Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Daryl Dixon

Jeg har tatt en smart avgjørelse, men må innrømme at jeg følte meg presset og er ikke helt tilfreds selv om jeg ser at det er lurt. 

Og så må jeg innrømme at jeg er sjeleglad jeg ikke befant meg inni den russebussen som dundret forbi her nå med bassen på fult. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt ganske lang tid på nett nå. Skal kanskje bevilge meg noen sommerkjoler av det lysere slaget...
og jeg finner et par som jeg kunne ha tenkt meg, men de er så forbaska gjennomsiktige alle sammen! :raven:

Jeg vil ikke gå som et liveshow gjennom sommerens gater, med tilhørende publikum som stirrer.
Hoppen ække sånn. :jolie: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Det var ikke så ille som jeg trodde, å få første besøk av hjemmesykepleien igjen. Det må jeg innrømme. Og må innrømme at i dag kjente jeg veldig på at jeg savner vennene mine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

     Det er herlig å høre striregnlydene igjen, for det er veldig lenge siden sist.  :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innrømmer å ha vært altfor lat idag, til tross for mye jeg må få unnagjort 🙈🤦🏼‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Jeg tar irriterende fort til tårer i dag, og det liker jeg ikke. Skal prøve å skjerpe meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Daryl Dixon skrev:

Jeg tar irriterende fort til tårer i dag, og det liker jeg ikke. Skal prøve å skjerpe meg.

Det her kjenner jeg meg litt for godt igjen i, er ikke så lett å skjerpe seg akkurat :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
20 minutter siden, Rumle skrev:

Det her kjenner jeg meg litt for godt igjen i, er ikke så lett å skjerpe seg akkurat :klem:

Nei, det var ikke så lett. Ble bare verre. :klemmer:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...jeg må innrømme at den gangen Hoppen var ny på dette forumet, da virket det så veldig stort,
hadde mange innlegg og spennende ting å svare på. Det har endret seg gitt...jeg har nok vært her for lenge... :sukk: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har brukt morgenen helt utmerket og har fått gjort ting og avtalt ting for uka som kommer.
                                                         Alt er i boks så langt! :hoppe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke dagens fascinasjon med poseringer og den reneste gattfremvisning. :klo: 
Verden er et sted med underlige mennesker og sære trender.                                #keiserensnyeklær 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Jeg forstår ikke dagens fascinasjon med poseringer og den reneste gattfremvisning. :klo: 
Verden er et sted med underlige mennesker og sære trender.                                #keiserensnyeklær 

Enig. Det er ikke lekkert. Og på badestrender, folk bøyer seg i histen og pisten... Hjelpes.Er ikke vanlig bikinitruse liten nok?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innrømmer at dagen i dag er en skikkelig drittdag. Så nå blir det headsett på, og verden slått av litt.

book on.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

                                                                     Vi fortjener noen godiser syns jeg. :nigo: 
78406c76-0edb-4a77-a5ff-f0f8cb85cbaa?fit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

                                      ...mens vi koser oss med nymotens kulturtilbud på ørene... :ninja:  

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...