Hoppetaujenta Skrevet 26. april Forfatter #21421 Del Skrevet 26. april Snart er det ukas "unne seg" for tvillingene også? @Ciaran og Ciara Unner dere det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 26. april #21422 Del Skrevet 26. april Har åpnet helgens første cola og innrømmer at det var sabla godt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 26. april #21423 Del Skrevet 26. april Snart skal jeg drikke øl og kose meg på KG 🍻 hjemme alene og på KG fest igjen 🤭 Jeg vurderer å tatovere KG logo på meg ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. april Forfatter #21424 Del Skrevet 26. april Så lenge dere er fornøyde er det alt som betyr noe. Jeg har et par klementiner til litt senere i kveld, saftige og knalloransje. Vedder på at vitamininnholdet følger fargestyrken... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. april #21425 Del Skrevet 26. april Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Snart er det ukas "unne seg" for tvillingene også? @Ciaran og Ciara Unner dere det! Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. april Forfatter #21426 Del Skrevet 27. april Det beste strøsselet på softis er skikkelig nøttekrokan. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 27. april #21427 Del Skrevet 27. april 1 hour ago, Hoppetaujenta said: Det beste strøsselet på softis er skikkelig nøttekrokan. Har hatt dilla i flere år på sånne rosa jordbærkuler 🫣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. april #21428 Del Skrevet 27. april Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Det beste strøsselet på softis er skikkelig nøttekrokan. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 27. april #21429 Del Skrevet 27. april Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Det beste strøsselet på softis er skikkelig nøttekrokan. Ååååååh 😍 Innrømmer gladelig at jeg fikk lyst på softis med store mengder nøttekrokan-strøssel nå Innrømmer også at jeg ikke husker sist jeg spiste softis. Pleier å velge vanlig is. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 30. april #21430 Del Skrevet 30. april 30.4 og jeg fyrer med ved. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. mai Forfatter #21431 Del Skrevet 1. mai 01.05.2024 Jeg er i sorg fordi sommeren er like rundt hjørnet. Vedfyring høres himmelsk ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. mai #21432 Del Skrevet 1. mai Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): 01.05.2024 Jeg er i sorg fordi sommeren er like rundt hjørnet. Vedfyring høres himmelsk ut. Misliker du såpass varme? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. mai Forfatter #21433 Del Skrevet 1. mai Cid skrev (10 minutter siden): Misliker du såpass varme? Ja. Det er så mye av den, når den først kommer. Det varer for lenge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 1. mai #21434 Del Skrevet 1. mai Genseren jeg strikker nå gidder jeg aldri strikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. mai #21435 Del Skrevet 1. mai Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): 01.05.2024 Jeg er i sorg fordi sommeren er like rundt hjørnet. Vedfyring høres himmelsk ut. Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Ja. Det er så mye av den, når den først kommer. Det varer for lenge. No1*No1 skrev (3 timer siden): Genseren jeg strikker nå gidder jeg aldri strikke igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. mai Forfatter #21436 Del Skrevet 1. mai Jeg har aldri orket å sette i gang med fin mønstergenser, for jeg får den aldri ferdig uansett. Sånn er det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 1. mai #21437 Del Skrevet 1. mai Hoppetaujenta skrev (På 27.4.2024 den 10.39): Det beste strøsselet på softis er skikkelig nøttekrokan. Enig - krokan er dronningen av strøssel 😋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 1. mai #21438 Del Skrevet 1. mai No1*No1 skrev (9 timer siden): Genseren jeg strikker nå gidder jeg aldri strikke igjen. Hvilken strikker du? 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 1. mai #21439 Del Skrevet 1. mai Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Jeg har aldri orket å sette i gang med fin mønstergenser, for jeg får den aldri ferdig uansett. Sånn er det. Da er vi hvertfall 2😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 1. mai #21440 Del Skrevet 1. mai I dag sto jeg opp 11:50😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå