Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Takk til snille deg for det. :dagens-rose: Jeg trenger virkelig en god natts søvn kan jeg kjenne, men...
jeg har ikke sovepiller eller slike medisinting, så det er ikke så enkelt dette. 

Det ble en lang tur på meg i dag og fysjom så isnende kald den vinden var. Jeg sliter med å finne
de rette plaggene å ha på meg. Blir så mye klær at det blir tungt å bevege seg. Ikkeno`ok, men jeg
skal fortsette å teste ut og håper det blir bar bakke enda en stund. Snøen er ikke så ok å gå på
og skogen min blir mindre tilgjengelig også. Akk ja...i dag kjente jeg at jeg virkelig lengtet etter våren. :sukk: 

*klappe seg på skulderen og insistere på å tenke positivt* 

Nei,enkelt er det ikke.:klem: Vinterklær ja, har ikke så mange gode tipsene der.Jeg har en noe spesiell kleskode vinterstid,som gjør at jeg ser ut som en teletubbi :ler: Det går i mengder av ull innerst,+ felleskjøpets vinterdress(!),sitter i en vinterpose som er foret med ull,og så er baken parkert på et saueskinn :ler: Men i den munduren går jeg ikke,hadde ikke vært mulig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt det der høres himmelsk godt og varmt ut og jeg trenger det denne vinteren kan jeg kjenne.
Saueskinn har jeg ikke, men tror jeg skal kjøpe meg en foret varmedress. Høres deilig ut. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, Hoppetaujenta said:

Alt det der høres himmelsk godt og varmt ut og jeg trenger det denne vinteren kan jeg kjenne.
Saueskinn har jeg ikke, men tror jeg skal kjøpe meg en foret varmedress. Høres deilig ut. 

Har selv begynt å bruke min varmedress. :P Hater å fryse. 

Min innrømmelse er at jeg har spist meg kvalm på sjokolade. :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Luna Llena skrev:

Jeg er glad for at jeg slipper å gratulere min far med dagen i dag.

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må innrømme at jeg lurer litt på hva herr @Geir-Anders holder på med for tiden,
siden han ikke er her inne hos oss så veldig ofte? Er han frisk og glad og i fullt firsprang der ute? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikker en snartur innom her, og hilser pent på både Hoppe og alle andre brukere her på Kg. 🙂

Er i fullt firsprang ute i den friske kalde luften, nå for tiden, beklager at det er en stund siden sist jeg har hvert innom her hos dere. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alkoholist

Jeg liker førjulstiden og å pynte, bake osv... , men bryr meg egentlig ikke om hva høytid er. Bryr meg heller ikke noe særlig om bursdager, inkludert min egen bursdag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Jeg syns Reese Witherspoon synger bedre enn June Carter.

( For de som ikke vet så spiller Reese, June i filmen Walk the Line)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Luna Llena skrev:

Jeg syns Reese Witherspoon synger bedre enn June Carter.

( For de som ikke vet så spiller Reese, June i filmen Walk the Line)

Jeg er enig.

Av Cartersøstrene var opprinnelig Anita stemmen (og skjønnheten sa de), Helen instrumentalisten og June var komikeren.

Men klart...hun sang mye med Carl Smith, far til Carlene...og senere med Cash.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, mia83 skrev:

Jeg innrømmer at jeg snart skal legge meg litt nedpå 

...og da kommer påkledningen DYNE opp i andre trå'n...   😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 11.11.2019 den 19.03, Geir-Anders skrev:

Stikker en snartur innom her, og hilser pent på både Hoppe og alle andre brukere her på Kg. 🙂

Er i fullt firsprang ute i den friske kalde luften, nå for tiden, beklager at det er en stund siden sist jeg har hvert innom her hos dere. 

:goodbye:  Koselig å se deg her inne, selv om det ble kjapt. Hovedsaken er at du ikke forsvinner helt for oss. :klem: 

21 timer siden, Daryl Dixon skrev:

Jeg har så vondt i hoftene, og det synes jeg høres litt damete ut 

Så vidt jeg kan klare å skimte i min "stjernekikkert" ( :plystre: ) så ser dine hofter helt fine ut herfra.             :lur: 

21 timer siden, TotalAlkoholist skrev:

... men bryr meg egentlig ikke om hva høytid er.
Bryr meg heller ikke noe særlig om bursdager, inkludert min egen bursdag. 

Sånn har jeg det også. :)  Jeg feirer ingenting og det er helt ok det. 

1 time siden, Fr. Akk skrev:

Jeg må ha kæsj for å synge offentlig

Jeg hadde ikke sunget offentlig uansett hvor mye kæsj de kastet etter meg. :jolie: Aldri!

53 minutter siden, mia83 skrev:

Jeg innrømmer at jeg snart skal legge meg litt nedpå og znorke litt stereo med meg selv. :jepp: 

Se det ja. Det er best å være ærlig. :jepp:  Sov godt etter hvert.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...