mia83 Skrevet 19. januar 2020 #3201 Del Skrevet 19. januar 2020 Jeg innrømmer at det har blitt litt for mye usunn mat i det siste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. januar 2020 Forfatter #3202 Del Skrevet 20. januar 2020 Det blir en litt tung uke dette og jeg har lyst til å ha skikkelig ferie i fjorten dager. Minst. >>> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 21. januar 2020 #3203 Del Skrevet 21. januar 2020 Jeg har vært medlem av Rosenkorsordenen A.M.O.R.C. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. januar 2020 Forfatter #3204 Del Skrevet 21. januar 2020 (endret) Selv om en må regne med at en hardtfestende rocker som i et helt liv har kjørt hardt må betale litt for det etter hvert, er det trst å lese denne nyheten. https://www.dagbladet.no/kjendis/har-fatt-parkinson-diagnose/72053388 Endret 21. januar 2020 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 21. januar 2020 #3205 Del Skrevet 21. januar 2020 Jeg har kjøpt ferdigpizza. Big one eller noe. For første gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. januar 2020 Forfatter #3206 Del Skrevet 21. januar 2020 Hmm....nå har jeg spist min kveldsmat og det er litt tidlig...men gjort er gjort og nå skal jeg pusse tennene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 21. januar 2020 #3207 Del Skrevet 21. januar 2020 Trodde Ozzy hadde hatt det lenge jeg.. Han har hvertfall hatt den trippende gangen, tremor i hender og stottrende talemåte i mange år, det ser man jo på det TV programmet han hadde. Jeg tenkte på det og når jeg var på konsert med han at han er tøff når man har konsert og har Parkinson ... Da må jeg innrømme at jeg tok feil. Parkinson er en stygg sykdom, det er ikke feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 22. januar 2020 #3208 Del Skrevet 22. januar 2020 Jeg syns det er litt ensomt å være i permisjon. Men jeg fungerer så dårlig på feks barselgrupper😶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 23. januar 2020 #3209 Del Skrevet 23. januar 2020 Innrømmer, at jeg har glemt hva jeg skulle innrømme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 23. januar 2020 #3210 Del Skrevet 23. januar 2020 2 timer siden, Luna Llena skrev: Innrømmer, at jeg har glemt hva jeg skulle innrømme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 24. januar 2020 #3211 Del Skrevet 24. januar 2020 On 1/18/2020 at 10:55 PM, Hoppetaujenta said: Denne liker jeg HELT urionisk. Og ikke bare fordi jeg er fra nord og patriotisk støtter alt som kryper og går her. Denne er bra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. januar 2020 Forfatter #3212 Del Skrevet 24. januar 2020 I min fremtidsbolig skal jeg innstallere en slik en. Badekar/dusj/privat ufo/tidsreisemaskin.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 24. januar 2020 #3213 Del Skrevet 24. januar 2020 En sånn vil jeg også ha ☝️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. januar 2020 Forfatter #3214 Del Skrevet 24. januar 2020 (endret) Det er notert. For en liten stund siden tok jeg buss og holdt ånklige penger i hånda mi og ville legge dem i bussmannens hånd, men han ville ikke ta i mot dem. Jeg forsøkte og han ristet på hodet og sa "legg dem der!" og det måtte jeg gjøre, så jeg la dem i skåla ved betalingsapparatet før han tok dem. Merkelig verden de lever i syns jeg. Jeg har pustet i den samme lufta som han innhalerer... ...burde jo være forbudt det også egentlig. Endret 24. januar 2020 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. januar 2020 Forfatter #3215 Del Skrevet 24. januar 2020 Jeg tror at jeg har forsøkt pakkehjemkjøring for siste gang nå. Postnord roter så veldig med dager og klokkeslett at jeg ikke stoler på dem mere. Det får bli post-i-butikk heretter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 24. januar 2020 #3216 Del Skrevet 24. januar 2020 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg tror at jeg har forsøkt pakkehjemkjøring for siste gang nå. Postnord roter så veldig med dager og klokkeslett at jeg ikke stoler på dem mere. Det får bli post-i-butikk heretter. Enig!! Hater postnord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 24. januar 2020 #3217 Del Skrevet 24. januar 2020 Jeg har aldri brukt Post-nord og kjenner jeg er glad for det etter å ha hørt så mye tull om dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 24. januar 2020 #3218 Del Skrevet 24. januar 2020 2 minutter siden, Luna Llena skrev: Jeg har aldri brukt Post-nord og kjenner jeg er glad for det etter å ha hørt så mye tull om dem. Jeg handler MYE på nett og kan telle på en hånd hvor mange ganger de faktisk har levert korrekt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. januar 2020 Forfatter #3219 Del Skrevet 24. januar 2020 Jeg må kanskje bruke halvannen hånd på de korrekte leveransene, men et mannskor fra Berlevågs hender på surr og rot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 24. januar 2020 #3220 Del Skrevet 24. januar 2020 Noen ganger er jeg fristet til å bare dytte vekk gamle folk som sperrer veien og nekter å flytte seg, Jeg kommer ikke til å gjøre det. Men noen ganger har jeg lyst til å gjøre det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå