ifra. Håper du ikke blir lenge borte fra oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. mai 2020 #3455 Del Skrevet 3. mai 2020 Jeg trenger det. Og jeg trenger det selv hvis jeg ikke får det til. Men jeg ville ikke slette meg selv om det hadde vært ok akkurat nå, glad i dere @Rumle @Daryl Dixon @SVK 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. mai 2020 #3456 Del Skrevet 3. mai 2020 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Jeg trenger det. Og jeg trenger det selv hvis jeg ikke får det til. Men jeg ville ikke slette meg selv om det hadde vært ok akkurat nå, glad i dere @Rumle @Daryl Dixon @SVK Ta godt vare på dag selv ❤ Håper vi prates snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mai 2020 Forfatter #3457 Del Skrevet 4. mai 2020 (endret) @Frøkensina: Jeg syns at du fungerer veldig bra her sammen med oss og håper at du tar deg det avbrekket som du trenger...ikke meld deg ut, men bare ta pause. Når en er sliten/fortvilet/sint etc. er det lett å gjøre ting som er altfor voldsomme, fordi en føler ting slik. Det pleier å komme tilbake til fred og ro etter en stund. Håper det går seg til. Endret 4. mai 2020 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GjestSiden2006 Skrevet 4. mai 2020 #3458 Del Skrevet 4. mai 2020 Jeg har gjort noe lignende, ikke så mye, men dog. Glemte å ta ned vindbeskytteren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nå_er_nok Skrevet 4. mai 2020 #3459 Del Skrevet 4. mai 2020 Hvem gidder sånn her lavmål white trashy gossip-opplegg egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 4. mai 2020 #3460 Del Skrevet 4. mai 2020 (endret) Innrømmer at jeg savner å se Barcelona spille Endret 4. mai 2020 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå