Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Cid er vårt idol! :opplyser:  Må få sneket til meg et bilde av ham som kan bli en stor poster, som skal opp på veggen!  :D 

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

så fryktelig sliten idag..motivasjonen null..på gråtens rand...hele kroppen verker av urinsyredrit , så har sittet å kalkulert på restene av medisinene for å peise på med noen steorider imorgen..i noen dager.. kommer slike dager i en vinter..menmen..jeg er ihvertfall kommet til et sted med vårvarme og kystnatur...så får vi se hva de neste to ukene bringer..sikkert mye rart..

jeg er så glad for at jeg har Dere her inne i hoppetautråden..det gir en magisg evne til å riste udager av seg å gå videre.. med ny styrke :) 

Endret av Baktus
  • Hjerte 2
Skrevet
Baktus skrev (34 minutter siden):

så fryktelig sliten idag..motivasjonen null..på gråtens rand...hele kroppen verker av urinsyredrit , så har sittet å kalkulert på restene av medisinene for å peise på med noen steorider imorgen..i noen dager.. kommer slike dager i en vinter..menmen..jeg er ihvertfall kommet til et sted med vårvarme og kystnatur...så får vi se hva de neste to ukene bringer..sikkert mye rart..

jeg er så glad for at jeg har Dere her inne i hoppetautråden..det gir en magisg evne til å riste udager av seg å gå videre.. med ny styrke :) 

:klem:

• Hjerte 1
Skrevet

Kari Slaatsveen :)  ha en fin uke .p

• Hjerte 1
Skrevet

Glad for at du er her og kan bruke oss som ventil. BRUK OSS MASSE! :klem:  @Baktus  Enda bedre uke til deg!

• Hjerte 1
Skrevet
Baktus skrev (4 timer siden):

:klem3::klem3:

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (8 timer siden):

Cid er vårt idol! :opplyser:  Må få sneket til meg et bilde av ham som kan bli en stor poster, som skal opp på veggen!  :D 

:strix::strix:

• Liker 1
Skrevet

På instagram er det mennesker som koser liggende/sittende med kuer, hester og andre store dyr, som om de var hunder. Det ser så koselig ut. Mye kjærlighet og meditasjon helt gratis, for alle de involverte. Åhh...! :rodmer: Det vil jeg. 
          257f32d4-a97c-46bc-bb36-2bccb3423e4d?fit

• Hjerte 2
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

På instagram er det mennesker som koser liggende/sittende med kuer, hester og andre store dyr, som om de var hunder. Det ser så koselig ut. Mye kjærlighet og meditasjon helt gratis, for alle de involverte. Åhh...! :rodmer: Det vil jeg. 
          257f32d4-a97c-46bc-bb36-2bccb3423e4d?fit

:klem3::klem3:

• Liker 1
Skrevet

Kuer og tvillinger vil jeg klemme på. :nigo: 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Det liker Cassidy Tvillingene å høre.:klem3::klem3::strix::strix:

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Og friere?

• Nyttig 1
Skrevet
Cid skrev (29 minutter siden):

Og friere?

😉😉

Skrevet
Cid skrev (På 29.1.2024 den 21.57):

Og friere?

Det er da ingen kuer som er friere. Nå må du ta deg sammen, Cid. :P 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (50 minutter siden):

Sa ikke det. 

• Nyttig 1
Skrevet
Cid skrev (2 minutter siden):

Sa ikke det. 

Nei, jeg skrev det. :fnise: 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

😉😉

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Nei, jeg skrev det. :fnise: 

:fnise::fnise:

Skrevet

Jeg innrømmer at jeg er trøtt nå. :gjesp:

• Hjerte 1
Skrevet

Har sinsykt lyst på snop. Men har sukker-stopp. 

Sommer kroppen 2024. Blir vel mer pappakroppen 2024 kjenner jeg meg selv rett -.-

• Nyttig 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (27 minutter siden):

Jeg innrømmer at jeg er trøtt nå. :gjesp:

Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt, vår gode venn @Hoppetaujenta:sover::sover::klem3::klem3:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...