MortenMinstelønn Skrevet 3. november 2019 #2841 Del Skrevet 3. november 2019 (endret) Jeg innrømmer at jeg må godta at jeg er annerledes. Når det gjelder nesten alt. Ikke ekstremt. Bare løser alle oppgaver på en annen måte. Hjernen min er annerledes. Dette har jeg fått bekreftet av en matematiker, en biolog, en psykiater og selvfølgelig en busssjåfør. Edit. Det skal ikke være så mange s'er i en bussjåfør. Endret 3. november 2019 av MortenMinstelønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MortenMinstelønn Skrevet 3. november 2019 #2842 Del Skrevet 3. november 2019 En siste innrømmelse: Hvis jeg ikke drikker alkohol. Så drikker jeg bare vann. Brus og Juice er for meg bortkastet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 3. november 2019 #2843 Del Skrevet 3. november 2019 3 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Bra. Dagens innrømmeløse fra meg er at jeg er skuffet over sånn røre-ut-lettkakao-i-vann-pulver. Det ble bare klumpete og smakte rart, så jeg rørte og rørte i innholdet, kjørte det gjennom ei tesil, plumpet oppi litt varm kaffe og så tilbake til utgangskoppen...den smakte litt bedre, men ikke veldig godt. Ble nysgjerrig på hvordan det smakte med kaffe i 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. november 2019 Forfatter #2844 Del Skrevet 3. november 2019 Altså...denne her smakte ikke helt det det kan smake av en slik mix. Lettpulver er ikke tingen, men ellers smaker komboen veldig ok syns jeg. Ordentlig kakao må til og litt sterk kaffebrygg. Prøv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. november 2019 #2845 Del Skrevet 3. november 2019 4 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Bra. Dagens innrømmeløse fra meg er at jeg er skuffet over sånn røre-ut-lettkakao-i-vann-pulver. Det ble bare klumpete og smakte rart, så jeg rørte og rørte i innholdet, kjørte det gjennom ei tesil, plumpet oppi litt varm kaffe og så tilbake til utgangskoppen...den smakte litt bedre, men ikke veldig godt. Hvilket merke? Hender jeg kjøper Toros pulver. Den løser seg fort opp. Men det er jo sjokoladedrikk og ikke kakao i den forstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. november 2019 #2846 Del Skrevet 3. november 2019 Jeg innrømmer at jeg sov til middagstid i dag. Tidlig middag riktignok...og jeg sov ikke i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. november 2019 Forfatter #2847 Del Skrevet 3. november 2019 5 minutter siden, Jerry Lee skrev: Hvilket merke? Hender jeg kjøper Toros pulver. Den løser seg fort opp. Men det er jo sjokoladedrikk og ikke kakao i den forstand. Freia Regia lettkakao. Neste gang skal jeg finne Toros tungkakao og lytte til erfarne kakkaofolk. *må uttales med TO k`er og uten trykk på a`en....altså ikke kakk-a-o...men kakkk-ao * 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. november 2019 #2848 Del Skrevet 3. november 2019 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Freia Regia lettkakao. Neste gang skal jeg finne Toros tungkakao og lytte til erfarne kakkaofolk. *må uttales med TO k`er og uten trykk på a`en....altså ikke kakk-a-o...men kakkk-ao * Uttalen entes vi om for lenge siden...kakka-O. (Tøvefant... 😊) Men den jeg bruker er som sagt sjokoladedrikk. Hurtigoppløsende og ok på smak. Syns jeg. Kakka-O-pulver rett i kroppen kjenner jeg ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. november 2019 #2849 Del Skrevet 3. november 2019 Innrømmer at når jeg ser @SoWhat? dukker alltid denne sangen opp i hodet mitt 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. november 2019 #2850 Del Skrevet 3. november 2019 (endret) 11 minutter siden, Hoppetaujenta said: Freia Regia lettkakao. Neste gang skal jeg finne Toros tungkakao og lytte til erfarne kakkaofolk. *må uttales med TO k`er og uten trykk på a`en....altså ikke kakk-a-o...men kakkk-ao * Tror nok det er det som var problemet. Lettversjonene av kakao fjerner alt som er godt med kakao etter min mening. Kjøpte en pakke selv for en stund siden og endte med å kaste hele pakken etter å ha forsøkt å drikke en kopp. Vanlig Regia/Toro kakao synes jeg derimot er kjempegodt. Endret 3. november 2019 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. november 2019 #2851 Del Skrevet 3. november 2019 Og jeg innrømmer at jeg syns Pinks versjon av Kristoffersons Me and Bobby McGhee er dritbra. Joplin2. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 3. november 2019 #2852 Del Skrevet 3. november 2019 4 minutter siden, Luna Llena skrev: Innrømmer at når jeg ser @SoWhat? dukker alltid denne sangen opp i hodet mitt 😂 Ojoj 😆 takk for at du gjorde ting veldig mye lysere nå! Satt her og var litt nedfor for å være ærlig, men svusj, så hørte jeg på denne og du puttet et stort smil i ansiktet mitt 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. november 2019 #2853 Del Skrevet 3. november 2019 2 minutter siden, SoWhat? skrev: Ojoj 😆 takk for at du gjorde ting veldig mye lysere nå! Satt her og var litt nedfor for å være ærlig, men svusj, så hørte jeg på denne og du puttet et stort smil i ansiktet mitt 😄 Ja @Luna Llena er snill hu selv om hu stadig benekter det. ((😉)) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. november 2019 #2854 Del Skrevet 3. november 2019 2 minutter siden, SoWhat? skrev: Ojoj 😆 takk for at du gjorde ting veldig mye lysere nå! Satt her og var litt nedfor for å være ærlig, men svusj, så hørte jeg på denne og du puttet et stort smil i ansiktet mitt 😄 Oj, det var hyggelig å høre at jeg hjalp humøret ditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 3. november 2019 #2855 Del Skrevet 3. november 2019 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Ja @Luna Llena er snill hu selv om hu stadig benekter det. ((😉)) Benekter hun det? Hm. Det skal hun ikke. Har ikke sett mye ikkesnilt fra henne. Sorry brukersnakk Luna Llena! Det er framsnakk 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. november 2019 #2856 Del Skrevet 3. november 2019 3 minutter siden, Jerry Lee skrev: Ja @Luna Llena er snill hu selv om hu stadig benekter det. ((😉)) () Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 3. november 2019 #2857 Del Skrevet 3. november 2019 1 minutt siden, Luna Llena skrev: Oj, det var hyggelig å høre at jeg hjalp humøret ditt Du gjorde det virkelig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. november 2019 #2858 Del Skrevet 3. november 2019 1 minutt siden, SoWhat? skrev: Benekter hun det? Hm. Det skal hun ikke. Har ikke sett mye ikkesnilt fra henne. Sorry brukersnakk Luna Llena! Det er framsnakk 😄 Jeg innrømmer at jeg flåste litt. Hun ER snill. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. november 2019 #2859 Del Skrevet 3. november 2019 2 minutter siden, Luna Llena skrev: () () Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. november 2019 #2860 Del Skrevet 3. november 2019 3 minutter siden, SoWhat? skrev: Benekter hun det? Hm. Det skal hun ikke. Har ikke sett mye ikkesnilt fra henne. Sorry brukersnakk Luna Llena! Det er framsnakk 😄 Bare Jerri som tuller litt 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå