Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Jeg innrømmer at jeg er litt nysgjerrig på slik type is...noen som har smakt denne eller andre i den avdelingen? :klo: 
2594445.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innrømmer at jeg nå forstår hva min far i sin tid mente med "det er et slit å være menneske! PRØV den som vil..."

 

:sukk:   ...livet er noe dritt, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og helt oppriktig innrømmelse....

Jeg føler ikke for livet mer.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Jerry Lee skrev:

...og helt oppriktig innrømmelse....

Jeg føler ikke for livet mer.....

:hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna
13 minutter siden, Jerry Lee skrev:

...og helt oppriktig innrømmelse....

Jeg føler ikke for livet mer.....

:hug: :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Jerry Lee skrev:

...og helt oppriktig innrømmelse....

Jeg føler ikke for livet mer.....

:hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jerry Lee skrev:

...og helt oppriktig innrømmelse....

Jeg føler ikke for livet mer.....

:klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jerry Lee skrev:

Takk.     :klem:

Jeg kjenner bare til deg her inne og her er du verdifull. Mange gode, spøkefulle, interessante og morsomme innlegg har du. Ønsker deg alt godt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Luna Llena skrev:

Jeg er mer sosial her, enn i det virkelige liv..:ninja:

Hm. Jeg er med andre minimum 3 timer pr dag, men jeg er litt "outsider" i venne,-og omgangskretsen. De ER gode venner( og også kollegaer), men jeg blir ofte avbrutt og overhørt irl. Fordi jeg har så lett for å assosiere til ting folk snakker om, og da starter jeg på nytt tema og andre 🙄 ???

Jeg skjønner den 🙂 og da holder jeg munn og bare gir opp( med humor og forståelse altså, jeg BLIR hørt på jobb og når jeg holder meg til saken...) så jeg liker at jeg kan være sosial på nett( her)

Jeg får god trening i å prøve og holde meg til saken. Har fått utestengelse pga avsporinger da 😆 jaja

Men poenget er at jeg er mer her inne enn å være med mennesker fysisk. Fordi jeg får "snakke fritt her" og jeg liker å utrykke meninger+debattere. Det faller meg så mye lettere å skrive enn å snakke. Det har det alltid gjort!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Dr. Ops skrev:

Jeg kjenner bare til deg her inne og her er du verdifull. Mange gode, spøkefulle, interessante og morsomme innlegg har du. Ønsker deg alt godt. 

Tusen takk for fine ord.   ☺

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har gitt Jerri en medfølelseslaik og sender en slik :klem: i samme slengen. Det går opp og det går ned.
Og så går det opp igjen. Tro på at det kommer til å bli sånn denne gangen også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg har gitt Jerri en medfølelseslaik og sender en slik :klem: i samme slengen. Det går opp og det går ned.
Og så går det opp igjen. Tro på at det kommer til å bli sånn denne gangen også. 

Tusen takk,  Hoppis.   :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg sjelden svarer på Anonyme Brukere, som har quoted mine innlegg. Hvis det ringer på mobilen, og det er et ukjent nummer, så svarer jeg aldri. Banker det på døren, og jeg ikke vet hvem det er, og ingen har avtalt møte, så åpner jeg ikke. Får jeg en epost fra ukjent avsender med vedlegg, som jeg tror er spam, så åpner jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Jeg syns Märtha Louise, burde oppføre seg slik prinsesser skal, ikke drive med kvakksalveri og humbug.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...