Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
22 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

....og jeg håper at @Jerry Lee kommer tilbake igjen snart. 

Det håper jeg også.

Videoannonse
Annonse
Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Jeg har tatt en smart avgjørelse, men må innrømme at jeg følte meg presset og er ikke helt tilfreds selv om jeg ser at det er lurt. 

Og så må jeg innrømme at jeg er sjeleglad jeg ikke befant meg inni den russebussen som dundret forbi her nå med bassen på fult. 

Skrevet
13 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

....og jeg håper at @Jerry Lee kommer tilbake igjen snart. 

Jeg også :)

Skrevet

Jeg har brukt ganske lang tid på nett nå. Skal kanskje bevilge meg noen sommerkjoler av det lysere slaget...
og jeg finner et par som jeg kunne ha tenkt meg, men de er så forbaska gjennomsiktige alle sammen! :raven:

Jeg vil ikke gå som et liveshow gjennom sommerens gater, med tilhørende publikum som stirrer.
Hoppen ække sånn. :jolie: 

Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Det var ikke så ille som jeg trodde, å få første besøk av hjemmesykepleien igjen. Det må jeg innrømme. Og må innrømme at i dag kjente jeg veldig på at jeg savner vennene mine. 

Skrevet

Jeg gjør mindre arbeidsoppgaver på fredager. 😏

Skrevet

Det er herlig å høre striregnlydene igjen, for det er veldig lenge siden sist.  :regn:

Skrevet

Innrømmer å ha vært altfor lat idag, til tross for mye jeg må få unnagjort 🙈🤦🏼‍♀️

• Liker 1
Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Jeg tar irriterende fort til tårer i dag, og det liker jeg ikke. Skal prøve å skjerpe meg.

Skrevet
1 time siden, Daryl Dixon skrev:

Jeg tar irriterende fort til tårer i dag, og det liker jeg ikke. Skal prøve å skjerpe meg.

Det her kjenner jeg meg litt for godt igjen i, er ikke så lett å skjerpe seg akkurat :klem:

• Liker 1
Gjest Daryl Dixon
Skrevet
20 minutter siden, Rumle skrev:

Det her kjenner jeg meg litt for godt igjen i, er ikke så lett å skjerpe seg akkurat :klem:

Nei, det var ikke så lett. Ble bare verre. :klemmer:

Skrevet

Hmm...jeg må innrømme at den gangen Hoppen var ny på dette forumet, da virket det så veldig stort,
hadde mange innlegg og spennende ting å svare på. Det har endret seg gitt...jeg har nok vært her for lenge... :sukk: 

Skrevet

Jeg innrømmer at jeg også synes at KG ikke er som det engang var 

Skrevet

Jeg har brukt morgenen helt utmerket og har fått gjort ting og avtalt ting for uka som kommer.
                                                         Alt er i boks så langt! :hoppe: 

Skrevet

Jeg foretrekker bildet til venstre! 

063a8108684f2c0be189bc43092e30d0.jpg

Skrevet

Jeg forstår ikke dagens fascinasjon med poseringer og den reneste gattfremvisning. :klo: 
Verden er et sted med underlige mennesker og sære trender.                                #keiserensnyeklær 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Jeg forstår ikke dagens fascinasjon med poseringer og den reneste gattfremvisning. :klo: 
Verden er et sted med underlige mennesker og sære trender.                                #keiserensnyeklær 

Enig. Det er ikke lekkert. Og på badestrender, folk bøyer seg i histen og pisten... Hjelpes.Er ikke vanlig bikinitruse liten nok?

• Liker 1
Skrevet

Innrømmer at dagen i dag er en skikkelig drittdag. Så nå blir det headsett på, og verden slått av litt.

book on.jpg

• Liker 3
Skrevet

Vi fortjener noen godiser syns jeg. :nigo: 
78406c76-0edb-4a77-a5ff-f0f8cb85cbaa?fit

Skrevet

...mens vi koser oss med nymotens kulturtilbud på ørene... :ninja:  

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...