Dr. Ops Skrevet 27. mai 2019 #2181 Del Skrevet 27. mai 2019 Såeh....Vin diesel er jo ikke så værst å se på. Eller dwayne Johnson Snurre fast and furious snart igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. mai 2019 Forfatter #2182 Del Skrevet 27. mai 2019 Jeg forstår ikke hvordan folk kan velge en jumpsuit å ha på seg. Helt plagg, "snøring i ryggen" og hva når man må hurtig inn på vetlerommet da? Blir det liksom ingen problemer da eller? Det skal jeg aldri kjøpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 27. mai 2019 #2183 Del Skrevet 27. mai 2019 Hva er det vi skal oppnå nå @Hoppetaujenta; 14 millioner, veden på plass i skuret eller går det fortsatt i symaskinferdigheter?? Hvor mange hetter skal jeg sprette av og forsyne med trykknapper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. mai 2019 Forfatter #2184 Del Skrevet 27. mai 2019 Fint med en ny hobby vel? Kan lage akkurat hva du vil du. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 27. mai 2019 #2185 Del Skrevet 27. mai 2019 Jeg må innrømme at jeg ikke har laget Napoleonskake noen gang, og i dag har jeg sååå lyst på det. Best jeg prøver. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MadameX Skrevet 29. mai 2019 #2186 Del Skrevet 29. mai 2019 Jeg ligger fortsatt i sengen og vil ikke stå opp enda. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. mai 2019 Forfatter #2187 Del Skrevet 29. mai 2019 Skulle bare en liten fornuftighetstur i dag, men så var været så bra at...det ble en lang tur. Langsom trasking og se på alt det småtteriet jeg ellers ikke ser når jeg kjører bil. Sprekker i mur og mellom brostein....masse fine små og store blomster! Jeg har sniffet syriner i dag i mengder. Så himmelsk god duft. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 29. mai 2019 #2188 Del Skrevet 29. mai 2019 (endret) Imens skulle jeg bare ta en fornuftighetslur, men så var det så godt at det ble en lang lur. Jeg drømte ville drømmer. På jobben hadde vi kjøpt inn gocarter for å bevege oss raskere innendørs. Sjefen ga meg og en annen et oppdrag, det var å se hvor raskt vi kunne kjøre - om det gikk an å komme opp i 100 km/t hvis vi bare ryddet litt. Det var litt mange arbeidere rundt omkring så vi bestemte oss for å vente til etter stengetid. Da går de fleste hjem. Fornuften grep tak i meg og jeg bestemte meg for å våkne. Må innrømme at dette har jeg tenkt å fortelle sjefen på mandag 🤣 Endret 30. mai 2019 av Nietsoj 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puff Skrevet 30. mai 2019 #2189 Del Skrevet 30. mai 2019 Jeg gleder meg til at jeg skal legge meg igjen ikveld. Er så trøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. mai 2019 Forfatter #2190 Del Skrevet 30. mai 2019 Godt med en hviledag. Ville gjerne sove videre da klokka ringte, men litt struktur er av det gode, så jeg sto opp selv om øyelokkene var halvt igjen ennå og kroppen var treg ut av senga. Så tenkte jeg på frokost og det hjalp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 30. mai 2019 #2191 Del Skrevet 30. mai 2019 Jeg har vært "på jobb" i dag også - ikke så lenge som vanlig, men veldig godt å få unna formaliteter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. mai 2019 Forfatter #2192 Del Skrevet 30. mai 2019 Det har vært en l-a-n-g dag syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 30. mai 2019 #2193 Del Skrevet 30. mai 2019 Nettopp ferdig med " en tur til Paris for to... en" av Jojo Moyes på storytel. Prøver nå på "en liste for livet" av Lory Nelson Spielman, før "fremdeles meg" av Jojo Moyes er tilgjengelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. mai 2019 Forfatter #2194 Del Skrevet 31. mai 2019 Rammstein rett på øret før frokost og Hoppen i musikalsk firsprang lover godt for dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puff Skrevet 31. mai 2019 #2195 Del Skrevet 31. mai 2019 Fremdeles te med honning og ruskevær ute😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. mai 2019 Forfatter #2196 Del Skrevet 31. mai 2019 Sol og herlig kald vind her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 31. mai 2019 #2197 Del Skrevet 31. mai 2019 Idag har hjernetåka tatt overhånd, i tillegg til stemmen som er borte, så det er ingen effektiv dag på jobb, skal jeg innrømme 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 31. mai 2019 #2198 Del Skrevet 31. mai 2019 Jeg innrømmer at jeg hadde med meg mer hjem fra butikken enn planlagt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. mai 2019 Forfatter #2199 Del Skrevet 31. mai 2019 Jeg innrømmer at jeg likte nesten alt som Jerri hadde kjøpt. Bortsett fra at han ikke hadde kjøpt sånn vørterbrus som tante Hoppe stadig anbefaler, spesielt til store småttinger som vil bygge muskler. - Ore 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 31. mai 2019 #2200 Del Skrevet 31. mai 2019 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg innrømmer at jeg likte nesten alt som Jerri hadde kjøpt. Bortsett fra at han ikke hadde kjøpt sånn vørterbrus som tante Hoppe stadig anbefaler, spesielt til store småttinger som vil bygge muskler. - Ore Innrømmer at jeg alltid glemmer det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå